49. Again

57 5 0
                                    

Hei. Acesta este penultimul capitol si m-am gandit sa iau un interviu unei scriitoare. Deci i-am luat un mic interviu lui DevonaHawkins.


Care crezi ca este cea mai mare calitate a unui om?

Devona:"Cred că fiecare om e special în felul lui, toţi avem calităţi şi defecte, suntem diferiţi. Nu pot numi o calitate pe care să o aibă toată lumea. Dar cred că cel mai important e să realizezi ce fel de oameni te înconjoară. În ziua de azi a ajuns ceva necesar. Şi, desigur, să reuşeşti să fii tu."

Sunt de acord. Ai crezut atunci cand te-ai apucat ca vei avea atat de multi cititori?

Devona:"Nu, sigur că nu. Chiar şi acum sunt surprinsă că am reuşit să depăşesc pragul de şapte sute de mii de lecturi la o carte. A fost ceva... wow! La început nu mă aşteptam nici să ajung la o mie de lecturi."

Meriti totul. Esti foarte talentata. Din cate stiu, ai avut dificultati cu Wattpad, ce te-a motivat sa nu renunti?

Devona:"Am avut destul de multe probleme. Mi-a fost restricţionată o carte, două au fost şterse... Cred că pasiunea mea pentru scris m-a motivat să nu renunţ şi, desigur, cititorii mei. Mereu mă încurajează şi le mulţumesc mult pentru asta!"

Ma bucur ca nu ai renuntat. Care este cartea ta preferata? De pe Wattpad sau nu.

Devona:"Nu am o carte preferată, pe Wattpad nu prea mai am timp să citesc. În rest, citesc cam tot ce prind, mai ales Fantasy şi Romance. Sunt genurile mele preferate şi îmi place cam orice se încadrează aici."

Si mie. Ai animale de companie?

Devona:"Am un câine, Max. Nu prea sunt înnebunită după animale, dar iubesc câinii."

Ce vedete iti plac?

Devona:"Dacă aş începe să îţi spun, nu am mai termina astăzi. Sunt foarte multe pe care le apreciez, de la actori la cântăreţi şi modele. Îmi plac mult Channing Tatum, Ryan Guzman, Jamie Dornan, Matt Bomer ca actori. Modelele preferate masculine sunt Jon Kortajarena şi Francisco Lachowski, iar feminine Adriana Lima, Candice Swanepoel şi Doutzen Kroes. Sunt mult mai mulţi, dar, cum spuneam, mi-ar lua mult timp."

Canti la vreun instrument? Daca da, la care? Daca nu, la care ai vrea sa inveti?

Devona:"Nu aş fi în elementul meu. Muzica nu e ceva care să mă fi pasionat vreodată."

Care din modelele pe care le-ai ales sa portretizeze personajele masculine iti place mai mult? (Multumesc ca mi-ai facut cunostinta cu Nick. :)) )

Devona:"Cu mare plăcere. :)) Jon Kortajarena, în rolul lui Alexander, personajul meu masculin preferat."

Crezi ca ai fii in stare vreodata sa renunti la Wattpad?

Devona:"Nu ştiu, chiar nu ştiu, nu pot da un răspuns concret. Nu-mi pot da seama acum cum va arăta viitorul meu sau dacă voi mai fi atât de pasionată de cărţi. Oricum, nu îmi propun să renunţ în viitorul apropiat. Am foarte multe planuri şi idei."

Ma bucur, defapt ne bucuram sa auzim asta. E o intrebare simpla, dar care este culoarea ta preferata?

Devona:"Depinde... Iubesc negrul, dar în acelaşi timp îmi place mult şi turquoise."

Ce sfaturi ai pentru cei care abia s-au apucat de scris?

Devona:"Să nu se descurajeze prea repede, nimeni nu are succes peste noapte. Trebuie să fie pregătiţi pentru critici, să poată oferi o mare parte din timpul lor liber scrisului, să fie calmi şi răbdători şi pregătiţi să socializeze cu tot felul de persoane mai mult sau mai puţin diferite. Dacă le place într-adevăr, nu vor avea probleme."

Si ultima intrebare: Ce te inspira?

Devona:"Primesc foarte des întrebarea asta. Nu am găsit acei factori care mă inspiră. De multe ori doar stau şi mă gândesc, sau citesc şi la un anumit cuvânt îmi vine brusc o idee. Mi se întâmplă destul de des. În rest, nu ştiu. E ceva ce vine de la sine, nu pot să fiu inspirată atunci când vreau."

Cam asa sunt si eu. Pai, am terminat. A fost prima data cand am facut asta. Iti multumesc mult ca ai acceptat.

Devona:"Nu ai pentru ce. Şi eu îţi mulţumesc pentru interviu!"


Maine sper sa postez ultimul capitol (maine se vor face 6 luni de cand am inceput cartea, 8 martie-8august). Dupa ce termin cartea aceasta vreau sa incerc sa public o carte serioasa. Va multumesc ca ati citit aceasta carte. De asemenea, as vrea sa adaug ca o apreciez mult pe DevonaHawkins. Una din cartile ei a fost printre primele carti pe care le-am citit si poate fara ea Wattpad nu mai ajungea una dintre cele mai folosite aplicatii din telefonul meu. Daca inca nu ii cititi cartile, nu mai pierdeti timpul si incepeti. Le recomand pe toate.

Cartea fara sensUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum