50. Psycho

37 4 0
                                    

Acesta este ultimul capitol din carte. Sincer, la inceput nu ma asteptam sa public cartea. Sa numim motivul trac de scriitor. Ba chiar nici nu ma asteptam sa ma tin de ea. Am prea multe idei si nu stiu ce sa fac cu toate si mereu incep ceva ce nu termin. Sper ca intr-o zi sa termin toate ideile incepute. Dar in ciuda acestor lucruri am postat cartea. Am scris la ea 6 luni. Nici nu stiu cand au trecut. As mai continua, dar nu mai am idei si vreau sa scriu o carte care chiar sa fie carte pe care sa o public aici. Sper sa cititi ce voi mai publica (daca voi mai publica, motivele mai sus). Defapt dupa ce termin aceasta carte vreau sa schimb totul. Poza de profil, numele, descrierea (care apropo, a fost aleasa intr-un moment de 0 inspiratie). Vreau sa schimb aceste lucruri deoarece nu mi se pare corect sa public carti sub numele de Ana_Malika si cu o poza cu Nick Bateman drept profil (care e doar al meu, ne-am inteles doamnelor?) cand pentru mine scrisul e ceva serios. E ceva ce vreau sa fac cu viata mea. Voi mai posta aici doar pentru a va anunta cand imi schimb numele si cand pun o carte noua. Oricum, nu vreau sa irosesc acest capitol cu un roman demn de despartirea din clasa a 8-a la sfarsit.


Acel moment cand ii spui cuiva "La revedere" dar amandoi mergeti in aceeasi directie.

Acel moment cand o carte se termina.

Acel moment cand cea mai frumoasa zi din viata ta se dovedeste a fi cea mai urata. (mai rau cand se intampla de ziua ta)

Acel moment cand va rog sa puneti in comentarii un "Acel moment cand..."


Acum am o intrebare pentru voi: Sunt singura care nu intelege reclama de la Emeka (hartie igienica) si i se pare tampita, dar totusi rade? Pe bune, cine face reclamele? Fetita se bucura ca tatal ei ii aduce hartie igienica de parca i-a adus un ursulet gigant si o duce la DisneyLand. Si sa nu mai zic ca hartia o poarta intr-o lume de hartie. Pe bune?


Bine, cred ca aici ne luam "La revedere".

Va multumesc ca ati citit cartea.



Cartea fara sensUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum