Selam keyifli okumalar 💋
Bardağında kalan son içkiyi de kafasını dikti genzini yakan acıyla sertçe bıraktı masaya güçlükle yutkundu.
Yine her zamanki yerine gelmişti kendini kötü hissettiğinde hayatında bir şeyler yolunda gitmediğinde genelde buraya gelirdi zaten kafası dağılana kadar içer sonra da eve giderdi.
Kendini böyle teselli ediyordu alaz hiçbir zaman onu dinleyecek yanında olacak üzüldüğünde yanına gidebileceği bir yoktu alazın hep yalnızdı.
Cesur vardı aslında ama ona bunları anlatarak dertleriyle boğmak istemiyordu onu çok nadir zamanlarda giderdi yanına.
Bugün yine her zamanki gibi tek başına gelmişti tek başına içmişti kalabalıkta gezdirdi gözlerini.
Acaba onlarda mutsuz muydu onun gibi onlarda bir aileleri olduğu halde ailesiz büyümüşler miydi yada anne kokusuna hasret kalmışlar mıydı senelerce?
Birde asi vardı her ne kadar içten içe kabullenmemesede o postu gördüğünde deli gibi kıskanmıştı bütün bunlar üst üste gelmişti ve artık boğulduğunu hissediyordu.
Gözünden akan yaşı elinin tersiyle sildi etrafa bakınmaya devam ederken gördüğü yüzle gözlerini açıp kapadı bir an hayal gördüğünü sandı.
"Asi"
O buradaydı iyice baktı tek miydi diye yanında eda çağla ve rüya vardı normal şartlarda burda onunla karşılaşmış olmasına çok sevinmesi gerekirdi ama şuan mutlu olamıyordu.
Bir an neden mutlu olim ki diye düşündü sonra onun çok sevdiği bir arkadaşı olduğu için olduğunu hatırlattı kendine aksi bir şey asla yoktu.
Barmene dönüp bir bardak daha içki istedi çünkü ancak içerek kaçabilirdi dertlerinden.
"Oo kimleri görüyorum"hem ona tanıdık gelen hemde çok özlediği sesin sahibine döndü ilk kez okul dışı bir kıyafetle görüyordu onu çok güzel olmuştu siyah askılı hafif göğüs dekolteli mini bir elbise giymişti.
"Asi kız"
Alaz'ın ona bu şekilde seslenmesiyle gülümsedi asi hoşuna gitmişti aslında kör kütük sarhoş olduğu burdan belliydi.
"Ne hoş tesadüf dimi?"
Bedenini tamamen çevirdi ona biraz yaklaşıp asi'nin o çok sevdiği ses tonuyla konuşmaya başladı "baya hoş bir tesadüf tıpkı senin gibi çok güzel olmuşsun"kalbinin delice atmaya başladığını hissetti asi.
Sertçe yutkundu kuruyan dudaklarını diliyle ıslattı alaz ona güzel demişti ama ona hala çok kızgındı gardını indirmemeliydi.
"Teşekkür ederim"
Alaz'ın göğüslerine baktığı fark etti sakin kalmaya çalışarak saçlarını kulaklarına arasına sıkıştırıp eliyle yavaşça hava verdi kendine.
"Asi bak dün-"
"Asi nerdesin güzelim ya?"
Tam tüm cesaretini toplayıp konusşacakken yanlarına koşarak gelen çocuğu görünce yumruğunu sıkıp sustu bu asi'nin birlikte foto attığı çocuktu sinirlerine hakim olmaya çalışarak"neyse iyi geceler sonra görüşürüz"diyerek hemen çıktı bardan.
Asi tam gitmek için bir adım atmışken durdu onun bu dengesiz hareketlerinden çok yorulmuştu hiç bir şey yapmıcaktı alaz'ın konuşması özür dilemesi gerekiyordu ama yinede hiç bir şey olmamış gibi çok rahat davranıyordu.
"Geldim kuzen"bardağını alıp yanına ilerledi az önce alazla yaşadığı bir kaç güzel saniyeyi aklından çıkarmaya çalıştı çokta anlam yüklemek gerekmiyordu aslında ortada hiç bir şey yoktu zaten.
Cesur Alaz özel konuşma
Cesur: naptın lan
yazdın mı kızaAlaz: yazdım
mesaj gönderilmedi
engelledi galiba
az önce bardaydım
karşılaştık
sevgiliside yanındaydı
çok güzel eğleniyorlardı
bende eve geldim işte
izin versen uyucamAlaz: neden asi'nin
bir sevgilisi
olmasından
bu kadar rahatsızınAlaz: ne saçmalıyorsun
umrumda değil
ben sadece dersler
yüzünden endişeliyimCesur: aynen gerizekalı
sadece dersler için
asla umrunda değil asi
zerre kadar kıskanmıyosun
asi o fotoyu attığından
beri delirmenin sebebi de
bu değil aynenAlaz: ne
duymak
istiyosun
cesur
neCesur: gerçekleri
sadece gerçekleri
alaz fazlasını değil
oğlum kabullen artık
ben herşeyin
farkındayımAlaz: senin
hiç bir bok
bildiğin yok
tamam mıCesur: siktirgit
asi'nin okula geldiği
ilk günden beri
hatta onu gördüğün
gibi diyelim
aşık olduğunu
kaç kere açılmaya
yeltendiğini
ama başarılı olamadığını
hatta ders konusunda
birbinize çıktığında
mutluluktan
kafayı yediğini
en son olarakta
o fotoyu gördün diye
kıskançlıktan delirip
son iki günü bize zehir
etmenin sebebininde asi
olduğunu çok iyi biliyorum
sadece korkak herifin tekisinAlaz: evet
deli gibi
aşığım asi'ye
oldu mu
kör kütük hemde
ilk günden
beri aşığım
o fotoğrafı gördüğümde
kudurdum kıskançlıktan
bunu söyleyemicek
kadar da korkağım
oldu mu
rahatladın mı
cesur