Jack

1.1K 39 8
                                    

Co si s tou holkou počnu? Opravdu teď odchází? Z nějakého důvodu se mi chce s ní furt bavit. Nějak mě to k ní táhne, ale zřejmě ona nemá zájem. S mizernou náladou venčím Buddyho a pak ho vrátím do útulku. Až si ho někdo adoptuje přísahám že ho budu moct stále vídat. Je to nejlepší pes pod sluncem.
Vejdu do domu, zuju si boty a chystám se jít do svého pokoje, ale Dennis mě zastaví.
„Co máš tak blbou náladu chlape?"
„Nic. Jsem v pohodě." zamumlám a udělám krok vpřed, ale ten kluk mě chytí za ruku.
„Je v tom nějaká holka?"
„Ne, není."
„Nedělej si ze mě prdel prostě to řekni."
„Potkal jsem v parku tu novou holku."
„Grace?"
„Jo má psa a Buddy jí ukradnul míček, ale hned se naštvala a odešla, když mě uviděla."
„Klid. To bude dobrý," stiskne mi rameno. Setřesu jeho ruku a řeknu: „Dej pokoj, se mnou mluvit nechce nikdy, vždy mě odpálkuje. Takže, když ona mě nemá ráda tak taky ji rád nebudu." Věděl jsem že je to lež, furt mě to k ní táhne a to jí „znám" pár dní...
„Objednáme si jídlo, klidně platím a koukneme na ten akčňák o kterým mluvíme už tak měsíc?"
„Můžeme, ale dávej si bacha já s tebou spát nebudu, tohle není rande."
„Hahahah jasně... Jak kdybych chtěl s tebou šukat, kdyby si byl holka," zamyslí se. „Tak to bych tě možná ojel ale jinak fakt ne."
Musel jsem se zasmát. „Ty ojedeš cokoliv co má vagínu."
„No co ženský tělo je nejlepší věc co bůh stvořil." Protočím nad ním oči. Proč musím bydlet zrovna s tímhle? Ale když se zamyslím tak snad nikdy neměl holku u sebe v pokoji... vždy hotel a nebo pokoj pro hosty. Nevím proč ho máme. Vetšinou je používát jako skládka hokejové výstroje.

Ráno mě bolí hlava. K jídlu jsme si dali i pivo ale místo jednoho to skončilo více a pak Thomas dotáhl flašku že prý se Will líbal se Zoe s jazykama, tak je co oslavovat...
Podle všeho co mi Will řekl si prošla nějakým traumatem. Will je zatraceně dobrej chlap, za to Dennis je úplnej opak.
Ale mám ty kluky fakt rád.
Trenér po nás řve jako obvykle. Nemůžu si nechat aby na mně bylo poznat že jsem mimo, hlavně z chlastu.
„Dělejte! Musíte dát do toho všechno. Každej trénink musíte jet na sto deset procent!" Trénujeme střely. Vždy dva obránci proti nám a my na bránu.

Po tréninku se chystám do šatny, ale zahlédnu Grace jak sedí na lavičce.
„Co ty tady?" řeknu a ona nadskočí.
„N-Nic," zavře sešit. „A můžeš mě nechat na pokoji prosím?" Povzdechnu si.
„Ty mě nenecháš si s tebou prohodit pár slov v klidném duch, co?" Tentokrát si ona povzdechne.
„Promiň že jsem tě od sebe tak odháněla, ale hokej není moje hobby a ze zkušenosti vím jak dokážou být někteří hokejisti... Všechny hážu do jednoho pytle."
„Když nemáš ráda hokej, tak co tu děláš?"
„Já-" ani to nestihne dopovědět.
„Crosby padej od mý dceři dál a běž se osprchovat!" zařve na mě pan Coryn.
„Počkat ty jsi?" podívám se na Grace. Přikývne. „Měl bys už jít, než tě zabije." Zamračím se ale dál nic nenamítám.
„Tak zítra na hodině." Odpochoduju do sprch.

Zakázaná jiskraKde žijí příběhy. Začni objevovat