2-Birbiri için yaratılmak.

2 1 0
                                    

İlk kez, ilk kez bir gülümseme için kalbimin erdiğini hissettim...

Taehyung yanıma oturdu ve elini uzattı, benim de o'na elimi uzatmamla derin sesini bahşetti.

"Kim Taehyung ben, ve sende Jeon Jungkook, tanıştığıma memnun oldum, 𝙩𝙖𝙩𝙡ı 𝙩𝙖𝙫𝙨̧𝙖𝙣."

"Bende tanıştığıma memnun oldum, Taehyung."

Son 2 kelimesi zihnimde sürekli dönüyordu. Ah Tanrım... Tavşan dişlerimi görmüş olmalıydı...

Ben kendi içimde hitabı hakkında savaş verirken, gözlerimiz de birbiriyle savaş içindeydi.

Ve Tanrı şahit, kalbimin saliselik durduğunu hissettim.

Tabii, bu süreçte ellerimizin teması da kesilmedi, gözlerimiz gibi, ellerimiz de savaşıyordu. Ama, durgun bir savaş.

Göz temasımı kesip ellerime baktığım da gördüğüm manzara gözlerimin büyüyüp parlamasına neden oldu.

Çok uyumluyduk.

Fazla uyumluyduk.

Aşırı uyumluyduk.

Bayaa uyumluyduk.

Sanki, benim süt gibi bembeyaz tenim, o'nun o yanık teni için yaratılmış gibiydi.

𝘽𝙞𝙯 𝙗𝙞𝙧𝙗𝙞𝙧𝙞𝙢𝙞𝙯 𝙞𝙘̧𝙞𝙣 𝙮𝙖𝙧𝙖𝙩ı𝙡𝙢ı𝙨̧ 𝙜𝙞𝙗𝙞𝙮𝙙𝙞𝙠...

Bu düşüncelerden Bayan Choi'nin derse girişmesiyle sıyrıldım.

Ve Taehyung'la temasımızı tamamen kopardık.

Nedendir bilinmez, bıraktığı elim bir an boşluğa düşmüşüm gibi hissettirdi.

Ders bitiminde Jimin yanıma geldi.

Jimin benim çocukluk arkadaşımdı.

Önceden aynı şehirdeydik, ama o benden önce Seul'e gelmişti. Ama biz yine de iletişimimizi kesmemiştik, ve ben Seul'e gelir gelmez Jimin'e yazmıştım.

Jimin yanıma geldiği gibi Taehyung'a elini uzatmıştı ve tokalaşmışlardı.

"Ben Park Jimin, Kooki'min biricik arkadaşı, can yoldaşı, kardeşiyim."

Dedi. Kendini beğenmiş bir edâyla.

Jimin'le çok benziyorduk.

Fiziksel olarak değil, ama kişilik olarak tıpa tıp aynı gibiydik.

"Bende Taehyung, Kim Taehyung."

Tanışma faslı bittikten sonra Jimin beni kantine çağırmıştı. Ama benim bir görevim vardı.

𝙏𝙖𝙚𝙝𝙮𝙪𝙣𝙜'𝙖 𝙤𝙠𝙪𝙡𝙪 𝙜𝙚𝙯𝙙𝙞𝙧𝙢𝙚𝙠.

✬✬✬✬✬
Heyyo, herkese merhaba, n'apuyusunuuzz, şikşikşik.

Ceyda Kasabalı girişi. 💪

Bu ikili gümbür gümbür geliyor, verdikleri vibe, aralarındaki çekim o kadar iyi ki... (Kıskandım. 😞)

Banadabi'taneTaelütfen... 😞😞😞

Yazım yanlışlarım varsa affoluna.

Sizi seviyorum, kendinize cicilibicili bakın.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzeree.

Pyee ile kalın, hoşçakalıınn. 🙆🏻‍♀️💖

Baiii! Xx.

-𝙋𝙮𝙚𝙚! 🎧

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐅𝐨𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 | 𝚃𝚊𝚎𝙺𝚘𝚘𝚔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin