Az Elenor Brott Gimnázium és Kollégium-ban,
(Avagy az EBGK-ban) szinte mindenki kollégista. Aki nem az szinte nem is számít!Én nagyon jó kijövök a kolis tártsaimmal és szerintem ők is szeretnek engem. A legjobb barátnőmet is itt szereztem. Lilly Pearl-t,vagy ahogy én hívom Ly-t.
A barátnőm nagy elmélet gyártó hírében áll így mindig, amikor Alszik a városozunk ő szokott mesélni. Bár néha illogikussá válik a történet, attól a történet csak még csavarosabb lesz.
Mi így szeretjük!
Éshogy ki az a "mi"?
Én,Elena Holdman(Ely),Matild Zulkow(Maty) és Albert Tomb(Al).
Ez a mi kis AAV csapatunk. Még elsőévesként barátkoztunk össze és azóta jóban vagyunk.Igazából itt a 7.-en mi egy nagy közösséget alkotunk. A két fős szobák miatt persze vannak duók, de egy dolog összeköt minket...
Az AAV! Mindannyian imádunk játszani.
Minden onnan indult, hogy egyszer a társaságom leült játszani és szépen lassan mindenki becsatlakozott. Ez még az első pár hónapban volt, de azóta minden péntek este AAV partit csapunk!
Mindannyian annyira más egyéniségek vagyunk mégis akkora élvezettel tudjuk ezt játszani!Ma este is éppen a heti játékra gyűjtöttük az embereket. Végig kopogtattunk az emeletünkön és megnéztük ki akar jönni.
Az első szobában Ly és én, a másodikban pedig Al és Malcolm Ferway lakott. Így csak oda kopogtattunk be. Malco álmosan nyitott ajtót majd közölte, hogy ő ezt inkább kihagyja most.
Nem hibáztattuk...csak akkor jöjjön ha jólesik!
A hármas számú szobánál Simone Cornett és Amber Black nyitott ajtót, bár közülük is csak Sim jött játszani, mert Am beteg volt. A négyesben Patrisha Diamond és Peter Robinson éppen "élvezték egymás társaságát" ,így csak egy üzenetet csúsztattunk be az ajtó alatt, amin ez állt:
"Patty,Pet! Ha van kedvetek gyertek játszani majd!
Xo Begy és a többiek"
Az ötösben Natalie Wild és Camill Berett lakott. Amint kopogtunk Nat és Cam már futottak is az ajtóhoz és jöttek velünk.
A hatodik ajtó mögött a mindig veszekedő testvérpárt találtuk, Rebeca és Maria Simsons.
Éppen nagy vitában voltak így inkább hagytuk az egészet.Ezzel a szokásoshoz képest jóval kisebb csapattal indultunk meg a folyosó végén lévő társalgóba. Én,Ly,Ely,Al,Maty a szokásos csapat valamint Sim,Nat,Cam és a kicsit késve csatlakozó Pattyval és Pettel teljes lett a mai játékosok száma.
Mindenki leült és a szokáshoz híven Ly lett a mesélő. Már javában a sztoriban járt amikor megrezegett farzsebemben a telefonom. Kikaptam és megláttam, hogy az iskolánk email címéről kaptam üzenetet. Kíváncsian megnyitottam és elkezdtem volna olvasni ha Lily hangjára nem emelem fel a fejem.
-BELLA GRUBY! Figyelsz te egyáltalán?-
Kérdezte tettetett dühvel a BFF-em.
-Jah igen,bocs! Csak a sulitól kaptam egy mailt.
Más is kapott?- Kérdeztem körbe.
Akinél ott volt a mobilja egy pillanat alatt megnézte majd sorban kaptam a válaszokat:
"-Igen, én is!
-Én is!
-Én is!
-Uhh én is!-"
Mindannyian elkezdtük olvasni az emailt majd szinte egyszerre kiáltottunk fel:-SÍTÚRA?!!-
DU LIEST GERADE
Alszik a város...
Mystery / ThrillerAlszik a város...egy ártalmatlan játék amit mindenki szeret. És egy utazás, ami mindenki életét örökre megváltoztatta. A főszereplő,Begy szemszögéből ismerhetitek meg ezt a fagyos bűntényt.