Part 5

33 1 1
                                    

Mi van nem féltek ?

Már megint ez a hang!-Néztek egymásra.

-Kds nagyon fáradt vagyok, és félek-jelentette ki ijedt hangon.

- Hidd el Ice, én is.

Így aztán újra csináltak tüzet és le ültek. Igazából éhesek is voltak de az volt a legkevesebb bajuk. Vártak pihentek és néztek ki a fejükből. Máté egy idő után be is aludt de, Kds nem tudott aludni nem is volt olyan fáradt mint, Ice meg el is öntötte a félelem. Egy ideig ült mellette de, utána eloltotta a tüzet és elszunyókált a levelek között ő is.

De aztán hirtelen egy kis idő múlva 2 ember jelent meg a fák mögött, nem látszott kik azok mert nagyon sötét volt. Máté és Dávid nem vette észre a lépteiket, mert nagyon mélyen aludtak.

Mikor megszólalt az egyik ember:

- Hozd a két széket, és a köteleket! 

Mikor meg jöttek a kötelek és székek, halkan oda lépkedtek hozzájuk előszőr Ice-nak utána Kds-nek hozzá kötötték a lábukat és kezüket a székhez.

Mondta megint az egyik ember:

-Hova vigyük őket?

-Vidd az erdő melletti kis házba, én meg viszem utánatok a cuccokat.

-Rendben.

Így mentek 15 percet. Ahogy megérkeztek a 2okost bevitték egy szobába ők meg pakolgatták a cuccaikat mikor csörgött Ice-nek a telója.

Megszólalt az egyik ember:

-Vegyük fel!

-Oké. Ki hívja?

-Valamilyen Balázs.

-Hmmm. Á, megvan tudom ki az!

-Akkor fel veszem!

-Vegyed.

A TELEFONÁLÁS:

-Szia!

-Szia Ice nem tudja felvenni a boltban van-hazudták.

-Ó oké. Ti amúgy kik vagytok?

-Ő mii!? Mi Ice egyik barátja vagyunk.

-Ó értem. Mindegy megmondjátok neki, hogy 28-án be hívnám a Balazs Kicks-be, mert van vele egy komoly  bizniszem.

-Ő persze - persze, meg mondjuk neki. 

-Oké köszi sziasztok!

-Szia!

És miután letették a telefont elmentek aludni.

Másnap reggel a 2okos amint ki nyitották a szemüket azt látták, hogy:



SzIaSztOk ReMéLeM eZ iS tEtSzeTt NeKtEk! 

Na CsUmI ! (:




2okos és a rémültség /Befejezett/Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon