Səhər 6-nın yarısı Milan ilə Cek birlikdə Redwill'ə doğru yola düşdülər. Yol boyu Milan əlindəki sənədi oxuyurdu. Bitirdikden sonra Cekə çevrilib dedi. Paranormal hadisənin baş verdiyini düşünmürəm. Elm tərəfdən də sübut olunmayıb. Məncə Winchester ailəsi keçmişi çox kirli olub kiminsə damarına basıb. Ona göre de intiqam alırlar. Deməli Redwilli 3 qardaş qurub Leo Winchester, Max Winchester ve Dean Winchester. Bunlardan ikisi hal hazırda ölüdü. Dean və max. Əsas məsələ onsuz Leo Winchester. Her şeyi o qurub bu kənddə. Onun da 1 oğlu 1 qızı var. Oğlu Ali öldü. Qızı Loris isə hələ yaşayır evli deyil kənd xəstəxanasında həkim işləyir. Dean Winchester 3 oğlu var idi ama hamısı yol qəzasında Dean ile vəfat etdi. Kənd yeni yeni qurulanda. Max Winchesterin isə 2 oğlu var. Biri məktəbdə müəllimdi digəri isə fabrikdə rəhbər onlarında her ikisinin 2 qızı var. Bu paranormal hadisələr kənd qurulandan 15 il sonra baş vermeye baslayıb hardasa 1 ildi davam edir. Hətda kənd sakinləri deyir ki qurd adamlar var. Onların mal qarasini parçalayır. Çox vaxt onlar ay çıxan zaman ulama səsləri eşidirlər.
Cek iç çekib dedi:
C- Bəlkə həqiqətən var mən mitologiyaya qarşı marağım var və araşdırmışam hətda görənlər də var.
M-Məntiqli açıqlaması olmayan heç bir şeyi qəbul eləmirəm. Qurd adam deyilən bir şey yoxdu hamısı mifdi gedək araşdıraq sadəcə. Bir müəmma həll olana qədər çetindir.
C- Düz deyirsən bəlkə de ama mən yenə də hazırlıqlı gəlmişəm
M- necə yani
C-hec
Heç biri dinmədən Redwill tərəfə yola düşdülər.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Milan Adams - Qanlı Məktub
Mystère / ThrillerÖlü ruhlar intiqam almaq üçün nə qədər irəli gedə bilərlər?