Arda'dan
Kenanın öpücüğüne karşılık verirken Kenan bir anda benden ayrılmış ve tişörtümle pantolonumu çıkarmıştı en sonunda iç çamaşırımla kaldığımda utandığımı hissediyordum.Kenan ise kulağıma yaklaşmış "O kadar güzelsinki aklımı kaçıracağım"diye fısıldamış ve tekrar dudaklarıma yapışmıştı Öpüşmeye devam ederken Kenanın elini kalçama koyup sıkmasıyla dudaklarına doğru derince inlemiştim.Kenan inlememi duyunca bir kaç saniye duraksamış hızla dudağımdan ayrılıp boynumdan göğsüme doğru diliyle inmiş ve sağ göğsümü ağzına almıştı.Bu hareketiyle "Ah Kenan ımm yapma o orası hassas noktam"demiştim.Kenan ise bu dediğime sırıtmış ve daha sert bir şekilde göğsümü yalamaya başlamıştı,gözlerim aldığım zevkle geriye doğru kayıyordu yavaş yavaş hassaslaştığımı hissettiğimde Kenana "Kenan dayanamıyorum l lütfen hızlı ol"demiştim.Kenan ise "Tabii ki güzelim sen iste yeter" demiş ve bir çırpıda kendi pantolonuyla iç çamaşırını çıkarmıştı.Sonra benimde iç çamaşırımı çıkarmış ve iki parmağını ağzıma sokmuştu ne istediğini anladığımda parmaklarını yalamaya başlamıştım.Kenan bir süre sonra yeterli olacağına kaanat getirmiş olacakki parmaklarımı ağzımdan çıkarıp deliğime yönlendirmişti.Ben sabırsızlıkla beklerken Kenan "Hazırmısın güzelim"diye sormuştu.Ben ise hızlıca "Evet evet hadi lütfen"demiştim Kenan bir parmağını deliğime soktuğunda derince inlemiştim. İkinci parmağınıda yavaş yavaş sokmuş ve içimde hareket ettirmeye başlamıştı.Parmakları bana yetmiyordu daha fazlasını istiyordum "Ah Kenan l lütfen dayanamıyorum yap şunu "demiştim.Kenan ise "Neyi yapayım güzelim açık konuş"demişti şu an resmen beni kıvrandırıyordu.Parmaklarını hızlandırmasıyla gözlerimi kapatmış derince inlemiştim. Kenanın sorusuna cevap vermemiştim.Kenan ise bir anda parmaklarını deliğimden çekmişti. Kenanın bu hareketiyle şaşkınca ona bakmıştım.O ise "Soruma cevap ver güzelim ne istiyorsun?"diye sormuştu. Ne kadar utansamda daha fazlasını istediğim için dayanamayarak "Seni istiyorum hemde en derinlerimde becer beni"demiştim.
Bu cümlemle Kenanın gözleri kararmış "Emin ol istediğini en iyi şekilde yerine getireceğim"demiş ve penisini deliğime yaklaştırmıştı "Eğer yavaş yavaş girersem daha çok acır güzelim o yüzden"demiş ve bir anda penisini içime köklemişti.Tam acıyla çığlık atacakken Kenan dudaklarıma yapışmıştı çığlığım dudaklarımız arasında yok olurken Kenan acımı almak istermiş gibi beni öpüyordu en sonunda acı gittiğinde Kenanın dudaklarından ayrılmış "H hareket et"demiştim.Oda bu dediğimle hareket etmeye başlamış "Genişletmeme rağmen nasıl bu kadar darsın aklım almıyor"demiş ve derince inlemişti.Kenan gittikçe hızlanırken inlemelerimi tutamıyor resmen çığlık atıyordum aldığım zevk çok fazlaydı ilk defa böyle bir şey yaşamış olmam ve bunu yaşatanın Kenan olması ayrı bir zevk katıyordu işin içine en sonunda geleceğimi hissettiğimde derince inlemiş ve kendimi bırakmıştım.Kenanında boşalmasına yardımcı olmak için zaten dar olan deliğimi sıkmış daha da darlaştırmıştım bu hareketimle Kenanın gözleri zevkle arkaya kaymış inleyerek"Ah sikeyim çok d dar"demiş ve bir kaç dakika sonra içime boşalmıştı.İçine tamamen boşaldığında içimden çıkmış ve üzerime uzanmıştı.
İkimizde derin derin nefesler alırken Kenan boynuma yönelmiş "Acaba bir tur daha mı yapsak?"diye sormuştu.Bu sorusuyla gözlerimi büyütmüş "Aşkım yarın antrenman var sen ben yürüyemeyim istiyorsun sanırım"demiştim.Kenan ise bu dediğime kahkaha atmıştı.Gözlerim yorgunlukla kapanırken Kenan beni bir çırpıda kucağına almış "Aşkım banyo yapalım sonra uyu" demiş beni banyoya götürmüştü.Banyodan sonra üzerimizi değiltirmiş ve yorgunlukla uykuya dalmıştık.
Çalan alarmla uyanmış arkamı dönerek Kenana seslenmiştim. "Aşkım aşkım kalk sabah oldu"demiştim.Kenan şse yavaşça gözlerini açmış "Günaydın güzelim ağrın var mı?"diye sormuştu.Tam yok diyecekken kalçamda hissettiğim acıyla inlemiş ve Kenana dönmüştüm. " Ya ben sana dedim antrenman var yapmayalım diye nasıl yürüyeceğim ben"diye sızlanmıştım.Kenan ise bu halime sırıtmış. "Tamam güzelim sakin ol ben bunu düşünmüş ve sana krem almıştım zaten"demiş yandaki çekmeceden krem çıkarmıştı.Fazla mı düşünceliydi ne kremin kapağını açmış ve bana dönerek "Aşkım çıkar pijamanı"demişti bu dediğiyle kızardığımı hissetmiştim dünkü yaşananlardan sonra utanmamam lazımdı ama utanıyordum ne yapayım Kenanın elindeki kreme uzanarak "Aşkım sen ver onu ben sürerim"demiştim. Kenan ise "Aşkım utanıyor musun benden?"diye sormuştu titrek bir nefes almış "H Hayır niye utanayım ya"demiştim.Kenan ise hızlıca kollarımdan tutmuş ve beni yatağa uzandırmıştı."Altını ben mi çıkarayım sen mi çıkarırsın?"diye sormasıyla pijamamla iç çamaşırımı çıkarmış ve Kenana bakmıştım.
O ise sırıtmış ve elindeki kremi iki parmağına sürüp deliğime yaymaya başlamıştı hissettiğim kremin soğukluğuyla kısık sesle inlemiştim.Kenan ise inlememle "Dua et güzelim antrenman var yoksa şu an krem yüzünden değil penisim yüzünden inliyor olurdun"demişti dediği şeyin arsızlığıyla domatese döndüğümde emindim.Konuyu değiştirmek için "Kahvaltıya geç kalacağız" demiştim yüzündeki gülümsemeyle bana bakmış yanağıma hızla öpücük bırakarak kahvaltı için hazırlanmaya başlamıştık...
Umarım beğenmişsinizdir iyi okumalar dilerim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni seviyorum Kenan x Arda
FanfictionTürkiye takımında bir araya gelen Arda ve Kenan'ın ilişkileri Kenanın Ardaya adım atmaya başlamasıyla gittikçe garip bir hal alır.