Kapitola první

3 1 1
                                    

„píp píp" slyším už zase. Naneštěstí bylo pondělí a já navíc měl jít do nové školy, nesnáším to představování.
Bohužel jsem ale musel jít, protože nepřijít do nové školy první den je trapas, a tak jsem vstal.
Šel jsem do sprchy abych si pročistil hlavu od těch myšlenek jaký to tam bude a tak.
Byl jsem tam asi 15 min.
Sakra řekl jsem si v duchu když jsem viděl kolik je hodin, a tak jsem si udělal hygienu nachystal aktovku a jídlo si dal do krabičky kterou jsem si následně vložil do aktovky.
Konečně jsem vyšel ale musel jsem běžet protože autobus jel za 5 min.
Do školy jsem přišel tak tak, ta představa me děsila ze to budu muset zažívat každý týden.
„Dobrý den Yake-san" řekl učitel, „Tak co těšíte se do nové třídy?" „Ano, těším se" odpověděl jsem.
„Dobře, tvoje třída je támhle" a ukázal na konec chodby. Poděkoval jsem a šel do třídy.
Jak jsem vešel do třídy tak jsem se cítil docela trapně nevim proč, ani jsem nevěděl kde si mám sednout.
Tak jsem si šel sednout do volné lavice.
„Jé ahoj, ty budeš sedět se mnou?" „He?" Otočil jsem se a tam nějaký kluk. Ten má ale pěkný úsměv, co na co to myslím. „A-ano"
„Tak dobře, nachystej si fyziku"
„D-dobře" rychle jsem dal hlavu pryč aby neviděl moje tváře, úplně mi hořely.
Jak jsem se trochu uklidnil, začal jsem si dávat na stůl fyziku.
„crrrrrrrr" zazvonil zvonek a všichni šli na svá místa.
Pak přišel učitel.
„Dobrý den mí milý žáci dnes je ale výjimečný den protože tu s námi je nový žák pojď sem za mnou" řekl.
Já jsem vstal a hlavu jsem měl sklopenou, vyšel jsem za učitelem, úplně mi hořely tváře všichni na me dívali.
„Ahoj já jsem učitel Aye, představ se nám"
Přišel jsem před tabuli a začal mluvit „Ahoj já jsem Harano Yake říkejte mi Hara" co jsem to sakra ze sebe vyblil řvu na sebe v duchu.
„Tak Jo Yake-san můžeš si jít sednout za..."
„Aye-sensei muzu si vybrat místo" skočil jsem mu do řeči. A kurva řekl jsem si jsem v piči.
„Ale jistě" odpověděl. Tak toto jsem nečekal řekl jsem si a šel si sednout za tím hezkým klukem, co to povídám přede nejsi gay ne? Řvu po sobě samozřejmě v duchu.
Sednu si a najednou se ke me přiblíží jeho obličej. Úplně hořím. „Ahoj ja jsem Haku Klare těší me" a podal mi ruku.

You and MeWhere stories live. Discover now