LUCKY GİRL

20 3 4
                                    

Yazarın anlatımıyla
Şarkı =itzy playlist

Rora sınıftan içeri girdi ama dikkatli bir şekilde bakıyordu. Çünkü halen hayalmi gördüm diye ı içinden düşünüyordu. Arkadaşlarına bu konudan bahsetmemişti. Arkadaşlarıyla konuşan asayı görünce başını eğip saçlarını önüne atarak en arkada olan sırasına geçti.

Roranın anlatımıyla

Hızlıca sırama oturdum. Asanın bana yazdığı nottan sonra ona yaklaşmaktan çekiniyordum. Not çantamda duruyordu. Yanıma birinin oturduğunu hissettiğimde Ruka zannedip ona baktım.

KAHRETSİN

BU ASA!

NEDEN BU KADAR GÜZEL

SAÇMALAMA RORA

Rora :a-asa

ASA :Rora

Hızlıca başımı önümdeki kitabıma gömdüm.

ASA :Anlaşıldı... Notumu okumuşsun.

Yanaklarımın yandığını ve kızardığını hissediyordum. Kafamı kitabıma daha çok gömdüm.
O Chiquata salağı neredeydi? Ruka neredeydi?

Asa:Bende bakacağım kitabına.

Hızlıca önümdeki kitabı alıp okumaya başladım.

S-
Sm-
Smut sahnesi vardı.....

Kurtarın beni. Alın beni buradan. Asanın bakışları bana döndü. Gözlerinde ıșıltılı bir parlama vardı. Kulağıma eğildi.

ASA :çok ayıp Rora... Gerçekten böyle şeylermi okuyorsun?

Gözlerim Asanın dudaklarına kayıyordu. Neden buna engel olamıyorum. Hayır bu olmamalı.

Asa:Beni öpmekmi istiyorsun Rora?
Ama yanağımdan değil. Dudağımdanmı.

BU kız böyle değildi. Hayır evrim geçirmiş. Utanıyor olamam asadan. Neden bebeler gibi utanıyorum????

Rora :H-hayır. Öpme falan yok.

Hızlıca elindeki kitabı aldım. Tam o sırada çantamdan bana yazdığı not düştü. hemde onun ayağına!!!

Sikeyim böyle şansı. Sıçtım.

Notu okuyup sırıttı.

Asa:Kalp çizmişsin rora

Evet. Ben aptal olduğum için çizdim o kalbi.

Sınıfa bay kimin girmesiyle sustu.
Sonrasinda elini kaldırdı.

Asa:Hocam ben Rora ile oturmak istiyorum. Size söz veriyorum daha değiștirmeyeceğim.

Kim :Peki Asa. Otur.

Hayır. Benim yanımda olmamalı. Bayılacağım şimdi. Onun ve benim arkadaşlarım bize sırıtarak bakıyorlardı. Kurtarın beni.

Okul çıkışı

şükürler olsun Asa Bana daha karışmamıştı. Lavaboda saçımı düzeltip çıkıyordum ki birinin beni çekmesi ile bağırdım. Sonrasında biri üstüme doğru eğildi. Asa...
Hayır burdan çıkmam gerek. Gözleriyle bakışıyordum. Hızlıca kafamı yana çevirdim.

ASA :Neden bana bakmıyorsun Rora?

Eliyle çenemi tutup kendisine doğru çevirdi.

Rora :Bırak beni Asa.

Yüzünü benim yüzüme yaklaștırdı

ASA :kalbinin sesini duyuyorum Rora. Neden bu kadar hızlı atıyor?

Pekala bu kadar kadar altta kalmak yeter. Çıldıracağım yoksa.

Parmak uçlarımdan yükselip yanağını öptüm. Şimdi şok olma sırası ondaydı. Sırıttım.


Rora :Şimdi tam tersi oldu Asa.

Kabinden çıkıp okul çıkışına ilerledim. Sürekli böyle utangaç olucak değildim. Onu arkamda bırakıp bizim ekibin yanına ilerledim.



Yeni bölüm geldiiii💙💙💙
Hafta sonu bölüm atacağım.

Sizleri seviyorummmm❤️❤️❤️

370 kelime 🦋🌸🌸🌸

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BABYMONSTER ~RORASA~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin