Sırama başımı gömmüştüm yine erken gelmiştim. Dünkü olaylar yüzünden yorgundum derslerimi de yapamamıştım. Pencereden dışarı bakarak gülümsedim.
Dedim içimden belki bugün gelmez hyunjin gelmez de canım acımaz dedim. Ama gelmezse onun yüzünü göremem. Onun yüzünü görmeliyim alıştım artık görmeye.
Belki bugün canımı acıtmaz. Bana sarılır,belki acıttığı kollarımı sarar.
Yapmaz mı?Düşünürken dışarıda hyunjini gördüm. Beni camdan görünce sırıttı.
Korktum hemen kafamı çevirdim titredim. Neden erken geliyordu?Yapmazdı belki, zarar vermezdi belki bugün.
Kapı açildi girdi içeriye güldü bana yaklaşti. Önüme oturdu.
"Benim ki de burdaymış"
Saçımı okşadı her zaman yapardı bunu dalga geçerek.
"Peçete ver elimi silcem"
"Hıhım"
Çantamdan çıkarıp verdim peçeteği.
Silip çantama koydu. Neden yaptın bunu?Yeniden elini saçıma götürdü okşadı ama sadece okşadı. Öyle okşamak değil boş okşamak hiç bir şey hissetmemek. Zaten ne hissedeceksin o senin zorban
"Sen niye erken saatte burdasın"
"Öylesine işte"
Dedim kısık sesle
"Öylesi yok nedeni vardır! Söyle! "
"Sende burdasın ama"
Ses tonumu bozmadan söyledim
"Soru sorma ve cevar ver! "
"Özür dilerim gerçekten bir nedeni yok öylesine geldim"
"Bir daha erken geldiğini görürsem seni becertirim duydun mu beni?!"
"Hıhım"
"Aferin"
Elini çekmişti canım acımıyordu kalbim acıyordu. Okulda bana pek zarar vermezdi azıcık acıtırdı. Zaten sadece okulda yapardı. Hafta sonları gördüğümde yüzüme bile bakmıyordu.
Söz ile kalbimi kırar sonra susardı.
Boştu sadece bana sataşirdi. Ders çalışmaz, kimseyle konuşmaz dı.
Sadece bana sataşir gülerdi.Genelde insan varsa söz ile insan yoksa kolumu sıkardı.
Öbür zorbalara göre yaptığı hafifti ama benim kalbim dayanmıyordu.Unutamıyordum asla unutamıyordum. Kolumu sıkması sorun değildi kalbimde ki sözler di.
Bana kötü söz söylemesiydi.Sevdiğim çocuğa benziyorsun! Ve ben ona açilamiyorum ve her okula geldiğimde seni görüyorum git artık!
İstemiyorum seni git!Bana bunu ilk söylediğinde kalbim çöktü. Git demesi değil bana sevdiği birisin olduğunu söylemesiydi.
Evet ben ona aşıktım deli gibi ama o...Giderim söylerdim aileme giderdim ama seni bırakamam hyunjin bırakamam.
𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵
Ficimizin şarkısı diyelim🐣🥟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çünkü yaptıklarını unutmadım /★ hyunlix
Teen FictionHyunjin felix'e kötü davranıyordu ama bir gün.. Don't forget about me/ficin şarkısı. angst gibi ama değil.