N is maj bed boj

33 5 5
                                    

CRINGEE ALLERT


Siema tu UZI tym razem nawijam po polsku a nie po amgliku czy po rusku jak ta córka Yevy. Doll to taki down że jak się jej pan z infy pyta o zadanie do mowe to ona wychodzi z klasy i sra na zewnątrz po czym wraca i mówi po rosyjsku że musiała odlac swojego robaczka. Z niom to ja nie wyrobie nikdy wiencej. Nie kcialabym siedzieci z niom w ławce bp ona jest upo taka xD. To tyle z mojego rzycia popierdolonego jak stos bateri z olejem.

Dzisiaj se byłam na dworze jak zwykle sama bo nie ma nikogo ze mną bo mie mam pszyjaciuł bo jestem emo a jak dobsze wjemy emo nie mają frenduw więc wyszłam sama na ten dwur co nie? No i mialam przy sobie swojom spluwe zarombistom takom fajnom ofc z naklejkami emo więc spk jak dla mnie i na mierzyłam murder drona więc się schowalam za skałom i on wtedy sie na mnie spojrzał myślałam że dostanę zawau ale na szczenscie nie bo on był sbyt seksy żeby sie go bać to jak mnie zauważył to zaatakował a ja zrobiłam poze jak anime dziewczynka w bakuganie i chciałam mu przypierdolić broniom ale mi wyleciała na śnieg więc się broniłam rencznie ale on tym swoim jadem przebił mi renke i już wiedziałam że sie nie zapszyjaznimy. Zwinelam się na ulamek sekundy a potem jak go lekko zaslepilam to powiedziałam coś do niego by zaczońc konswersacje wienc powiedziałam: BITE ME- bo to jedyne właściwie co muwie mojemu tacie co robi w gacie. I wtedy poszlam ze spluwom chlopowi sie nie dobrze zrobilo i stracił głowe a ja sie poczułam jak sigma ale wtedy mu glowa odrosla spanikowalam i wzięłam renke jakiegos randoma i mu jom pierdykłam a ten zrobił mega piękne oczy i nagle mi się on mega spodobał i chcialam rzebysmy byli razem.
Potem już mu powiedzialam że muszem spierdalac ale on mi powiedział ze jak mnie swendzi renka to on mnie zrizzuje i wtedy cos wymysli chyba xD. I wtedy poszliśmy do Landing poda i tam mi renke polizał. Od razu po slinie wiedzialam że nigdy tej renki nie umyje bo to muj bed bój a po mim ronk nie umyje bo jego ślina jest seksy.

BITE ME :3 ( Uzi story) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz