سلام به همگی توایلیشا صحبت میکنه:
بچه ها این نامه ها و این داستان اولین بخش از داستانای منه که از دنیای شخصی توایلیشا و به سبک اصیل قلم جادوگر منتشر میشه. قاعدتا اولین داستان جادوگر نیست، اما اولین چیزیه که شهامت انتشارش رو داشته. نه به این معنی که این کامل ترین داستانشه. به این معنی که جزو خرد ترین قسمتای سرزمینشه ، انقد کوچولو که جرات کرده برای عموم اون رو توصیف کنه.سبک بیان و قلم این اثر نسبت به بقیه ی بوک های چنل، ادبی تر، سنگین تر و نیازمند تفکر، شکیبایی و همزاد پنداری بیشتره.
همونطور که توی مقدمه ی کاور بوک هم گفتم. این کتاب راجب یه عشق تاکسیک بین الهه های طبیعته. و کاراکتر اصلی اون به اسم اتش یا همون الهه ی اتش شناخته میشه. این کتاب شامل مکالمه ی الهه ها با خودشون و نامه هاییه که بین هم رد و بدل شده، و گه گاه به مناظره های کوتاه هم ختم میشه.
این کتاب از مدت ها قبل بین دوستان قدیمی جادوگر دست به دست میشده و بنا به انگیزه هایی که سایر افراد دادن تصمیم گرفته شد جادوگر قبل از منتشر کردن داستان زندگی خودش که خیلی سنگین تر از این مجموعه ی کوتاهه، کتاب الماس سرخ رو منتشر کنه.
دلیل انتخاب این اسم، یکم پیچیده است. اسم کتاب به زبان ایتالیایه. شاید بپرسید چرا ایتالیایی؟
الماس یه سنگ آذرینه. به این معنا که این سنگ از سرد شدن ماگما حاصل شده و الماس سرخ جزو نایاب ترین الماس های جهانه طوری که تا حالا فقط ۳۰ قطعه از اون پیدا شده. از طرفی ایتالیا یکی از اصلی ترین تولید کنندگان جواهراته و این دقیقا همون دلیلیه که ارزش سنگ های زینتی رو خیلی خوب میدونن.
بیشتر از این توضیحنمیدم. فکر میکنم این که خودتون درموردش خیال پردازی کنید و بقیه ی شاخ و برگ ها رو پیدا کنید، جذاب تر باشه. پس...
حقیقتا فکر میکنم درک کنید ارزش معنوی این داستان چقدر زیاده و چقدر نیاز به توجه داره. پس استارت شرط ها رو روی ده تا میذارم. لطفا از دستم ناراحت نشید.امیدوارم این بوکو مثل بقیه دوست داشته باشید و اون رو نوازش کنید:)
YOU ARE READING
Diamante Rosso
Randomعاشقانه ای فانتزی،به سبک تاکسیک؟ از الاهه ی حریص آتش و ارباب متکبر دریا ها... نامه هایی که هیچ وقت به مقصد نرسیدن و روایت عشق از زبان ناظرانی که تنها شنونده ی اون من و شماییم:)...