TATLI KÜÇÜK AİLEM

60 5 0
                                    

Ben bebekken en sevdiğim şey bahçede fıskiyelerin altında oynamaktır. Bebekken bence çok tatlıydım. Ama şimdi tatlı yerine bana güzelsin diyorlar ,ismim Buse .
- anne ben arkadaşlarımın yanına gidiyorum.
- kızım buse . . . . . . . . . . . . . .
- Efendim anne.
- Tamam benim işlerim olduğu için o arkadaşlarının yanına gidemessin. Bir aylığına bir yere göndericem.
- Peki peki nereye gidicem ben.
- şey seni teyzenin  yanına götürücem.
- anne onun oğlu, çok sinirlendiriyo beni .
- Gidiceksin dediysem gideceksin.
-   tamam.
- çantanı hazırlayalım hadi gel.
Birlikte odama gittik.Annem valizimizi dolduruyordu. Valiz dolunca olmuyor , sıklıktan patlıyacak gibi oluyordu, bu sefer annem kendi büyük valizini çıkardı. kıyafetlerimi koydu ve yola çıktık araba ile. onların evleri bir çiftlikte,bir sürü hayvanları var ;eşek , inek,köpek,kedi,keçi,kuzu,tavuk,horoz,at hatta evlerine ara sıra fare giriyor,çiftlikleri Altın yüz kasabasında. Eskiden annemde orada yaşıyormuş, babamla orada tanışmışlar. Bana annem yolda anlattı. Aslında şunları da anlattı,annem 3 aylık hamileyken San Francisco ya gelmiş. Ben orada doğup , büyüdüm. Ana dil olarak ingilizce konuşuyorum ama annem Türkiye ye gidersem diye Türkçeyi biraz öğretmişti. Kendisi Türk olduğu için Buse ismini koymuş bana bunların hepsini annem anlattı.
- Buse
- Buse
- Buseeeeee
- Efendim annecim.
-  Kızım sana bazı öğütler vericem.
- Ne ne vericeksin?
- Bak yavrum; sakın Esen ile konuşma, şakalaşma, ona bakma bile anlıyor musun ?
- Evet anne
- Cenk ile de konuşma Esen in arkadaşlarından,Taha , Samet,Ali,Taner,Murat,İlyas ve Can bunlarda onun arkadaşı neyseki Bora anlatıcak sana .
- Peki tamam
- bide şey var ııı ismi ha evet ismi Martı onunla arkadaş olma , onun arkadaşı Bahar ile de. çoğu kişi onları sevmez.

Sonunda gelmiştik Altın yüz kasabasına kuzenim Bora,Teyzem, amcam bizi kasabanın girişinde bekliyordu.Annem valizi amcama verdi.Bende anneme son bi defa sarıldım.

TATLI KÜÇÜK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin