<<<<سلاو هاوڕێیان لەبەر ئەوەی کە بەڕاستی ڤۆت ناکەن وە کۆمێنت ناکەن ناچارم چیتر بە مەرج پارتی تازە دانێم بەڕاستی گەر بینەری نەبێ چیرۆکەکەم ناچارم واز بهێنم بۆیە مەرجی پارتی داهاتوو بریتیە لە : ١٠٠ڤۆت وە ١٠٠ کۆمێنت >>>>>>>100 vote + 100 comment = new part
.................................................................................
با دەست پێ بکەین
( ئیمڕۆ سەرەتای هەفتەیە وە هەستام لە خەو بۆ ئەوەی خۆم ئامادە کەم چومە خوارێ نانم خوارد و ماڵئاوایم لە دایکم کرد )
« لە قوتابخانە »
جێنی : چیی بەڕاست ؟؟؟ واوووو ئەوە وەک درامایە بەڕاستە کە بەڕێز جۆن کاری پێت داوە ؟؟
ن/ت : بەڵێ بوا شۆک بووی ؟ چی تێدایە تەنها لە کۆمپانیاکەی کار دەکەم
جێنی : کچم ئەوە تۆ گەمژەی ؟ نااا دڵنیام گەمژەی تۆ ئااا
ئەزانی جۆن جۆنگکووک کێیە ؟؟؟ن/ت : ( سەری لەقاند بە سەرلێشێواوی سێری دەکرد ؟؟)
جێنی: ئاییی باوڕ ناکەم کە ئەم گەمژەیە هاوڕێی منە وا( بە بێزاری چاوی سوڕاند لە ن/ت )
جێنی : سێرکە خێزانی جۆن هەکێکە لە دەوڵەمەنترین خێزانەکان دوای مردنی باوکی بەڕێز جۆنگکووک کارەکان و کۆمپانیاکە درایە دەستی بەڕێز جۆن وە ئەڵێن باوکی کوژراوە بەڵام نازانم کێیە وە ئەڵێن کۆمپانیای CJ (کۆمپانیاکەی جەی پارکە)گەورەترین ڕکابەری کۆمپانیای JJK یە وە هەروەها دەنگۆ هەیە ئەڵێن جەی پارک زۆری ڕق لە بەڕێز جۆن دەبێتەوە چونکە هەرچی دەکات ئەو باشترە لە ئەو .
ن/ت : ( شۆک بووە بە قسەکانی جێنی وەک ئەوەی ن/ت هەر پێوەندی بە جیهانی دەرەوە نەبووبێت )
جێنی : هههههههه ئای خوایە کە گەمژەی بەسە وام لێ مەکە زیاتر پێبکەنم ( پێدەکەنی بە دەنگی بەرز )
ن/ت : هێییی بوەستە زۆر بێزارکەری ( چاوی سوڕاند لێی )
« لە پۆلدا»
م.مین گیو : ئێ خوێندکاران ئەزانم کە ئیتر وا کۆتا تاقیکردنەوەکان دەبێ و تکایە خۆتان ماندوو بکەن و تێبکۆشن ئەزانم کە کەمێ ناخۆشە بەڵام لە بیرتان بێ ئیتر ئێوە ئەڕۆن و کۆتا ساڵتانە وە زۆر سپاسی هەمووتان ئەکەم کە قوتابی باش و گوێ ڕایەڵ بوون (ویستی قسەی زیاتر کات بەڵام ن/ت قسەی کرد )
YOU ARE READING
پیاوی سەر شەقامەکە || JK
Roman d'amourهەموو شتێک لەو شەوەوە دەستی پێکرد کە بڕیاری ئەوەمدا هاوکاری پیاوی سەر شەقامەکە بدەم لەبری ئەوەی جێی بێڵم....... پیاوێکی نەناسراو : یارمەتیم بە ن/ت : م من دەڵیی ؟ ! ! ؟ پیاوێکی نەناسراو : بەڵێ تکایە ن/ت : ئااا نەفرەتت دوبارە بۆچی ئەبێ ئەم شتانە ت...