### **ℂ𝕙𝕒𝕡𝕥𝕖𝕣 2: ℕ𝕒𝕞𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 ℕ𝕖𝕩𝕥 𝔾𝕖𝕟𝕖𝕣𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟**
𝕊𝕖𝕧𝕖𝕣𝕒𝕝 𝕞𝕠𝕟𝕥𝕙𝕤 𝕙𝕒𝕕 𝕡𝕒𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕤𝕚𝕟𝕔𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕚𝕟𝕔𝕚𝕕𝕖𝕟𝕥 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝔾𝕠𝕥𝕙𝕒𝕞 ℤ𝕠𝕠, 𝕒𝕟𝕕 𝕝𝕚𝕗𝕖 𝕗𝕠𝕣 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔻𝕒𝕞𝕚𝕖𝕟 𝕙𝕒𝕕 𝕤𝕖𝕥𝕥𝕝𝕖𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕠 𝕒 𝕟𝕖𝕨, 𝕔𝕠𝕞𝕗𝕠𝕣𝕥𝕒𝕓𝕝𝕖 𝕣𝕙𝕪𝕥𝕙𝕞. 𝕋𝕙𝕖 𝕤𝕔𝕒𝕣𝕤 𝕗𝕣𝕠𝕞 ℙ𝕒𝕣𝕚𝕤 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕝𝕚𝕟𝕘, 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕒𝕔𝕙 𝕡𝕒𝕤𝕤𝕚𝕟𝕘 𝕕𝕒𝕪, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕗𝕠𝕦𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕣𝕤𝕖𝕝𝕗 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕚𝕟 𝕝𝕠𝕧𝕖 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕚𝕥𝕪—𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝔻𝕒𝕞𝕚𝕖𝕟. 𝕋𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕓𝕠𝕟𝕕 𝕙𝕒𝕕 𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕘𝕣𝕠𝕨𝕟 𝕤𝕥𝕣𝕠𝕟𝕘𝕖𝕣, 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕣𝕖𝕝𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟𝕤𝕙𝕚𝕡 𝕨𝕒𝕤 𝕗𝕚𝕝𝕝𝕖𝕕 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕤𝕙𝕒𝕣𝕖𝕕 𝕞𝕠𝕞𝕖𝕟𝕥𝕤 𝕠𝕗 𝕢𝕦𝕚𝕖𝕥 𝕦𝕟𝕕𝕖𝕣𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕒𝕟𝕕 𝕞𝕦𝕥𝕦𝕒𝕝 𝕣𝕖𝕤𝕡𝕖𝕔𝕥.
𝕋𝕠𝕕𝕒𝕪 𝕨𝕒𝕤 𝕒 𝕤𝕡𝕖𝕔𝕚𝕒𝕝 𝕕𝕒𝕪. 𝕋𝕙𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕡𝕝𝕖 𝕙𝕒𝕕 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕚𝕟𝕧𝕚𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕒𝕔𝕜 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕖 𝕫𝕠𝕠, 𝕟𝕠𝕥 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕧𝕚𝕤𝕚𝕥𝕠𝕣𝕤, 𝕓𝕦𝕥 𝕒𝕤 𝕙𝕠𝕟𝕠𝕣𝕖𝕕 𝕘𝕦𝕖𝕤𝕥𝕤. 𝕋𝕙𝕖 𝕫𝕠𝕠𝕜𝕖𝕖𝕡𝕖𝕣𝕤 𝕙𝕒𝕕 𝕔𝕠𝕟𝕥𝕒𝕔𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕖𝕨𝕤: 𝕊𝕙𝕦𝕣𝕚, 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕟𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕨𝕙𝕠 𝕙𝕒𝕕 𝕠𝕟𝕔𝕖 𝕡𝕣𝕠𝕥𝕖𝕔𝕥𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞, 𝕙𝕒𝕕 𝕘𝕚𝕧𝕖𝕟 𝕓𝕚𝕣𝕥𝕙 𝕥𝕠 𝕒 𝕝𝕚𝕥𝕥𝕖𝕣 𝕠𝕗 𝕤𝕚𝕩 𝕔𝕦𝕓𝕤—𝕥𝕙𝕣𝕖𝕖 𝕘𝕚𝕣𝕝𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕣𝕖𝕖 𝕓𝕠𝕪𝕤. 𝔹𝕦𝕥 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕨𝕒𝕤𝕟’𝕥 𝕒𝕝𝕝. 𝕋𝕙𝕖 𝕔𝕦𝕓𝕤 𝕙𝕒𝕕 𝕥𝕒𝕜𝕖𝕟 𝕒 𝕡𝕒𝕣𝕥𝕚𝕔𝕦𝕝𝕒𝕣 𝕝𝕚𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔻𝕒𝕞𝕚𝕖𝕟, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕞𝕠𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕙𝕒𝕕.
𝔸𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕒𝕡𝕡𝕣𝕠𝕒𝕔𝕙𝕖𝕕 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕒𝕟𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕖𝕟𝕔𝕝𝕠𝕤𝕦𝕣𝕖, 𝕄𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕𝕟’𝕥 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕓𝕦𝕥 𝕗𝕖𝕖𝕝 𝕒 𝕨𝕒𝕧𝕖 𝕠𝕗 𝕟𝕠𝕤𝕥𝕒𝕝𝕘𝕚𝕒. 𝕀𝕥 𝕨𝕒𝕤 𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕥 𝕖𝕧𝕖𝕣𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘 𝕙𝕒𝕕 𝕔𝕙𝕒𝕟𝕘𝕖𝕕 𝕗𝕠𝕣 𝕙𝕖𝕣, 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕤𝕙𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝔻𝕒𝕞𝕚𝕖𝕟 𝕙𝕒𝕕 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕗𝕒𝕔𝕖𝕕 𝕕𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕥𝕠𝕘𝕖𝕥𝕙𝕖𝕣. ℕ𝕠𝕨, 𝕤𝕙𝕖 𝕨𝕒𝕤 𝕣𝕖𝕥𝕦𝕣𝕟𝕚𝕟𝕘 𝕟𝕠𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕗𝕖𝕒𝕣, 𝕓𝕦𝕥 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕖𝕩𝕔𝕚𝕥𝕖𝕞𝕖𝕟𝕥.
“ℝ𝕖𝕒𝕕𝕪?” 𝔻𝕒𝕞𝕚𝕖𝕟 𝕒𝕤𝕜𝕖𝕕, 𝕙𝕚𝕤 𝕙𝕒𝕟𝕕 𝕚𝕟𝕥𝕖𝕣𝕝𝕒𝕔𝕚𝕟𝕘 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕙𝕖𝕣𝕤.
𝕄𝕒𝕣𝕚𝕟𝕖𝕥𝕥𝕖 𝕟𝕠𝕕𝕕𝕖𝕕, 𝕒 𝕤𝕠𝕗𝕥 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖 𝕠𝕟 𝕙𝕖𝕣 𝕝𝕚𝕡𝕤. “𝕄𝕠𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕣𝕖𝕒𝕕𝕪.”
𝕋𝕙𝕖𝕪 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕘𝕣𝕖𝕖𝕥𝕖𝕕 𝕓𝕪 𝕥𝕙𝕖 𝕙𝕖𝕒𝕕 𝕫𝕠𝕠𝕜𝕖𝕖𝕡𝕖𝕣, 𝕒 𝕞𝕚𝕕𝕕𝕝𝕖-𝕒𝕘𝕖𝕕 𝕞𝕒𝕟 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕨𝕒𝕣𝕞 𝕤𝕞𝕚𝕝𝕖. “𝕋𝕙𝕒𝕟𝕜 𝕪𝕠𝕦 𝕗𝕠𝕣 𝕔𝕠𝕞𝕚𝕟𝕘,” 𝕙𝕖 𝕤𝕒𝕚𝕕. “𝕊𝕙𝕦𝕣𝕚 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖𝕣 𝕔𝕦𝕓𝕤 𝕒𝕣𝕖 𝕨𝕒𝕚𝕥𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦. 𝕎𝕖’𝕣𝕖 𝕘𝕠𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕠 𝕘𝕚𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕔𝕦𝕓𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕗𝕚𝕣𝕤𝕥 𝕔𝕙𝕖𝕔𝕜𝕦𝕡 𝕥𝕠𝕕𝕒𝕪, 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕖 𝕨𝕖𝕣𝕖 𝕙𝕠𝕡𝕚𝕟𝕘 𝕪𝕠𝕦 𝕔𝕠𝕦𝕝𝕕 𝕙𝕖𝕝𝕡 𝕦𝕤 𝕜𝕖𝕖𝕡 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕔𝕒𝕝𝕞.”