Keyifli okumalar❤️
🍂
3. Bölüm
◇CEHENNEME HOŞGELDİN◇
Gerçek aşk için asla bir zaman ya da yer yoktur. Eğer doğruyu söylersen hiçbir şeyi hatırlamak zorunda değilsin. Her elini sıkanla dost, her canını sıkanla düşman olma. Edep aklın tercümanıdır. Herkes edebi kadar akıllı, aklı kadar şerefli, şerefi kadar değerlidir. Yaşın değil yaşadıkların öğretir sana hayatı. Şunu asla unutma; gülerken kaybettiklerini, ağlayarak kazanamazsın! Fazla büyütme kendini, en fazla sevebildiğim kadarsın; dahası yok. Aşk çok kısa ama unutması çok zor. İyiyi ara, doğruyu ara, güzeli ara fakat kusuru arama.
"Kızamı vurdun lan!" Diye bağırdı genç adam karşısında başını eğmiş adama bakarak. "Abi napalım elimi ısırdı" genç adam duyduğu şeyle sakinleşmek için gözlerini kapatıp bir süre bekledi. "Lan nasıl vurmuşsan kız bayılmış!" Gözlerini açan genç adam karşısındaki adamı yakalarından tutduğu gibi itdi. "Hadi defol git şimdi seni öldürmeden!" İtmenin etkisi ile yere düşen adam korkuyla kalkıp kaçmışdı. Genç adam siyah gömleğinin bir kaç düğmesini açıp kanepede baygın şekilde uyuyan kızın yanına gidip diz çökdü.
Elini genç kızın yanağına götürmek isterken düşmanının kızı olması ile hızla elini çekmişdi. "Şuna bak kızın yanağını kızartmış gelip elimi ısırdı abi diyor şerefsiz" diyerek ayağa kalkan genç adam mini bara yaklaşıp kendine içki doldurup tek dikişte içdi.
"Allahım kaçırdılar yavrumu" Rasime hanım göğsüne vurarak ağlarken hizmetli halime hanım Rasime hanımın ellerini kolonya ile ovalıyordu. Ümit bey bir eli saçında volta atıp duruyordu. "Kim kaçıra bilir kızımı" deyip başını yukarı kaldırdı. Yutkunmak istedi ama boğazındaki yumru geçmiyordu.
"Ya ona zarar verirlerse ölürüm ben" Rasime hanım ağlamaya başladığında Ümit bey annesinin önünde diz çökdü. "Ağlama anne polis her yerde arıyor bulacaklar elbet" Rasime hanım burukça gülümsedi. "Bulurlar değil mi?" Ümit başını sallamakla yetindi.
"Abi gele bilirmiyim?" Hazar başını olumlu anlamda salladığında sağ kolu Rauf içeri girdi. "Abi kaçırdığımız kızın babası polise haber vermiş. Sosyal medyada bile haberler çıkmış" Raufun uzatdığı tableti eline aldı Hazar.
HABERMAGAZİN:
Habermagazin: bu gün öğle saatlerinde ünlü iş adamı olan 42 yaşındaki Ümit Süreyyanın 20 yaşındaki kızı Dilhun Süreyya bir grup silahlı adam tarafından kaçırıldı.
1456 beğenme
300 yorum
405: biliyorum konu ile alakası yok ama, ANAM KIZ ÇOK GÜZEL İLK KEZ GÖRÜYORUM!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLSİZ GELİN
RandomHazar bir dizinin üzerine yere oturup samimiyetden uzak bir şekilde gülümsedi. "Bundan sonra yapacaklarıma alış Dilsiz gelin. Ha tek benim değil, annemin, amcamın, amca kızlarının, halamın ve nice insanların yapacaklarına hazır ol! Miranlılardan bir...