Prolog

2.7K 52 0
                                    

Chlad ledu mě hned zasáhne, když vstoupíme ze šatny do haly. Adrenalin už mi stoupá do žil. Není nic lepšího, než můžete rychlostí světla bruslit po zamrzlé vodě.
Vždy jsem chtěl hrát hokej, ale tohle je naprosto něco jiného než zamrzlý rybník v Montaně. Universita v New Jersey mi přivedla hodně dalších možností a hlavně partu kamarádů, který jsou pro mě jako rodina.
Vstoupíme na led, protáhneme se, rozehřejeme se a seřadíme se do řady.
„Je mi jasný že jste zase o víkendu pařili." Trenér nám udělal výjimku a přesunul trénink na další den, protože se každoročně pořádá párty na začátek ročníku.
„Proto dnes začneme tím, že budete bruslit sem a tam a na rychlost, nechci vidět nikoho kdo nebude makat na sto deset procent!" Vždy byl přísnej a upřímně mi jeho hlas nechyběl. Léto jsem strávil hlavně s Thomasem a jeho rodinou na Floridě. Vzal si mě pod křídlo a za to jsem mu moc vděčný, jeho rodina mě bere jako dalšího syna, i když má Thomas dalších pět sourozenců prý další dítě se ani nepozná.
Furt mě bolí hlava z pařby. Trochu víc jsem pil a hlavně si nepamatuju nic. Vím jen to že byl obal od kondomu hozený na podlaze a v pokoji byla cítit vůně po parfému. Snad to nebyl někdo koho jsem už znal.
Bruslím o sto šest a už cítím svaly. Přes léto máme posilovnu a kolečkový brusle. Ty jsme si s klukama pořídili jen pro srandu ale začalo se nám to líbit tak jsme chodili pravidelně. Cítím svaly, obličej mám studenej. Přesně to na hokeji miluju. Při rychlosti vypnu hlavu a soustředím se jenom na cíl.
„Teď si vyzkoušíme střely." Náš gólman zaujme pozici, každý z nás si vezme puk a bruslíme po ledě a střílíme po jednom.
Po hodině tréninku se řítíme do šaten. Sundám si výstroj a zajdu do sprch. Sprchy nám zakrývají jenom nohy takže si na hrudníky vidíme.
„Dnes ti to šlo dobře Jacku." Promluví na mě Dennis.
„Díky kámo i tobě to šlo."Kývne hlavou, vezme si ručník a zmizí v šatně. Ještě chvíli nechám teplou vodu aby ze mě smyla ten pot a pak se vydám do šatny.
V šatně už je jenom Morris, náš nováček.
„Šlo ti to,"poplácám ho po rameni.
„D-Děkuji."

Naštěstí máme zítra odpočinkový den.
Dojdu do domu kde nás bydlí celkem pět.
„Typická bolest svalů." Řeknu a kouknu směr obývák.
„To mi povídej." Dennis se roztahuje na gauči se zavřenýma očima.
„Mám objednat pizzu?" Navrhne Will.
„Jasně." Ozveme se všichni stejnohlasně.
„Ta párty byla asi moc," prododí Dennis.
„To mi povídej," povzdechnu si. „Nevíté náhodou kdo šel se mnou do pokoje?" Nadhodím.
„Ne, měl jsem dost práce, ta blondýna by fakt dobrá," Dennis je sice děvkař ale je fajn kámoš.
„Já jsem byl venku se Zoe." Will je vždy rozumnej, se Zoe se baví už nějakou dobu ale upřímně nevím co mezi němi je. Sotva byla u nich lehká líbačka.
„Jak to máš vůbes se Zoe?" Do místnosti vejde Thomas.
„Nechodíme spolu, jenom kamarádíme."
Thomas ho změří pohledem, „Hmm já už chystal svatební dort."
„Hahah vtípné." Všichni jsme se zasmáli.

Po pizze už jdeme každý svou cestou. Já uklidím v kuchyni a vydám se do pokoje.
Zapnu notebook, převleču se mezi tím a jdu vyřizovat emaily.
Potom už si udělám hygienu a lehnu si do postele.
Ráno mě probudí bouchání na dveře.
„Tak tomuhle kámo neuvěříš." Slyším Dennisův hlas. „Nechte mě žít!" Zařvu směrem ke dveřím. „Porada v obýváku." Řekne a uslyším že jde po schodech dolů. Sednu si na postel a proberu se. Oblečenej sejdu dolů. „Molly je úplně vyhrocena na Twitteru." Křikne na mě Dennis jen co mě uvidí. „Za co?" Zeptám se ještě napůl ve spánku. „Vzala si méně zakrývající oblečení a líbala se s jedním borcem a další dva ji drželi za stehno, takže teď ji mají už všichni za děvku." Po tom co s námi s každým vyjebala a škola ji dala týden vyloučení, jsem si myslel že si to uvědomila co dělala ale tohle je mnohem větší sviňárna. „To je dobře, můžu jít spát ještě?" Nečekám na jejich odpověď a jdu nahoru.

Zakázaná jiskraKde žijí příběhy. Začni objevovat