O sabah arabanın içi oldukça sıcaktı. Ve koku... Seks kokusu. Tuhaf ancak güzel bir kokuydu, Baekhyun'un daha önce burnundan ciğerlerine çekmediği bir seziydi.
Gözleri açıldı ve görüşüne arabanın içine sızan güneş ışığında uçuşan tozlar girdi. Dans ediyor gibiydiler, her yıl festivalde izlediği kadınların yaptıkları dans gibi. Yelpazelerle birlikte.
Vücudunun sol kısmında, geniş, uzun vücut birdenbire kıpırdayınca Baekhyun kafasını eğdi ve Chanyeol'ün uykulu gözleriyle göz göze geldi, kirpiklerinin yanağında yarattığı gölge ve güneşten dolayı parlayan koyu kahverengi gözleri mükemmel ötesiydi.
Aradan birkaç dakika geçti, ta ki Chanyeol'ün boş bakışları değişip, yerini korkulu bir ifade alana dek.
''Günaydın,'' diye fısıldadı Baekhyun yattığı yerden. Gülümsemesi hafifçe yüzüne yayılmıştı ancak dev olanınki çok farklıydı ve Baekhyun bunu kesinlikle ummamıştı.
Chanyeol koltukta doğruldu birden, gözleri daha da çok büyüdü ve nefes alışverişi sıklaştı. Küçük olansa şaşkın bir şekilde bakıyordu ona olduğu yerden.
''B-Biz ne yaptık?'' diye mırıldandı dev, Baekhyun'un çıplak vücuduna baktığında.
Kahverengi saçlı küçük ise donup kalmıştı, çünkü Chanyeol'den bir tepki olarak bunu beklememişti asla. Onun beklediği... Açıldığı ve seviştikleri için mutlu olması ve... Dudaktan küçücük bir öpücüktü. Yada Chanyeol'ün, ''Canını yaktığım için üzgünüm, fazla acıdı mı?'' veya, ''Artık hep birlikte olacağız,'' demesiydi.
Gözleri daha da çok büyürken yattığı yerden kalktı Baekhyun. Vücudu şaşkınlık duygusuyla adeta çalkalanıyordu ve adrenalin bütün hızıyla damarlarına yayılıyordu. Yüzü devin yüzüne biraz daha yaklaştı ve Chanyeol korkuyla tekrardan kırptı gözlerini.
''Hatırlamıyor musun?'' diye sordu, Baekhyun.
Dev gözleri onunkileriyle sabitken derin bir nefes aldı ancak verdiği parça parçaydı.
''Hatırlıyorum,'' dedi dev kısık bir sesle, ''B-Biz bir hata yaptık.''
Bu kısa cümle Baekhyun'u büyük bir şaşkınlığa uğratmıştı birden. O... Böyle bir şey beklemiyordu. Onun istediği bu... Değildi.
Chanyeol onların birbirlerine söylediği 'bebeğim'leri, 'seni seviyorum'ları, sarılmaları, öpücükleri ve en önemlisi sevişmelerini hata olarak görüyordu.
Hepsi, alkolden kaynaklanan, kocaman bir hataydı.
''N-Neden bahsediyorsun sen?'' diye sordu Baekhyun, sesi iyice titrerken.
Diğeri ise,
''Gece yaptığımız her şey...'' diye mırıldandı, korkulu görünürken, ''H-Hepsi bir hataydı Baekhyun.''
Küçük olan gözlerinin dolduğunu hissetti birdenbire, bunca yıllardır içinde bu şeyi tutmuştu ve ikisi de birbirlerine açıldığını için her şeyin... İstediği gibi olacağını sanmıştı.
''Sana söylediğim...'' diye mırıldandı kırık bir sesle, ''Seni seviyorum'ları da bir hata olarak görüyor musun Chanyeol?''
Chanyeol tüylerinin diken diken olduğunu hissetti... Sanki elektro şok yemişti ve tüyleri ayaklanmıştı. Bu çok... Tuhaftı.
''Birbirimize verdiğimiz öpüşler...'' dedi Baekhyun, gözünün kenarından yumuşakça akan gözyaşını silerek, ''Senin için bir hatadan mı ibaret?''
Hayır. Tabii ki de değildi. Chanyeol, Baekhyun'a, onunla tanıştığı andan beri deliler gibi aşıktı.
Öyleyse neden şimdi böyle davranıyordu?