Nu sunt perfecta, dar imi place cum sunt si cum gandesc si chiar daca multi o sa ma criticati pentru ce voi zice...e dreptul vostru si nu mi pasa. Am simtit nevoia sa spun asta. M am gandit sa marturisesc tot ceea ce sustin/nu mi place desi ca sa explic si de ce mi ar lua mult prea mult si pot face asta intr un capitol separat
1.Nu suport homosexualitatea si sunt satula de drepturile lor. Nu inteleg de ce copii ar trebui sa vada doi barbati/femei care se ling fara jena pe strada.
Nu e dragoste adevarata.
2. Nu suport fetele baietoase si consider ca cum sunt eu si fetele tumblr sunt singurele tipuri corecte de fete si urasc cand zic ca nu e bine sa fi asa si ele sunt ceva de genu "o scuza ma nu stiam ca vaginu meu vine cu un manual de termen si conditii". Da vine daia esti fata sa te comporti ca atare. Schimba ti sexul daca nu ti convine si gata. Unele sunt chiar scarboase.
3. Consider ca veganii sunt stupizi. Da, manac numai carne, lapte etc. Da, am o haina de blana si da iubesc uggurile. Daca noi nu am mai omori animale credeti ca ele nu s ar omora intre ele? Sau ca ele nu ne ar omori? Daca am merge in jungla ce credeti ca ar face un tigru, leu etc ? O sa se bucure de mancarea care i o oferim.
4. Nu suport simplitatea si naturaletea. Nici la fete nici la baieti. Si ma rog simplitatea la orice. Si sa incep cu prima parte:imi place aspectul acela fake adica pitiponcesc si cocalaresc(nu stiu cat de logic suna sper sa se inteleaga cr vreau sa zic). Si a doua parte care se pune mai mult la obiecte si anume simplitatea: pur si simplu si caietele, camera, orice trebuie sa fie cat mai colorata cat mai sclipicioasa etc.
5. Sunt materialista si as da aproape orice pentru bani.
💋💎
CITEȘTI
Smile today. Cry tomorrow.
EspiritualA trebuit sa mi descarc sufletu undeva. Deja faceam asta. Acasa intr un jurnal, dar am simtit nevoia de mai mult. Am simtit ca trebuie oamenii sa vada ce am de zis. Ce simt, ce gandesc, cum gandesc...