𝗜𝘁'𝘀 𝗻𝗼𝘄 𝗙𝗲𝗯𝗿𝘂𝗮𝗿𝘆 𝟭𝟱𝘁𝗵 𝗮𝗻𝗱 𝗠𝗮𝗶𝘀𝗲𝘆'𝘀 𝗹𝗲𝗮𝘃𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗼 𝗴𝗼 𝘁𝗼 𝗣𝗮𝗿𝗶𝘀 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝟮𝗻𝗱 𝗼𝗳 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗵. 𝗠𝗮𝗶𝘀𝗲𝘆 𝗼𝗻𝗹𝘆 𝗵𝗮𝘀 𝟭𝟲 𝗱𝗮𝘆𝘀 𝗹𝗲𝗳𝘁 𝘄𝗶𝘁𝗵 𝗲𝘃𝗲𝗿𝘆𝗼𝗻𝗲.
𝗧𝗪: 𝗔𝗿𝗴𝘂𝗶𝗻𝗴, 𝗯𝗹𝗼𝗼𝗱
𝗡𝗜𝗖𝗞:
𝖨 𝗐𝖺𝗄𝖾 𝗎𝗉 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗆𝗆𝖾𝖽𝗂𝖺𝗍𝖾𝗅𝗒 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝖬𝖺𝗍𝗍 𝖺𝗇𝖽 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗀𝗎𝗂𝗇𝗀, 𝖿𝗎𝗅𝗅𝗒 𝖻𝗅𝗈𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆. 𝖳𝗁𝖾𝗒'𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖺𝗋𝗀𝗎𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗈𝗋 𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗅𝖾 𝗇𝗈𝗐, 𝗆𝗈𝗌𝗍𝗅𝗒 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗋𝖺𝗇𝖽𝗈𝗆 𝗌𝗁𝗂𝗍, 𝖻𝗎𝗍 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗍𝗂𝗆𝖾𝗌 𝗂𝗍'𝗌 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗌𝖾𝗋𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿. 𝖨 𝖿𝗂𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗎𝗇𝖿𝖺𝗂𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌 𝗎𝗌𝖾𝗌 𝖬𝖺𝗂𝗌𝖾𝗒 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇𝗌𝗍 𝖬𝖺𝗍𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾𝗌𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍𝗍𝗒 𝖺𝗋𝗀𝗎𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌, 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝖾𝗍 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝗋𝖾 𝖻𝗈𝗍𝗁 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝗋𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿 𝗋𝖾𝗅𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋. 𝖡𝗎𝗍, 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗀𝖺𝗂𝗇, 𝗌𝗈 𝖺𝗆 𝖨.
𝖨 𝗍𝗎𝗋𝗇 𝗈𝖿 𝗆𝗒 𝖺𝗅𝖺𝗋𝗆, 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖨 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖾𝖺𝗋 𝗂𝗍 𝖺𝗇𝗒𝗐𝖺𝗒, 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝖾𝗍 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝖻𝖾𝖽. 𝖨 𝗀𝖾𝗍 𝖺 𝗍𝖾𝗑𝗍 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝖬𝖺𝗂𝗌𝖾𝗒 𝖺𝗌𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗐𝖾'𝗋𝖾 𝗉𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗎𝗉. 𝖨 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗒.
𝖨 𝗀𝗋𝖺𝖻 𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗍𝗁𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝖺𝗇𝖽 𝗀𝗈 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝖺𝗍𝗁𝗋𝗈𝗈𝗆 𝗍𝗈 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗐𝖾𝗋.
𝖨 𝗐𝖺𝗅𝗄 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗄𝗂𝗍𝖼𝗁𝖾𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝖾𝖾 𝗆𝗒 𝗆𝗈𝗆 𝗒𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖬𝖺𝗍𝗍. 𝖬𝖺𝗍𝗍 𝖽𝗈𝖾𝗌𝗇'𝗍 𝗌𝗉𝖾𝖺𝗄, 𝖻𝗎𝗍 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌 𝖺𝗋𝗀𝗎𝖾𝗌 𝖻𝖺𝖼𝗄.
"𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌, 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝖿𝗎𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗁𝗎𝗍 𝗎𝗉, 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒! 𝖶𝖾 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖿𝗋𝗎𝗌𝗍𝗋𝖺𝗍𝖾𝖽, 𝖺𝗇𝖽 𝖺𝗇𝗀𝗋𝗒, 𝖺𝗇𝖽 𝖨 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗒𝗈𝗎 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝗉𝖾𝗇𝖽 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖬𝖺𝗂𝗌𝖾𝗒 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖾𝖺𝖽 𝗈𝖿 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗈𝗎𝗋 𝗌𝗁𝗂𝗍𝗍𝗒 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝖾 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗇𝗈 𝖼𝗁𝗈𝗂𝖼𝖾!" 𝖨 𝗒𝖾𝗅𝗅 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆, 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗈𝗇𝖾 𝖻𝗒 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾.
𝖨'𝗏𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖾𝗇𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗈𝖿 𝖢𝗁𝗋𝗂𝗌' 𝗌𝗁𝗂𝗍. 𝖸𝖾𝗌, 𝖬𝖺𝗂𝗌𝖾𝗒 𝗂𝗌 𝗈𝗎𝗋 𝖻𝖾𝗌𝗍 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗐𝗁𝗂𝗇𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇'𝗍 𝗌𝗉𝖾𝗇𝖽 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾𝗋.
YOU ARE READING
𝓒𝓪𝓻 𝓛𝓲𝓰𝓱𝓽𝓼 || 𝙼𝚊𝚝𝚝 𝚂𝚝𝚞𝚛𝚗𝚒𝚘𝚕𝚘
Фанфик𝙼𝚊𝚒𝚜𝚎𝚢 𝙷𝚘𝚛𝚗, 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚒𝚙𝚕𝚎𝚝𝚜, 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚜𝚎𝚌𝚛𝚎𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜. 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚛 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙...