Selammm biz geldik bu bölümde +18 yerler var rahatsız olanlar o kısımları atlayabilir diğerlerine keyifli okumalar diliyorum yorumlarınızı bekliyorum 🐣💘
Bu bölümü di aşkıma ithaf ediyorum.
Arabanın durmasıyla alaza döndü asi okulda ders çalışamadıkları için evine çağırmıştı alaz onu birlikte geç saatlere kadar ders çalıştıktan sonra da eve bırakmak için ısrar etmişti.
Aslında tek başına da gidebilirdi tabi ki ama alaz'ın onu bırakması gibi bir seçenek varken aksi mümkün olmazdı.
''Hem beni eve bıraktığın hemde ödev için çok teşekkür ederim alaz.''
''Ne demek güzelimm her zaman''
Her ne kadar duyduğu kelime yüzünden kendini sakinleştirmeye çalışsa da alaz'ın geceden beri dudaklarında gezinen bakışları ona pek yardımcı olmuyordu.
Kendini toparlayarak emniyet kemerini açtı bir an önce inmezse her an düşüp bayılabilirdi.
''Tekrardan teşekkürler iyi geceler''
''Asi''
Alazın kolundan tutmasıyla yutkunarak durdu zaten yeterince zor durumda olduğu yetmiyormuş gibi bir de temas etmesine dayanamıyordu.
''Hımm''mırıltılı çıkmıştı sesi konuşmakta güçlük çekiyordu''şey-iyi geceler''kaçıncı kez ıslattığını bilmediği dudağının üzerinde gezdirdi dilini daha önce libidosunun bu kadar yükseldiğini hiç hatırlamıyordu belki de bu kadar yakın temasta bulunmadıkları içindir diye düşündü.
Bedenini alaza çevirip tam cevap vericekken bi anda alaz'ın dudaklarını dudaklarına bastırmasıyla afalladı asi ne tepki vereceğini bilemedi o an tüm hayatı boyunca hayalini kurduğu o şey gerçekleşmişmiydi ne yapacağını bilemeyordu sanki bir rüyadaydı da karşılık verse gerçeğe dönücek her şey biticek gibi hissetmişti.
Düşüncelere dalmışken alaz'ın geri çekilmesiyle boşluğa düştüğünü hissetti''asi ben çok çok özür dilerim bi anda tutamadım kendimi gerçekten çok özür-"asi'nin dudakları kesmişti alaz'ın sözünü yerinden kalkarak kucağına iyice yerleşti.
Yüzünü avuçları arasına alırken üst dudağını dudakları arasına alıp emdi alazın boğuk inlemesiyle gülümsedi asi dudaklarını yavaşça çenesine doğru indirdi dilini çıkararak aşağılara doğru kaydı.
Bir yandan öpüyor diğer yandan ısırıyordu alaz hiç bir tepki veremedi asi'nin dudaklarıyla ona yaptıkları yüzünden kendinden geçmiş gibiydi anın tadını çıkartmak istiyordu sadece diliyle bile aklını başından almasına inanamıyordu.
Asi öpücüklerini boynunda sıralamaya devam ederken tadını çok merak ettiği adem elmasına gelince durdu her gördüğünde kendini zor tutuyordu.
Dudaklarını aralayıp adem elmasını emmeye başladı''asi...asi''alazın kesik kesik nefes aldığını görünce hızlandırdı hareketlerini dilini bir tur daha etrafında gezdirip ısırdı alaz'ın onu durdurmasıyla geri çekildi.
''Arkaya geçelim mi''asinin başını sallayarak onu onaylamasıyla birden kollarını bacakları altından geçirip bir elini beline sarıp inmişti arabadan ön kapıyı kapatıp arka kapıyı açıp içeri girdiği gibi tekrardan yapıştı dudaklarına.
Bu sefer öncekinin aksine çok daha sertti hareketleri parçalamak istercesine öpüyordu asi'nin alt dudağını dudakları arasına hapsetmişken bir yandan da soğuk metal yüzükleriyle donalttığı parmaklarını hafifçe sıyırdığı eteğinden içeri yavaşça sokup bacağında gezdiriyordu.