Felixin o kadar kötü durumda olmasından haberi bile yoktu hyunjinin. Sadece o kızla öpüşüp duruyordu. Bir gün yine o kızla birlikte otururken Hyunjin televizyonu açtı. Haberleri dinliyordu ve daha sonra bir anda televizyona o kişi çıktı... Felix...
ÜNLÜ OYUNCU LEE FELİX İNTİHAR NEDENİYLE HAYATINI KAYBETTİ! İŞTE SON MEKTUBU...
Hyunjin bir an haberi duyunca kanı dondu. Ne diyordu bu haber? Yalan haberdi kesin. Kesin yalan haberdi. Sonra mektubu ekrana yansıttılar. Hyunjin okumaya başladı...
Merhaba sevgilim Hyunjin. Ben senden delicesine hoşlanıyorum. Peki ya sen? Seviyorum... Seviyor musun? Ağlıyorum gülüyor musun? Ben seni çok sevmiştim. Hayatımı sana adamıştım. Beni sevdiğini sandığım tek kişi sendin. Senin sesini duymak için hergün aradım. Numaranı değiştirmişsin. O kızla seni gördüm. O an benim sonumdu. Ben sana bağımlıydım. Ben sana bir sevgi veriyordum. Sende onu alıp o kıza veriyordun. beni sevmen için herşeyimi verdim. Ama galiba sen o kızı daha çok sevdin. Ben seninle benimle yaşaman için evlendim. Ama biz evliydik. Beni nasıl unutursun. Beni sevmen için sana canımı veriyorum. Umarım mutlu olursun. Sen lütfen mutlu ol. Ben canımı sen yaşa diye bitiriyorum. Ben senin için kendimden vazgeçiyorum...
UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR KISA OLDU AMA UZATAMADIM İKİNCİ FİCİM OLDUĞUNİÇİN BİRAZ KÖTÜ OLDU GALIBA SİZİ SEVİYORUM MUAH 🎀💖🎀💖