*-Wesele-*18+

16 1 8
                                    

//godzina 16//

POV Tanjiro

To będzie mój pierwszy raz jak będę pracował na weselu, boje sie bardzo ale naj bardziej boje sie jak ludzie będą już pijani.

*SKIP TIME DO 21:30*

Cały czas zaczepia mnie jakiś facet, pewnie pijany. Onie on znowu idzie!

-Cześć mogę cię na słówko?-powiedział nie znajomy

-Okej? -zgodziłem się ale nie byłem do tego przekonany

Poszedłem za nim. Doprowadził mnie do swojego pokoju, bo niby tu naj ciszej.

-Siadaj-wskazał na łóżko niebiesko włosy.

*MYŚLI TANJIRO*
O nie on zamkną drzwi na klucz, co ja mam teraz robić?! Co no chce zrobić?!

//3osoba//

Ciemno włosy podszedł do Tanjiro i go popchną do pozycji leżącej, przycisną go ręką przez co nie mógł się ruszyć. Facet pochylił się nad Tanjiro i go pocałował w usta, pocałunek trwał do puki nie zabrakło im powietrza, potem zaczą robić mu malinki na szyji.

-STOP! proszę-tanjiro próbował go odepchnąć co mu się udało,mało ale się udało-mogę chociaż wiedzieć jak masz na imię ?bo pewnie się nie skończy tylko na tym.

-Giyu Tomioka-wyszeptał mu do ucha i po chwili się kapną że to ten "młodzięczy bilioner"- Mów mi po imieniu.

Jak tylko to powiedział to rozpiął mi koszule i przyległ swojimi ustami do mojego sutka , gryzł go i lizał a drugiego pieśnią rękami. Potem przestał i obrócił czerwonookiego na brzuch i wtedy Giyu zdją z siebie jak i z młodszego dolną część ubranie . Tanjiro poczuł jak coś dużego wypalanie jego ciało aż jękną głośno. Wtedy zakrył sobie usta rękami i giyu jak to zauważył to obiema rękami złamał i dał do tyłó ręce młodszego.

-Tak będzie lepsza zabawa.

Giyu zacząć się poruszać w Tanjiro, dosyć wolno ale z minuty na minutę przybszał swoje ruchy. Po 10min Giyu wyciągną swojego kutasa z tyłka Tanjiro i go znowu obrócił ale tym razem tak go usadził że mógł mu włożyc do buzi.

-Otwóż szeroko buzie. - na te polecenie Tanjiro otworzył buzie.

Starszy włorzył mu do gardła swoje przyrodzenie i szybko się poruszał . Nagle poczół że doszedł w ustach Tanjiro. Wyją mu z gardła i dodał.

-Połkni to jeśli chcesz więcej. -wtedy Tanjiro zamkną oczy i połkną całą zawartość ust i giyu go pogłaskał po głowie.

I tak spędzili resztę nocy, razem, sami w jednym pomieszczeniu.

__________________________________

ELOOO to znowu ja wiem nudzi mi się w życiu ale tak mnie natchneło na taki pomysł żeby Giyu był bilionerem a Tanjiro był taki jaki będzie w następnych rozdziałach.

Słowa : 408

180%(giyutan) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz