12.11.2022
Nigdy w życiu nie miałam tak dziwnego snu, jak w noc poprzedzającą moje szesnaste urodziny, Jules twierdzi, że to całkiem normalne, że Nocnym Łowcom śnią się anioły. W końcu jeden z nich nas stworzył. Jednak to, co zobaczyłam, było naprawdę niepokojące, nawet jak na standardy Nefilim.
Na początku widziałam piwnicę należącą do dworu Waylandów w Idrisie, a w niej anioła, uwięzionego i skutego łańcuchami. Na dodatek tkwiącego w środku kręgu z nieznanych mi run, których delikatny blask, sprawiał, że w pomieszczeniu nie panował kompletny mrok.
Nim zdążyłam rozejrzeć się po piwnicy, weszła do niej zakapturzona postać. Trzymała w dłoni magiczne światło, a jego jasność sprawiła, że momentalnie zacisnęłam powieki i nie zobaczyłam tego, co krótką chwilę później stało się w pomieszczeniu. Usłyszałam jedynie szczęk metalu upadającego na ziemię, który zmroził mi krew w żyłach.
Gdy otworzyłam oczy, widziałam już coś zupełnie innego.
Nie wiedziałam, gdzie jestem, ale gdy zobaczyłam Razjela, stojącego na środku olbrzymiej komnaty o złotych ścianach, pomyślałam, że może być to Niebo.
Tym razem również miało miejsce coś przerażającego.
Nagle do stwórcy Nocnych Łowców podszedł inny anioł, ten którego widziałam wcześniej w piwnicy. Przybysz nie odezwał się ani słowem, po prostu rzucił się na archanioła.
Przerażona tym czynem, znów zamknęłam oczy, a gdy je otworzyłam zobaczyłam, jak ktoś kaszląc wodą, wynurza się z jeziora Lyn. Dopiero, gdy ta osoba wyszła z wyraźnym trudem na brzeg rozpoznałam ją, choć nie miałam pojęcia dlaczego. Był to Razjel, lecz nie to najbardziej mnie zdziwiło. Jeszcze bardziej od tego zaskoczył mnie fakt, iż nie był już aniołem, a Nocnym Łowcą.
________
Hejka kochani!
To moje kolejne podejście do pisania fanfiction, do mojej ukochanej serii książek, jaką są Dary Anioła i w sumie całe Uniwersum Nocnych Łowcach, choć nie przeczytałam jeszcze wszystkich jego elementów!
Mam nadzieję, że Wam spodoba się moja wersja tej historii!
Będzie ona pisana w dwóch formach pamiętnika Rhael, a także rozdziałów z perspektywy Clary oraz zapewne innych postaci. Te dwie rzeczy będą wzajemnie się uzupełniać w pewien sposób i razem tworzyć spójną całość, dlatego proszę Was, nie pomijajcie ani standardowych rozdziałów, ani wpisów do pamiętnika!
Do następnego rozdziału!
CZYTASZ
Polując na demony przeszłości | Nocni Łowcy
FanfictionClary Fray nie sądziła, że pamiętnik jej zaginionej siostry stanie się kluczem do pięknego i mrocznego Świata Cieni. To nie życia wojowniczki u boku wpływowego męża z szanowanego rodu dziewczyna spodziewała się po swojej młodszej siostrze. Była niem...