Baji'den
"planım... Boşverin planımı" dedim aklımdakileri onlara söylersem beni kazığa gererlerdi. "ne demek boşverin amk yok muydu planın" dedi Mikey. Onu görmezden gelerek Kazutora'ya döndüm. "mail at ve benim iş telefonumun numarasını yaz"
"baji salak mısın hat kapalı diyorum" dedi Kazu, bunlar cidden bazen beyinlerini kullanamıyordu. "hattın kapalı olduğunu düşünmüyorum. oraya her hangi bir iletişim bilgisi yazmamış büyük ihtimalle konumu bulmamamız için bir güvenlik duvarı örmüştür" diyerek bilgisayarı işaret ettim.
O da dediğimi yaptı ve aradan 2 dakika geçti herkes iş telefonuma bakıyordu. Ve beklenilen arama gerçekleşti açmadan önce numarayı Kazutora ya verdim ve konuşmaya başladım. Konuşmayı uzatmalıydım ki konumu bulabilelim.
"Alo" bekledim. " Merhaba Keisuke görüşmeyeli nasılsın" oruspu Kisaki nin sesini duymak sinirlerimi tepeme çıkarıyordu. Telefonu hoparlöre aldım. "Öncelikle Maria yanında mı?" kabul etme anlamında Mırıltılar çıkarınca devam ettim "hoparlöre al bu konuşma hepinizi ilgilendiriyor" dedim.
"şimdi beni iyi dinleyin. Boş boş şeyler ile uğraşma Kisaki. Maria umrumda değil sadece onun çok fazla üzülmesini istemiyordum kısa bir süre sonra zaten onu bir kenara atıcaktım." bir ses çıkmadı karşıdan derken Maria nın hıçkırık sesini duydum sessizce ağlıyordu ama şuan buna devam etmeliydim yoksa olacakları düşünmek bile istemiyordum...
" lafı dolandırmak yerine sadede gel baji"hanma da yanlarındaydı şaşırmadım
" peki. Maria hamile değil. "bunu dememle beraber hem benim bir yerlerimde bişe koptu hem de içeridekilerde. Herkes bana şok olmuş şekilde bakıyordu." baji... Ne diyorsun sen ne demek hamile değilim. "sesini duymuştum ama bundan sonra bir daha duyamam gibi geliyordu.
" Hamile değilsin dedim. Düştüğün gün senin aptallığın yüzünden çocuğumuzu kaybettik Maria, o yüzden ağladım anladın mı beni? " bunu dememle herkese bişe olmuştu telefonun karşı tarafından ise hışırtılar geliyordu
"ciddi misin sen Baji Keisuke?" dedi hanma. Emin ol olmak istemezdim hanma diyemedim
"Hiç olmadığım kadar Hanma o beceriksiz bir işinize yaramaz ne yapıyorsanız yapın." sesim umarım titrememiştir. Bilgisayara baktığımda Kazutora nın çoktan konumu bulduğunu gördüm gerçi bundan sonra pek işimize yaramayacaktı."O zaman cidden bir işimize yaramaz" dedi Kisaki. Yaramazdı "eh o zaman baji keisuke sonraki ana kadar görüşürü- DURUN" hanma tam telefonu kapatıyordu ki Maria bağırdı "BANA KANIT ATACAKSIN BAJİ KEİSUKE ZORUNDASIN YAPMAK ZORUNDASIN" canımın yanması normal miydi?
Hızlıca boş ultrason görüntüsünü attım aynı numaraya "Maria bunlar bir gerçek ha 9 ay sonra öğrenmişsin ha şimdi bir şey fark etmiyor" "bu gerçek o-olamaz b-benim..." benim ç-çocuğum " sinirlerim geriliyordu.
" Maria ameliyattan çıktığında içindeki boşluktan bahsetmiştin hatırlıyor musun? Cidden boştu ben sadece seni manipüle ettim ve sende buna kanacak kadar bana kapılmıştın" için susmuyor sürekli konuşuyordum.
"kapatıyorum dakikadan gidiyor işlerim var" hiç bir ses gelmedi bende kapattım yıkılarak ve büyük bir boşlukla kapattım. Arkamdan bir yere düşme sesi gelince arkama döndüm kapı açık kalmıştı ve annem... Annem her şeyi duymuştu.
Koşarak çıktı odadan yanına gidiyordum ki durdular " elleme yalnız kalsın oğlundan yeterince ihanete uğradı" dedi Mikey. Haklıydı. Sinirle Chifuyu çıktı odadan ve asıl bomba patladı...
Özür dilerim yarın yeni bölümleri atacağım iyi geceler dilerimm
(kızmayın lütfen:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hamile (Mafya Baji x Reader)
FanfictionBir gece kapattığı barda Barmen ile birlikte olan Baji Keisuke'nin, o barmenden bir çocuğu olduğunu öğrenmiştir... Cringe olabilir Smut var Okuduktan sonra baji den nefret edebilirsiniz Üzgünüm