úvod

2 0 0
                                    

   Kdysi dávno vládli nebi draci. Obrovská stvoření s neuvěřitelnou silou a magií. Pro lidi byli jako bohové. Lidé je uctívali, dávali jim oběti, modlili se před jejich sochami a obrazy a prosili je o zázraky. Někteří draci dokonce lidi chránili před nejrůznějšími monstry a temnotou. Takto to bylo po nejméně pět set let. Pak ale začali lidé toužit po moci kterou draci mají. Chtěli ovládat magii a s ní i přírodu. Vše začalo tím že skupina lovců ukradla dračí vejce. Ale místo toho aby jej využili, vejce rozbili a s ním zabili malého draka. Skořápky které z vejce zbyli, lovci prodali za velké jmění a uprchli do dalekých měst. Jakmile draci zjistili co lidé provedli, začali zuřit. Hledali ty kteří spáchali tento nehorázný čin, ale nenašli je.
   Lidé začali budovat armádu. Všichni lidé se spojili a vypukla válka mezi draky a lidmi. Nejrůznější magické bytosti se připojovali jak na stranu lidí, tak na stranu draků.
   Válka trvala bezmála dva roky. Na obou stranách bylo mnoho padlých a i přes velké rozdíly v moci, lidé začali vyhrávat. Jeden z lidí si osvojil temnotu magii. Temná magie byla však příliš mocná a nepředvídatelná, ale lidem přinášela moc.
   Když nakonec padl dračí král, zbylí draci zmizely a skryly se. Ale ještě před koncem války, se sešlo pět nejmocnějších draků. Každý z nich představoval jeden živel. Vodu, zemi, oheň, vzduch a blesk. Těchto pět draků použilo svou poslední magii aby vyřkli proroctví.
   ,,Až nastane pravý čas, zrodí se pět vyvolených. Vyvolený vodou, vyvolený zemí, vyvolený ohněm, vyvolený vzduchem a vyvolený bleskem. Těchto pět vyvolených bude vládnout dračí mocí která bude přesahovat veškerou temnotu. Těchto pět svět buď ochrání a nebo zničí."

Dračí proroctví Kde žijí příběhy. Začni objevovat