Capitolul 5

50 3 0
                                    

Aisha

Îl aud cum rade puțin de mine mă uit la el și are amuzament în ochii poate pentru el e amuzantă situația asta dar pentru mine e derutată
-Ești sigur? Cum ți-ai dat seama de asta? Și pentru numele Zeilor cum adică m-ai marcat? Ca nu am nici o urmă de mușcătură pe mine...
-Sunt foarte sigur ca esti perechea mea Aisha, un lycan știe mereu când își întâlnește erasthai-ul. Și de marcat nu prin mușcătură ci prin...
Stă puțin să se gândească cum să aleagă cuvintele potrivite după spune blând
-Fiara din mine ți-a simțit mirosul imediat cum am intrat în aceea cameră din spatele casei când ai fost dusă în dormitorul tău și eu l-am urmat pe bunicul tău să ne arate dormitoarele am intrat puțin la tine simțindu-mă bucuros ca ai reușit să o salvezi pe Vanessa la timp dar și îngrozit ca tu ai trecut prin toate astea. Am început legătura noastră marcându-te prin mirosul tău ca să să știe toți ceilalți lycani ca ești a mea și să nu se apropie nici unul de tine
Înghit în sec partea de la sfârșit o spune așa de posesiv și ....gelos?
Mă uit în față să îi procesez cuvintele ca să le pot înțelege, oricât de convigatoare au fost aceste cuvinte și tonul pe care la vorbit totuși nu cred ca este adevărat. Îmi pun fața în palme și oftez cu voce tare sunt așa de confuză în acest moment nu pot fi a lui dar nici el al meu... Nu?... la dracu nici nu mai pot gândi limpede acuma mai ales ca durerea din corp si amețeala le simt mai tare.Simt niște mâini pe picioarele mele și mă uit la el are privirea îngrijorată
-Ești bine? Te simți rău? ....
-Sunt bine... doar ca încerc sa procesez toate astea este așa de ... derutat totul. Dacă aveam deja un iubit sau soț ce s-ar fi întâmplat?
-Gândul ca ai fi revindecata de altcineva mă face să ucid tot ce este în jurul meu. Aisha posesivitatea și gelozia unui lycan este foarte greu de controlat
Spune mârâind furios în timp ce mă privește în ochii înghit în sec și aprob a spus asta de la început pentru ei nu contează ca ești cu altul te ia și gata...
-Uite de asta am ales să mai stăm câteva zile aici ca să te recuperezi și să iti explic toate astea
-Ai spus ca fiara din tine m-a marcat cu mirosul meu... dar im.. restul cum o vei face?
-Exact cum face un vârcolac cu perechea lui prin mușcătură la gât dar noi lycani putem marca erasthai-ul oriunde dorim.
-Și daca nu sunt de acord? Mă vei obliga să facă asta?
-Îți vei dori cu timpul pentru ca dorința corpului tău o să devină mult mai puternică
-Lasă-mă să ghicesc eu nu am nimic de spus în asta?
Îmi zâmbește așa de lent și sexy la întrebarea mea aprobă din cap după spune blând în timp ce mă ia de mâini
-Bine înțeles ca ai un cuvânt de spus ... este da .
Îmi dau ochii peste cap la cuvintele lui
-Îmm... eu.. adică... eu ma pot gândit putin la toate astea chear daca ai spus ca voi nu aveți multă răbdare?
-Bine înțeles iubito ...
Spune zâmbind înghit în sec de ce am impresia ca o spune doar ca să mă simt eu mai bine? Când el știe deja ca nu ma va lăsa deloc. El mi-a răspuns blând și zâmbind dar ceva din interiorul meu spune ca nu o sa am mult timp de gândire.
Cineva își drege glasul în spatele meu panicata mă ridic repede în picioare și când mă întorc il observ pe Ryan ca stă cu mâinile încrucișate la piept cu o sprânceană ridicată în timp ce mă privește cu semnul întrebării după se uită în spatele meu corpul îi este încordat când se uită la Kaiser.
Oh Zeiilor mei...
Asta nu o să iasa bine deloc, oare cat a auzit din conversația noastră?
-Ryan...ce faci aici....
-Din câte îmi amintesc aici locuiesc și eu surioară ....
-Nu la asta mă refer adică ... credeam ca ești cu bunicul în oraș pentru următoarele lecții..
Spun deja jenată de această situație și panicata puțin
-Am terminat deja am venit pentru a vedea următoarele îndatoriri dar nu te-am văzut în casă și mi-am facaut griji pentru tine.
Doamne cat timp a trecut de când sunt cu Kaiser aici? Nici măcar nu am realizat mă mișc puțin de pe un picior pe altul nu știu cat de bine e pentru cei doi când spun următoarele cuvinte dar nu am de ales
-Sunt bine aveam nevoie de puțin aer m-am săturat să fiu închisă înăuntru. Cred ca ar timpul să plec să mă întind puțin
-Cea mai bună soluție
Spune Ryan cu maxilarul încordat la naiba, oh Doamne ajută-mă ca o data ce plec de aici ce doi nu se vor omora suntem în aer liber dar pot simți tensiune dintre cei doi ca și printr-o minune bunicul, bunica și prietenii lui Kaiser se apropie și ei
-Totul în regulă?
Întreabă rânjind Caspian dar are amuzament în voce și privire când se uită la noi pe rând
-Da...
Spune cu vocea groasă Kaiser în timp ce nu își ia ochii de la Ryan. Tot timpul am fost cu spatele la el dar pot jura ca nu l-a pierdut din ochii nici măcar o secundă
-Eu mă retrag
Spun în șoaptă când mă uit la bunica are privirea nedumerită dar și amuzantă nu mai aștept trec pe lângă ei și abia îmi forțez picioarele să nu o ia la fugă să dispar cat mai repede de aici. După două ore de stat în pat și încercând să procesez tot ce s-a întâmplat mă ridic ca să merg în blibloteca ca să citesc mai multe despre lycani iau cartea ce mă interesează și urc la mine în dormitor și încui ușa în urma mea să aici o să am parte de mai multă intimitate.

"Lycanii sunt niște lupi feroce, aceștia își trag puterea din instinctul lor de bestie sau "fiara" care le mărește enorm puterea. Datorită puterii lor inimaginabile și instinctele formidabile sunt excepționali pentru lupta de aproape. Neinfricati când este vorba de conflict ei vor fi mereu în prima liniei a luptei mai ales când este vorba de erasthai-ul lor. Lycani se folosește de gheare în timpul luptei inteligență pentru a-i mării atacul pe lovitură după cu colții lor de a rupe fiecare carne din corpul victimei ei și îi omoară pe loc. "

Închid cartea și o pun pe noptiera de lângă pat și oftez cu voce tare când mă întind pe spate mă uit la tavanul alb al dormitorului iar în minte îmi revine discuția ce am avut-o cu Kaiser înainte sa ne întrerupă fratele meu.
Sunt sufletul pereche a unui lycan oare bunici ce vor spune despre asta? Și Ryan oh Zeiilor este clar că nu îl place pe Kaiser.
Mă ridic din pat și merg în curtea din spate unde mă antrenez uneori cu magia când  nu sunt la școală iau o găleată de apă o pun în fața mea la fel pun și o găleată de pământ o găleată de frunze și o găleată de pietre. Ultima oară când bunica mi-a explicat cum să le folosesc pe toate o dată nu am reușit a fost în urmă cu o săptămână acuma este rândul să exersez din nou.
Mă uit în jurul meu se pare ca sunt singură în regulă chear nu am nevoie de spectatori închid ochii îmi blochez mintea de la absolut tot îmi las corpul sa fie cat mai lejer. Mă gândesc la vânt imediat simt rafala de vânt în jurul meu deschid ochii ridic mâna dreaptă și cu degetul arătător în învârt încet în jurul meu mă uit la găleată de apă în timp ce ridic aerul în sus cu mâna dreaptă ridic și mâna stângă și o îndrept spre găleată cu apă încet cu palma ridicată o ridic în sus apropii palmele între el încet iar apa și vântul sunt una.
Mâna dreaptă o țin în sus iar mâna stângă  o cobor la galeata cu pământ îl ridic în sus apropri palmele iar cele trei elemente devin una singură acuma este mai greu ultima oară până aici am reușit dar mai departe nu încet cobor mâna stânga și o țin în dreptul găleții cu frunze  încet ridic frunzele în sus încerc să nu mă gândesc la nimic și ridic mâna in sus încet apropi palmele între ele zâmbesc când observ ca am reușit acels lucru fac și la găleată cu pietre cobor mâna în dreptul ei după pietrele zboară încet în sus mă uit la ele încet apropi palmele între ele și mă gândesc ca pietrele sa fie printre frunze.
Îmi vine să sar în sus de fericire când observ ca am reușit dar nu mă pot lăsa distrasă ridic ambele mâini în sus după le cobor în dreptul meu le duc în față las mâna stângă încet în jos în timp ce îmi țin între dinți buza de jos cu degetul arătător al mâini drepte înconjor magia în jurul meu am reușit la naiba chear am reușit de aproape o lună mă chinui să fac magia aceasta în minte îmi revine niște amintiri ce le-am văzut la școală ce a făcut profesorul nostru închid ochii și ridic ambele mâini în sus tare după le despart cu degetelul arătător le mișc așa cum doresc eu
Îmi vine să sar în sus de bucurie ca în sfârșit am reușit dar nu mă pot lăsa distrasa mai ales ca am pietrele deasupra capului și după vrajă se va rupe și mai cad pe mine dar bine înțeles ca ma speri și uit de magia mea când cineva spune în spatele meu
-Ce tare...
Țip scurt cand aud vocea mă întorc și observ lycani în spatele meu las mâinile în jos și magia se rupe închid ochii și aștept ca pietrele să cadă pe mine

Vrăjitoarea & Regele LycanilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum