Lütfen OY ve YORUM bırakmayı unutmayın!🌱
___________________Çok da uzak olmadığı için yürüyerek Wonbin'in evine vardılar.
"Gel Hao rahat bir şeyler vereyim de giy."
"Gerek yok demeyeceğim, o evreyi 7 yıl önce geçtiğimizi düşünüyorum. Çok iyi olur, kot pantolon derimle bütünleşecek biraz daha üzerime durursa." Wonbin'in odasına doğru ilerlediler.
"Bak ne aldım!" Uzun saçlı çocuğun elinde aynı olan iki takım şortlu pijama takımı vardı. Beyaza yakın bir toz pembe, yakaları, kol ve şortun kenarları ise beyaz kumaşla ince birer çizgi çekilmişti. Düğmeleri ise beyaz-şeffaf karışımydı.
"Bunları nerden buluyorsun ya, sendeki tüm kıyafetker çok hoşuma gidiyor."
"Bir dahakine giderken seni de çağırayım, seninle gittiğimiz yerden almadım bunları. Al hadi bunu sana aldım, takım giyinelim diye.''
"Gerçekten mi?"
"Evet, neden bu kadar şaşırdın ki? Tek arkadaşımsın, dostumsun. Böyle şeylerin lafını etme sakın. Hem benim dolabın senin dolabın, istediğini giyip alabilirsin."
"Sen benim kan bağım olmayan tek kardeşimsin, teşekkür ederim."
"Bipolar olma ihtimalimiz kaç sence Hao?"
"Bilemiyorum ki, her gün değişiyor."
İki arkadaş aniden değişen duygularıyla birbirine sarıldı sıkıca. Daha sonra üzerlerini değiştirdiler, bir şeyler hazırlamak için mutfağa geçtiler.
"Ne yapalım?"
"Sen tavuk sote seviyordun değil mi?"
"Evet de, yapabilecek miyiz? En son birlikte bir şeyler pişirdiğimizde 2 tane tavayı kömür gibi yapmıştık."
"Hao sen neden hep yapamadığımız şeyleri söylüyorsun? Bir duyan olsa bizi beceriksiz sanacak."
"Yani?"
"Dışarıdan sipariş verelim."
"Hani becerikliyidik?"
"5 aylık kiramı peşin yatırdım kanka, evi yakmak istemiyorum." Gülüştüler.
İkisi birkaç çeşit yemek söyleyip, el birliği ile yanında yemek için salata ve kolay mezelerden yaptılar. Gelen yemekleri masaya yerleştirip, çatal kaşıkları hazırladılar. Karınlarını sohbet ederek, gülerek, şakalaşarak doyurdular.
"Wonbin."
"Efendim?"
"Makyaj yapalım mı?"
"Yine mi story atacaksın?"
"Yani yaparsak atarım canım. Hem sen çok güzel yapıyorsun ya, hadi hadi yarın sana kahve alacağım."
"Peki, tamam. Şuraları toplayalım da sana makyaj nasıl yapılır öğreteyim." Hao'nun anlayacağını bildiği için şaka olduğunu belirtmezdi Wonbin, arkadaşlıklarının en iyi özelliklerinden biri de buydu.
Hao makyaj yapılacağının verdiği heyecan ile Wonbin'den bile hızlı bir şekilde ortalığı topladı.
Koşar adımlarla Wonbin'in tüm duvarları kaslı sporcuların posterleri, kitaplığının büyük bir kısmı yine kas kütlesi yüksek sporcuların reklam defterleri ve sponsor ürünleri ile dolu odasına girdi.
Fark etti ki her geçen gün bu adamların fotoğrafları tüm evi kaplayacaktı. Birinin halısını bile yaptırmış, ama sanırım yere sermeye kıyamadığı için tavanına çiviletmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Besties & Their BF's - Sunjeongz / Haobin
FanfictionYanlışlıkla girdiği binada yakışıklı ve kaslı antrenör için yüzme kulübüne katılan Wonbin, onun en yakın arkadaşı olan, sürekli birilerine bağlandığı için sevgilisi olmayan, sonunda ise önemli bir fırsatı yakalayan Hao.