(𝖨'𝗆 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗍𝗁𝖾 𝖴𝖪 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌 𝗆𝗂𝗀𝗁𝗍 𝖻𝖾 𝖽𝗂𝖿𝖿𝖾𝗋𝖾𝗇𝗍!!)
𝖳𝖶: 𝖲𝗂𝖼𝗄, 𝗆𝖾𝗇𝗍𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗈𝖿 𝖺𝗅𝖼𝗈𝗁𝗈𝗅
"𝖦𝖾𝗍 𝗎𝗉, 𝗒𝗈𝗎 𝗂𝖽𝗂𝗈𝗍!" 𝖨 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝖭𝗂𝖼𝗄, 𝗌𝖼𝗋𝖾𝖺𝗆𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗇 𝗆𝗒 𝖾𝖺𝗋.
"𝖩𝖾𝗌𝗎𝗌, 𝖭𝗂𝖼𝗄! 𝖦𝖾𝗍 𝗈𝖿𝖿!"𝖧𝖾'𝗌 𝗉𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗈𝗉 𝗈𝖿 𝗆𝖾, 𝖺 𝗉𝗂𝗅𝗅𝗈𝗐 𝗂𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗁𝖺𝗇𝖽, 𝖼𝗈𝗏𝖾𝗋𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝗁𝖾𝗌𝗍. 𝖨 𝗉𝗎𝗌𝗁 𝗁𝗂𝗆 𝗈𝖿𝖿 𝗆𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝖾 𝖿𝖺𝗅𝗅s 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗉𝖺𝖼𝖾 𝖻𝖾𝗌𝗂𝖽𝖾 𝗆𝖾. 𝖧𝖾 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗌 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝖾𝗑𝖼𝗂𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾𝗌 𝗆𝖾 𝖺 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗂𝗌𝖾 𝗐𝗁𝗒.
"𝖶𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗂𝗌 𝗌𝗁𝖾?" 𝖨 𝖺𝗌𝗄, 𝗌𝗂𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗉 𝗌𝗅𝗈𝗐𝗅𝗒 𝖺𝗌 𝗆𝗒 𝖾𝗒𝖾𝗌 𝖺𝖽𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗇 𝗌𝗁𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗆𝗒 𝗐𝗂𝗇𝖽𝗈𝗐.
"𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖽𝗂𝗌𝗍𝗋𝖺𝖼𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖬𝖺𝗍𝗍 𝗀𝖾𝗍𝗌 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒."
"𝖦𝖾𝗍𝗌 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒?"
"𝖧𝖾'𝗌 𝗀𝖾𝗍𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗎𝗌 𝖺𝗅𝗅 𝖬𝖼𝖣𝗈𝗇𝖺𝗅𝖽𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝖻𝗋𝖾𝖺𝗄𝖿𝖺𝗌𝗍."𝖲𝗁𝗂𝗍! 𝖨 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖨'𝖽 𝗀𝗈 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗆.
"𝖶𝗁𝖾𝗇'𝗌 𝗁𝖾 𝗅𝖾𝖺𝗏𝗂𝗇𝗀?" 𝖨 𝖼𝗅𝗂𝗆𝖻 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗋𝗎𝗇 𝗍𝗈 𝗆𝗒 𝖼𝗎𝗉𝖻𝗈𝖺𝗋𝖽.
"𝖥𝗂𝗏𝖾 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌." 𝖺 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝖼𝗈𝗆𝖾𝗌 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 𝖽𝗈𝗈𝗋.𝖨 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖾𝖾 𝖬𝖺𝗍𝗍 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗆𝗒 𝖽𝗈𝗈𝗋. 𝖧𝖾'𝗌 𝖽𝖺𝗇𝗀𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗌 𝖼𝖺𝗋 𝗄𝖾𝗒𝗌 𝗈𝗇 𝗁𝗂𝗌 𝗉𝗂𝗇𝗄𝗒.
𝖦𝗈𝖽, 𝗂𝗍'𝗌 𝗍𝗈𝗈 𝖾𝖺𝗋𝗅𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌.
"𝖩𝗎𝗌𝗍 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐 𝗈𝗇 𝖺 𝗁𝗈𝗈𝖽𝗂𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗁𝗈𝖾𝗌. 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝖽𝗂𝗌𝗍𝗋𝖺𝖼𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗅𝗈𝗇𝗀." 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗒𝗌 𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗐𝖺𝗒.
"𝖬𝖺𝗍𝗍𝗁𝖾𝗐! 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍-" 𝖨 𝖼𝗎𝗍 𝗆𝗒𝗌𝖾𝗅𝖿 𝗈𝖿𝖿 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗁 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖽𝗂𝗌𝖺𝗉𝗉𝖾𝖺𝗋𝗌 𝖽𝗈𝗐𝗇𝗌𝗍𝖺𝗂𝗋𝗌.
𝖭𝗂𝖼𝗄 𝗌𝗍𝖺𝗇𝖽𝗌 𝖻𝖾𝗁𝗂𝗇𝖽 𝗆𝖾 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝖨 𝖽𝖾𝗌𝗉𝖾𝗋𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗌𝖾𝖺𝗋𝖼𝗁 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗁𝗈𝗈𝖽𝗂𝖾. 𝖭𝗈𝗇𝖾.
"𝖭𝗈 𝗈𝗇𝖾 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗌𝖾𝖾 𝗒𝗈𝗎, 𝖬𝖺𝗂𝗌𝖾𝗒." 𝖭𝗂𝖼𝗄 𝗋𝖾𝗆𝗂𝗇𝖽𝗌 𝗆𝖾.
"𝖡𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝖿𝗋𝖾𝖾𝗓𝗂𝗇𝗀!" 𝖨 𝖼𝗈𝗆𝗉𝗅𝖺𝗂𝗇, 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗐𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗒 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝗌𝗈 𝗂𝗍'𝗌 𝗈𝗇 𝖭𝗂𝖼𝗄'𝗌 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋.
"𝖬𝖺𝗂𝗌𝖾𝗒, 𝖻𝖺𝖻𝖾, 𝗒𝗈𝗎'𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗂𝗇 𝖺 𝖼𝖺𝗋."
YOU ARE READING
𝓒𝓪𝓻 𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽𝓼 || 𝙼𝚊𝚝𝚝 𝚂𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚘𝚕𝚘
Fanfiction𝙼𝚊𝚒𝚜𝚎𝚢 𝙷𝚘𝚛𝚗, 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚕𝚎𝚝𝚜, 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜. 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙...