LİKE THAT

19 3 5
                                    

Sınıfa diikatli ve heryere bakarak girdim.

Roradan korkuyorum

Bizim kızları görünce hemen onların yanına gittim

Pharita :ooo sonunda gelebildiniz Asa hanım.

Rami :biraz daha geç kalsaydın biz beklerdik seni değil mi ahyeon?

Asa:Sanırım ahyeonun şuan bizimle iletişimi yok

AHYEON :Hı bir şey mi dediniz canny'me yazıyordumda

ASA :Bunun kafa uçmuş

Rami :Sen boșver onu asıl senden ne haber gördünmü Rorayı bahçede?

Asa:OKULA GELDİMİ!

PHARİTA :Tabiki gelecekti sana karşı planını uygulamak için

Rami :İyi insan lafın üstüne gelirmiş

Yazarın Anlatımıyla

Tam o sırada içeri Rora, ruka ve Chiquata üçlüsü giriş yapmıştı. Rora hızlıca asanın oturduğu sıraya ilerledi ve yanına oturdu

Rora :Eee Asa şimdi senden istediğimi isteyebilirim değil mi?

ASA ona gülerek bakan roraya karşı korkuyla başını aşağıya yukarı salladı.

Rora :Güzel anlamışsın teneffüslerde söylerim.

Okul çıkışı

ASA arkadaşlarının onu tutmasıyla son anda düşmekten kurtulmuştu. Rora asaya acımamış bir sürü şey yaptırmıştı. Rora önündeki asaya şimdi gerçekten üzülmüştü oda bunun sebebini bilmiyordu. Sen zorbasısın ASANIN Rora niye üzülüyorsun diye çok defa düşünüyordu. Ama yinede onun bu haline dayanamayıp asanın yanına gitti.

Rora :Asa-

Rami :Sakın arkadaşıma bir şey yaptırmaya kalkma Rora!!

Rora :Hayır iş yaptırmayacağım sadece sizi eve davet ediyorum

Kızların hepsi Bu duruma şaşırmıştı. Ama kararı Asa verecekti.

Rora :Kabul ediyormusunuz. Asa?

ASA bu duruma fazlasıyla şaşırmıştı zorbası onu eve davetmi etmişti ama kötü bir fikir değildi sadece umarım yine bir iş yaptırmaz diye içinden dua etti.

Asa:Peki geliyoruz.

Sonrasında herkes ailesini arayıp arkadaşlarında olacaklarını söylediler.

ASA ve ekibi arkada Rora ve ekibi biraz önde gidiyordu. Rora aklına gelen fikirle sırıttı.

Ruka :Bana bak Rora. Asaya bir iş yaptırayım diye sakın düşünme gebertirim seni kız senin yüzünden mahvoldu zaten

Rora :iş yaptırmayacağım. Başka bir şey yapacağım

Chiquata :ne yapıcaksın lan kıza?

Rora :eve gidince görürsünüz


Eve vardıktan yarım saat sonra

Hepsi eve gelmiş oyun oynuyorlardı. Doğrusu oyun dedikleri en güzel barbie bebek giydirme oyunuydu. Bu fikir oradan çıkmıştı.

ASA bebeğin kıyafetlerini seçerken Rora neden bana zorbalık yapmadı diye düşünüyordu. Gözü ise elindeki barbie bebeğin saçına modeller denerken güldüğünü görünce ona takılmıştı. Sonrasında Roranın gözleride asaya döndü birbirleriyle bakıştılar.


Rami :Lan bana siyah saçlı verdiniz ben sarı saçlı kahküllüyü istiyorum!

Ruka hızlıca Roranın barbie bebek kutusunda aradığını bulunca ramiye uzattı.

Ruka :al

Rami :teşekkür ederim

Rora sonrasında asayı yukarı çağırdı asada korkarak yukarı gitti

Rora :Senden sadece son olarak bu kostümü giymeni istiyorum

ASA Roranın elindeki kostüme baktı tavşanlıydı

ASA :Neden bunu giyeceğim?

Rora :Çünkü tavşana benziyorsun-. Yani kötü anlamda değil seni tavşanlara benzetiyorum ama kötü anlamda değil yani -

ASA birden kahkahalarla gülmeye başladı. Roranın saçmalayarak anlatması hoşuna gitmişti. Roranın elinden kostümü alırken elleri birbirine değmişti Asa hızlıca odanın kapısını kapattı.



Rora o sırada donmuştu. Doğrusu büyük şaşkınlık yaşıyordu. Asayla elleri birbirine değmişti. Ayrıca kahkahalarla gülmüştü. Çok güzel bir gülüşü vardı.

10 dakika sonra

Rora 10 dakikadır asayı bekliyordu ama Asa çıkmamıştı. Daha fazla yerinde duramayan Rora odaya girdi. Asa Roranın yatağında uyumuştu. Rora yavaşça tavşanına yaklaştı ve kendininde şok olacağı bir şey yaptı. Asaya doğru eğilip yanağına tüy gibi bir öpücük kondurdu. Sonrasında kapıdan dışarı çıkıp kapattı ve aşağıya indi.

Ama bilmediği bir şey vardı


Onun videosunu çeken Chiquata ve yanında onları izleyen diğer ekip vardı...




Vpn ile giriş yaptımmm sizce diğer bölümde ne olacakkk sizleri seviyorummm

550 kelime🎀

BABYMONSTER ~RORASA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin