Jungkook'tan;
Her zamanki gibi yine erken kalkmıştım, ve okula hazırlanıyordum. Sınıf başkanı olduğum için herkesten önce sınıfa varıp, sınıfı süpürüp silmem, sırıları düzeltmem vs. sınıfı düzenlemem gerekiyordu. Aslında başkanlığa aday olmamıştım, ama okul içerisinde genel olarak sevilen ve çalışkan bir öğrenci olduğum için başkan seçilmiştim.
Yatağımı düzenledikten sonra kısa bir duş almış ve mavi bir sweat ile dizleri yırtık bir jean giymiştim.
(Sonda fotoğrafı var bebeklerim. 💕)Dudaklarımın kuru görünmesini oldum olası sevmemişimdir, bu yüzden çilekli lip balmımı sürüp, saçlarımı taradıktan sonra kahvaltı etmek için aşağıya indim.
Ailemden ayrı yaşıyordum, annem ve abim memleketimiz de kalmış, ben ise Seul'e taşınmıştım, okulum için. Babam ise... O ben 16 yaşındayken annemi aldattı, ve annemde boşanma davası açtı. Kısaca boşandılar. Bir daha da asla görmedim. Zaten, travmalarıma sebep olan birini neden görmek isteyeyim ki?
Kahvaltımı edip okula doğru yola çıktım bahçe boştu, ve çimenlerin üzerinde yuvarlanan Bam'ı gördüm. (Biliyorum şimdi bana söveceksiniz belki ama, Bam bu fic'te kedy arkadasla. 😔)
O'na mama verip sevdikten sonra sınıfa girdim, sınıfın işi bittikten sonra herkes sınıfa doluştu ve zil çaldı. Dersimiz fizikti, ve Bayan Choi çok samimi bir kadındı.
Bayan Choi sınıfa yanında bir çocukla girdi. Gözleri kamaştıran yanık teni muazzamdı. Ben çocuğu süzerken, Bayan Choi hemen kafa atıldı.
"Merhaba arkadaşlar, bugün okulumuza yeni bir öğrenci geldi. Kendini tanıt bakalım canım."
"Kim Taehyung."
Soğuk sesi kulaklarıma işlediğinde titredim, ve Bayan Choi'nin o'na istediği yere oturabileceğini söylemesiyle kafasını yerden kaldırdı.
Gözleri sınıfta gezdi, ve ben...
Benimle çatıştı gözleri, derin koyuluklarına bakarken irislerimin yandığını ve kasıklarımda mükemmel bir sızı oluştuğunu fark ettim."O" dedi sadece, beni göstererek.
"O çocuğun yanı boş, değil mi?"
Bayan Choi, en sıcak gülümsemesini bahşetti.
"Jeon Jungkook, gözde öğrencimiz ve sınıf başkanımız, iyi anlaşacağınızı umuyorum. Jungkook, rica etsem Taehyung'a tenefüste okulu gezdirip, yardımcı olur musun?" diye sordu bana dönerek.
Kafamla onayladım, gülümseyerek. Ve adının Taehyung olduğunu öğrendim esmer, bana doğru yaklaştı. En arkada oturduğum için bir kaç adımda geldi yanıma. Ve gülümsedi. İlk kez, ilk kez bir gülümseme için kalbimin eridiğini hissettim...
✬✬✬✬✬
İlk görüşte aşk diyince de ben ve Taekook. İQMWİŞWWİMEŞDMFŞFMJungo'muzun kombini;


Tete'mizin kombini de bu;
Şimdiden söyleyeyim, Fic tamamen bana ait. Kimseden (ç)almadım veya izin alarak da olsa yazmıyorum. Ayrıca, önceden belirteyim;Yorumlarda diğer fic'lerden çok sık bahsetmeyin, lütfen.
Yazım yanlışlarım varsa affoluna.
Sizi seviyorum, kendinize cicilibicili bakın.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree.
Pyee ile kalın, hoşçakalıınn. 🙆🏻♀️💖
Baiii! Xx.
-𝙋𝙮𝙚𝙚! 🎧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐅𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝚃𝚊𝚎𝙺𝚘𝚘𝚔
Short Story"Yaptığım her şey, 𝙖𝙨̧𝙠 𝙞𝙘̧𝙞𝙣." Bölümler kısa kısa, çerezlik bir Fic. -SemeTae!! -UkeKook!! Düz yazı+Texting+Instagram Küçük bir Dipnot;Bu Fic argo, küfür, hakaret, cinsellik, şiddet gibi olumsuz öğeler içermektedir. Rahatsız olacak kişile...