Capitolul 1

96 3 0
                                    

Aisha

"Stau în mijlocul camerei în întuneric, închid ochii și mă gândesc la lumina imediat camera este luminată de micile flăcări ale lumânărilor ce sunt așezate pe jos. Mă uit în jur dar nu pot vedea ce mai este aici merg în față iar alte mici lumânări îmi ghidează drumul pe un mic colidor. Pun mâna desupra unei lumânări și simt micuța flacără mă calmează merg tot în fața și imediat pot vedea forma a ceva.
Știind ca nu pățesc nimic mă apropi și zâmbesc ce văd piatra sacră este chear în fața mea iar pe ea este Cartea Umbrelor. Un vânt de rafală cald trece pe lângă mine de îl simt în tot corpul meu iar Cartea Umbrelor se deschide singură dând pagină după pagină până când se opărește iar pe mijlocul pagini scrie cu litere negre îngroșate"
"Regatul Văii"

Mă trezesc când simt razele soarelui cum bate prin geam oftez cu ochii închiși. Nu e prima dată când am astfel de vise mai ales de când am a împlinit 14 ani. La noi în lumea vrăjitorilor când ți-a venit pentru prima dată menstruatia ți-ai primit și puterile de vrăjitor. Și acuma îmi aduc aminte zici ca s-a întâmplat ieri nu în urmă cu trei ani. Eram in bucatarie cu bunicii fratele meu și verișori mei luam cina afară era lună plină. Am simțit-o ceva cald ca îmi curge pe picior nu m-am speriat bunica mi-a povestit mereu despre această zi m-am ridicat de pe scaun și am văzut fir de sange pe piciorul meu bunica a plans timp de o săptămână de fericire bunicul a fost foarte fericit și ceilalți din familia mea la fel. Menstratia la fetele din lumea vrăjitorilor este o mare sărbătoare se ține o petrecere în casă cu familia dar la mine este ceva mai special pentru ca m-am născut când a fost luna plină, menstruatia mi-a venit când a fost luna plină. O data la 3000 de secole se întâmpla acest lucru fiecare vrăjitor are darul lui eu am mai multe aproape pe toate pot vede viziuni în orice moment dar cel mai interesant dar ce îl am este de visez ceva înainte să se întâmple așa ca și în visul de dinainte. La început m-am speriat de acest lucru dar bunici mi-au explicat ca este ceva normal mereu când cineva venea l-a noi pentru ajutor eram deja pregătiți cu orice pentru ca vedeam în visurile mele.
Bunicul a spus ca luna plină și zeii vrăjitorilor m-au binecuvântat cu acest dar, mă bucur ca pot ajuta alte persoane nu doar vrăjitori vin pentru ajutor ci și lupii, lepede, vârcolaci, zâne, ursii și așa mai departe. Dar totuși mă sperie acest vis de două săptămâni îl am de obicei Cartea Umbrelor îmi spune și de ce au nevoie ca să ai ajutăm dar acuma a scris doar numele regatului nimic altceva. Regatul Văii este condus de lycani ei sunt cei mai puternici dintre toți sunt diferiți de vârcolaci se spune ca sunt descendenții direcți ai zeiței lunii așa ca sunt tratați ca nobilimea în lumea vârcolacilor. Ei sunt mai mari, mai rapizi mai puternici chear și mai puternici decât un alfa, ei sunt toți ca și o familie absolut toți și ce mai știu din cărți este ca un lycan nu au parteneri alesii pentru ei. Ei își pot alege orice partener lycan, vârcolac, zâne, vrăjitori sau chear oamenii simpli.
Le-am spus visul în primele trei zile bunicilor dar după nu am mai deschis subiectul nu le-am mai spus ca visez acelas lucru mereu nu vreau să îi îngrijorez. Mă ridic din pat și ma pregătesc pentru a cobora bunici mei sunt regii teritoriul nostru a vrăjitorilor. După ei a fost mama și tata dar din păcate au murit în urmă cu zece ani când au plecat într-o luptă împotriva demonilor ei au murit salvându-i pe ceilalți vrăjitori și de atunci bunicul a preluat mai departe conducerea în locul tatei acuma îl pregătește pe fratele meu ce este cu cinci ani mai mare ca și mine.
-Bună dimineața
Spun în timp ce intru în bucătărie poate familia mea este la conducere dar niciodată nu ne-am comportat ca să-și niște regii ci ca restul vrăjitorilor avem casă simplă ca și restul din orașul nostru.
Mă așez la masă iar bunica îmi pune o farfurie cu clătite în față îi zâmbesc și mă pun să mănânc astăzi trebuie să particip la ora de magie pentru a ajuta tineri vrăjitori să se obișnuiască cu puterilor lor. Mă bucur ca pot face acest lucru mai ales ca pot controla orice magie și eu mai am multe de învățat sunt conștientă de asta iar bunicii mă ajută mereu.
-Va veni doar bunica cu tine draga mea eu trebuie să mă ocup de Ryan ca să preia mai repede conducerea.
-Este în regulă bunicule în plus o să fie și ceilalți profesori acolo ne vom descurca
El îmi zâmbește blând și dă din cap după ce am luat micul dejun eu am plecat mai repede bunica a spus ca o să vină imediat dupa mine sincer sunt șocată cum bunica se poate ocupa de mai multe lucruri de o data pe lângă ca este Regina mai este și bucătăreasă o soție minunată un dascăl extraordinar o bunică ce toți și-o doresc toți. Mă bucur ca Ryan este mai mare ca și mine și prea-i conducerea mai departe eu nu aș face față la toate aceste lucruri  să mă împart în atâtea locuri ca să fac să fie totul bine pentru orașul nostru așa cum a face bunica mereu. Imediat îmi văd prietenii ce îmi fac cu mâna merg zâmbind spre ei îi ador pe toți vrăjitori dar cu cei patru prietenii ai mei mă înțeleg cel mai bine.
-Bună dimineața Prințesa noastră
Spune Elian în timp ce se apleacă îmi dau ochii peste cap dar am amuzament în ei mereu îi place să glumească așa cu mine
-Bună dimineata domnul meu Elian gașca
Spun și eu cu o înclinare de cap toți începem să radem
-Deci astăzi stai cu ochii pe noi?
-Exact, dar o să învăț ca și voi
-Ești cea mai pricepută dintre toți Aisha nu înțeleg ce mai poți învăța
Spune Argentina restul o aprobă imediat
-Dacă pot controla mai multe daruri aia nu insemana ca sunt mai bună ca și voi. În plus știți ca și eu învăț de la voi și de la ceilalți vrăjitori
-De asta te iubim
Spune Brinda în timp ce mă strânge în brațe și restul îi urmează gestul
-Și eu vă iubesc dragilor
Directorul școli noastre ne salută după merge în mijlocul centrului și își drege glasul când are toată atenția noastră spune
-Bună dimineața, mă bucur ca pe zi ce trece avem toți mai mulți copii ce se alătură nouă după cum știți astăzi vom exersa cu tineri vrăjitori și vreau să vă mulțumesc tuturor ce au dorit să ne ajute cu acest lucru. Este normal să aveți emoții ca vă descoperiți darul ce îl aveți fiecare am trecut prin asta dar nu uiți noi vă vom ajuta mereu în orice doar cereți si noi vom găsi orice rezolvare.
Mă uit în jur și zâmbesc când văd tineri vrăjitori îmi amintește de mine când am învăța să îmi descopăr magia în primele zile este un sentiment ce nu poate fi descris. Directorul Oliver îi încurajează prin micuțul lui discurs așa cum face mereu
-Și în ultimul rând vreau să le mulțumesc și Regelui și Reginei orașului nostru pentru eforturile ce le fac ca să nu ne lipsească absolut nimic și ne protejează mereu dar ne și sfătuiesc mereu
Lumea începe să aplaude și copii dar și părinții ce sunt alături de copilași lor în acesta zi importantă directorul se uită la mine după spune zâmbind bland
-Și mulțumesc și prințesei noastre Aisha ca este alături de noi
Îmi aplec puțin capul în timp ce aplaudele continuă în timp ce toți se uită la mine merg lângă domnul director și spun
-Vă mulțumesc ca doriți să fiu alături de dumneavoastră toți și mă bucur ca vă pot ajuta. Și eu încă mai am multe de învățat exact ca și voi și vreau și eu să vă mulțumesc absolut la toți ce m-au învățat ce știu pana acuma
Încă o dată aplaudă și când mă îndrept spre gașca o pot vedea pe bunica ce se uită cu mândrie la mine îi transmit un pupic în aer iar ea zâmbește și mai mult
A trecut o oră de când am început lecțiile cu tineri vrăjitori mă bucur enorm de mult ca sunt așa de fascinați și le place ce fac își lasă emoțiile deoparte și toți dau ce e mai bun din ei. Cu siguranță orașul nostru va avea cei mai buni vrăjitori din toate secolele pentru ca toți sunt minunați mă apropi de o micuța vrăjitoare
-Bună .. spun blând
-Prințesa mea ...
-Te rog spune-mi pe nume cum te numești?
-Aida...
- Vrei să te ajut Aida?
Se uită cu ochii mari la mine în timp ce îmi zâmbește
-D-Da te rog...
-În regulă atunci.  În primul rând trebuie să nu te mai gândești la nimic doar la ce ai de făcut. Este în regulă să ai emoții și eu am fost la fel ca și tine. Blochează gândul la orice și concentrează-te la pământul din fața ta
Pun mâna deasupra pământului în timp ce mă uit la el dau ușor din degete în timp ce ridic mâna în sus și blând ridic și mâna stângă și despart pământul în două după îl fac în formă de inimă după pocnesc din degete și pământul cade la locul lui. Aida și părinții ei se uită fascinați la mine
-Haide e rândul tău
Ea dă din cap și face ce spun dar și ce am făcut eu
-Foarte bine acuma poți face ce dorești cu el
-Dar nu știu ce ... spune în șoaptă
-Ce îți dorești tu să zboare în sus să se facă o formă să te incojare ce dorești tu.  Ce simți tu în acest moment
Cu degetul arătător învârte pământul în jurul ei se uită cu ochii mari în jurul ei părinții ei plâng de fericire încet duce pământul la locul lui cu zâmbetul pe buze se întoarce și spune părinților ei
-Am reușit, am reușit din prima
-Asa este fata mea, mulțumim prințesa noastră
-Mulțumesc prințesa Aisha
-Mă bucur ca te-am ajutat ora viitoare o să te învăț mai multe promit
Părinții dau din cap și mă retrag ca să îi las să se bucure de prima performanță a fiicei lor pot observ ca exersează în continuare la fel ca și ceilalți. Ajung acasă după toată ziua petrecută pe câmpul de antrenament și merg în bibliotecă ca să îmi fac temele pentru mâine.

Vrăjitoarea & Regele LycanilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum