lalalalalqla

12 2 0
                                    

Gözüm kapandıktan kısa bir süre sonra, bir evde uyandım. Bilmediğim bir evdi. Baş ucumda yaşlı bir kadın ve koltukta oturan yaşlı adam.Yaşlı adam benden memnun değildi sanırım ki mırıldanıyordu.
- Bu hafta ikinci insanı yakaladım.
Karısı da başladı bağırmaya;Sus be hiç dırdırın bitmedi.Sen mi kadınsın ben mi ,dırdır yapıcak???
- Kadın beni delirtme tüfekle vururum sana sonrada kendimi vururum. İkimizin ölüsünü taşırlar ancak bu evden.
- Hadi öldür, hadi öldür , korkaksın çünkü sen.
Zavallı kadının cümlesi bitmesine bir tüfek sesi, ardından bir tüfek sesi daha.Hemen gözümü açtım yerde iki cesed duruyordu.
- Olamaz, Olamaz ,Olamaz !!!
- Nefret ediyorum bu dünyadan
- Aman tanrım.
-Hey Buse
- ne var ? Ne ne ne
- Benim Bora tanımadın mı yoksa kaç yıllık kuzeninim......
Bora ya sımsıkı sarıldım.
- Sen nasıl geldin buraya benim bitanecik kuzenim.
- beni de buraya getirdiler,yaşlı kadın çok ton ton ve tatlıydı.Ama adam biraz aksi ama onun suyuna gidince o da iyi kalpli biri.
- Hmmm anladım.
- Sana bişey sorucam.
- Sor
- Yerde yatan ve yüzü gözükmeyen kişiler kim?
- Onlar şey şey
- Ne?
- bilmek istemediğin şeyler
O sırada Bora yere yığıldı.Ben ne olduğunu anlayamadım. Arkasına baktığımda mermi vardı ama tam kalbinden girmişti.Yine o lanet heriflerdi.Son bir daha Bora ya sarıldım ve kulübenin arka kapısından çıktım.

TATLI KÜÇÜK AİLEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin