Aku masih belum dapat melelapkan mata walaupun sudah mendayung sebentar tadi. Aku lihat dikiri aku Shira sudah pun memejamkan mata. Tapi belum tidur sepenuhnya. Tangannya erat memelukku dipinggang. Kepalanya pula diletakkan dilengan kiri aku. Aku pula asyik melihat cerita yang bermain dikaca televisyen. Cerita tersebut menghampiri penyudahnya. Jam menunjukkan sudah hampir pukul 12 tengah malam. Aku bangun dan menghampiri meja solek yang berdekatan dengan televisyen. Aku keluarkan sebatang rokok dan terus pergi keberanda bilik. Aku nyalakan rokok tersebut dan duduk dikerusi yang ada disitu. Perasaan aku ketika itu berkecamuk. Aku terasa seperti membuat kesilapan besar dengan berhubungan bersama bekas kekasih kawan aku sendiri. Akan tetapi, seperti ada suara yang membisik didalam hati aku yang menyatakan, ini bukanlah kehendak siapa2 pun. Baik dari pihak aku, Shira mahupun Am. Ini semua memang telah tertulis. Cuma watak2 yang terkaitlah yang perlu pandai melakonkan. Disudut hati aku, Shira telah pun ada tempat khasnya yang aku sediakan. Begitu juga Shira. Perasaan sayang dan cinta itu, semakin menambah selepas penyatuan sebentar tadi. Dan aku memilih untuk terus bersama kesayangan aku. Iaitu, Shira.
Tiba2 bayangan mata Shira terlintas dihadapan aku. Matanya betul2 menambat hati aku. Betul kata orang tua2, dari mata turun kehati. Tapi ini bukan setakat turun kehati, bahkan lebih dari itu. Atau mungkin herarkinya terbalik. Dari mata, turun ke nafsu, dan terus ke hati. Mungkin.... Tapi sejujurnya aku memang menyayangi Shira bukan sekadar nafsu semata2. Aku ikhlas menyayangi dan mencintai dia. Cuma aku tidak tahu dimana kedudukan sebenar kami berdua. Atau hubungan ini hanyalah sekadar sementara. Ahhhhh!!! Penat aku berfikir. Rokok yang disedut pun dah habis. Aku pun menuju semula ke meja solek dan mengeluarkan telefon bimbit. Disitu aku telah set kan telefon bimbit aku dalam keadaan merakam. Aku pun tidak tahu kenapa aku buat begitu. Mungkin untuk kenangan. Setelah siap posisi telefon bimbit aku, aku terus mendapatkan Shira. Aku masuk semula kedalam selimut dan berbaring sepertimana aku baring sebelum aku pergi ke beranda tadi. Aku menyelak boxer yang aku pakai dan mengeluarkan senjata aku yang sedang lena. Aku tarik tangan kiri Shira yang ketika itu sedang merangkul pinggang aku ke senjata kecil aku. Shira hanya menurut saja tindakan aku itu. Dia sebenarnya tidak tidur. Mungkin dia menunggu aku untuk bertindak dahulu. Bilamana tangannya mula memegang senjata aku, secara tiba2 dia menggenggam dan mula merocok2 senjata aku yang masih belum menegang. Perlahan2 senjata aku mengeras. Bila sudah keras tidak sepenuhnya, aku cuba menolak kepala Shira ke arah senjata aku. Dia yang faham akan keinginan aku segera bertindak. Dibuka mulutnya dan memasukkan kepala senjata aku. Terasa suam2 ketika itu. Suam itu membuatkan senjata aku semakin mengeras. Shira mula beralih kebahagian antara dua kaki aku. Dia mulakan hisapan dengan lembut dan berhati2. Aku mula mendengus. Basah sudah senjata aku akibat perbuatan Shira. Dia keluarkan semula senjata aku dan menjilat2 bahagian batang tersebut. Semakin lama semakin kebawah. Dan akhirnya sampai ke bahagian scrotum. Dicium dan dijilat lembut scrotum tersebut. Aku yang ketika itu sebenarnya terkejut, tapi bukanlah sebab perbuatan Shira terhadap scrotum aku. Tetapi perasaan dijilat dibahagian scrotum tu membuatkan aku semakin tidak keruan. Sejujurnya Shira bukanlah wanita pertama yang aku tiduri. Cuma dia wanita pertama yang menggomol alat sulit aku sepenuhnya sedemikian.
Akibat dari tindakannya begitu, aku telah menariknya keatas badan aku. Aku mencium bibir Shira dengan agak gelojoh. Setelah itu, giliran aku pula membayar apa yang telah diberikan Shira kepada aku sebentar tadi. Aku menyuruhnya baring dan aku pula memberikan layanan yang sepatutnya Shira dapat. Bermula dari perutnya aku cium, kemudian sedikit demi sedikit turun ke celahan pehanya. Shira menahan kegelian. Aku kuakkan kakinya dan aku mulakan dengan ciuman di segitiga kepunyaan Shira. Cantik dan bersih segitiganya. Aku tidak menunggu lama dan aku terus membenamkan bibirku di biji mutiaranya. Aku lumatkan lidahku dan aku sedut2 bijinya itu. Aku lihat Shira sudah tidak keruan. Terlihat tangannya meramas puncak dua buah gunung yang sedang mengeras. Tidak lah aku dapat menggambarkan dengan kata2 untuk pemandangan aku ketika itu. Cuma yang aku tahu, aku sedang membahagiakan kekasih hati ku dengan cara aku sendiri. Semakin lama semakin basah segitiganya. Air nikmatnya telah terbit keluar. Aku tidak berasa geli, malah aku menelan air tersebut. Indahnya saat itu. Tiba2 kedengaran erangan kuat dari mulut Shira. Badannya tiba2 menjadi kejang. Urat dilehernya timbul menahan. Tanda klimaksnya sudah dicapai. Aku memberhentikan kerja2 mengecat menggunakan lidah sebentar untuk memberi ruang kepada Shira untuk bernafas. Sambil itu aku melihat lubang segitiganya dan terlihat ada 1 parut melintang kebawah kiri. Kini aku percaya dengan apa yang telah diceritakan Shira kepada aku tentang rahsianya paling besar yang disimpan rapi. Akan aku simpan sampai bila2 rahsia tersebut.
Aku bingkas bangun dan menindih Shira. Aku cium bibirnya lembut dan meminta dia untuk pimpin senjata aku kearah yang sepatutnya.
Aku:- Sayang, pegang btg biy.. Masuk kn dkt syg punye..
Shira menurut. Dia geselkan senjata aku dibiji mutiaranya dan kemudiannya dia memasukkan kedalam segitiganya. Terdengar bunyi desahan Shira. Aku menyuruhnya memeluk aku erat dan kami pun berciuman semula. Sungguh lembut ciuman yang diberikan oleh Shira. Terlihat keikhlasannya terhadap aku. Memang membuatkan aku semakin jatuh cinta padanya. Setelah agak lama senjata aku berendam dilubuk segitiganya, aku melepaskan ciuman aku dan membisikkan ditelinganya.......
Aku:- Sayang, anggaplah biy orang pertama yang sentuh sayang..
Shira mendengar dan mengangguk tanda faham. Belum sempat dia menghabiskan anggukan itu, aku terus menolak senjata aku sedalam2nya. Tindakan aku telah membuatkan Shira mendongak dan merengek. Tangannya mencengkam belakang aku. Ketika itu aku dapat merasakan kemutan dari segitiga Shira. Setelah dia agak reda dengan keadaan itu, aku memulakan dayungan. Bermula dengan perlahan2 dan semakin lama semakin laju. Agak lama kami berdua dalam posisi tersebut. Shira pulak klimaks entah berapa kali. Air yang terbit dari kami berdua telah membanjiri cadar katil tersebut. Berdecit2 bunyi yang terhasil dari dayungan aku. Aku tahu yang Shira suka bila aku benamkan senjata aku sedalam2nya. Akhirnya aku mula berasa penat. Aku meminta pada Shira supaya giliran dia pula mengemudi pelayaran itu. Aku mengeluarkan senjata aku dan bertukar perbaringan dengan Shira. Kini, Shira pula diatas. Dia memegang senjata aku dan membenamkan kedalam segitiganya. Tangannya diletakkan didada aku sebagai tongkat. Perlahan2 dia mengayak. Terasa posisi tersebut mengenai dinding segitiganya Shira memejamkan mata menghayati setiap ayakkan yang dia buat. Tidak lama selepas itu, ayakkan nya semakin kuat berserta dengan erangan. Aku tahu yang Shira semakin menghampiri klimaksnya. Dan akhirnya dia memberhentikan ayakkan nya dan menundukkan kepalanya seperti menahan sesuatu. Berkerut dahinya ku lihat. Selepas itu dia merebahkan badannya keatas badan aku. Terasa peluhnya telah membasahi badannya. Kemudian, dia bangun dan mencium bibirku. Terpapar senyumannya tanda kepuasan.
Shira:- Biy, penatttt...
Aku pun menyuruhnya berbaring semula. Kali ini aku tidak mahu menunggu lama untuk klimaks. Aku fokus dengan dayungan aku dan tidak lama selepas itu, aku keluarkan senjata aku dan memancutkannya diatas perut Shira sambil dia mengusap2 rambut aku. Setelah selesai, aku mencapai tuala yang berada diatas katil dan mengelap sisa2 air mani aku yang berada diatas perut Shira. Setelah selesai mengelap, aku menarik tangan Shira untuk mandi bersama2.
Ketika didalam toilet, kami berpelukan sambil bercumbu dalam curahan air pancut yang mengenai tubuh kami berdua. Sungguh!!!! Sungguh bahagia saat itu. Susah untuk aku nak lupakan. Dan tidak mungkin aku mahu lupakan. Setelah selesai, kami berdua terus tidur dalam keadaan hanya berselimut sahaja.
Keesokkannya, kami turun untuk bersarapan dilobby hotel tersebut. Sebelum kami keluar dari hotel tersebut, kami sempat berlayar lagi sekali dan mandi bersama2. Ketika dalam perjalanan pulang, aku menggenggam tangannya sepanjang perjalanan. Berat hati kami untuk berpisah. Aku hanya mampu bersedih didalam hati melihat kekasih hati aku pergi meninggalkan aku seorang di Pudu Sentral. Sememangnya 1 malam yang penuh bererti buat kami berdua. Malam yang meninggalkan kenangan. Malam yang mengubah hidup kami. Malam yang penuh dengan percintaan dan kasih sayang.
Bersambung.........