Niski, chudy, bląd włosy chłopak biegnie przez zalane nocą i ciemnością, brudne i smutne ulice brzydkiego nawet o porze nocnej miasta.
Plecak oraz kaptur czarnej, zniszczonej bluzy podskakuje na jego plecach i głowie, ruszany wiatrem i prędkością biegu nastolatka, a grzywka mimo że długa i zasłaniająca pole widzenia, nie przeszkadza w zwinnym, desperackim biegu oraz przemykaniu się pomiędzy budynkami.
Chłopak jedną ręke zaciska na ramiączku plecaka, a zęby i wargi razem tak mocno że czuje na języku posmak własnej krwi, lecz nie matrwi się tym bólem, ból nóg też go nie obchodzi.
Tego chłopaka ból nie boli, albo kiedyś bolał i już przestał. Przyzwyczajony do niego jak do starego toksycznego przyjaciela, który niszczy od środka, ale nie umiesz i nie potrafisz się od niego uwolnić, jesteś od niego uzależniony, a równocześnie go nienawidzisz.
Biegnącemu blondynowi jednak udało się uwolnić i odciąć od znajomego mu uczucia bólu, przynajmniej tak myśli biegnąc po brudnym chodniku w środku nocy.
Wygląda jak porażka życiowa, ale silna wewnętrznie i pełna wiary porażka życiowa.
Maks biegnie na oślep przez znienawidzone ulice, patrząc na znienawidzone budynki, nie obchodzi go nic.
"Biegnij, uciekaj stąd jak najdalej"
Te słowa chuczą w jego głowie od kiedy pamięta, od zawsze, jak niekończący się pociąg, przejeżdzjący tą samą trasą w kółko, bez przerwnie, nie przestając i chucząc niemiłosiernie głośno, zachęcając żeby pękł i pod niego wskoczył. Maksym w końcu to zrobił. Wskoczył pod ten pociąg i poddał się tym słową, pojechał wraz z nimi. Teraz pragnie jedynie oddjechać jak najdalej, on ma dość.
Chce się uwolnić.
Zaznać innego życia, niż te którym żył dotychczas.
Nie czuć bólu i znienawidzonego przez niego uczucia bezsilności. Maks nienawidzi być bezsilny całym swoim młodym ciałem i pogniecionym sercem, bardziej nienawidzi być bezsilnym, niż nienawidzi bólu.
Świat wiruje mu przed oczami a światła i ludzie zdają się dla niego nie istnieć.
Chce tylko biec. Nierówny i przerywany oddech, świszczący wiatr i pisk w uszach jest jedynym co słyszy.
••••••••
Witam wszystkich jeśli ktoś to w ogóle czyta XD
Przepraszam za błędy i moje braki umiejętności. Jednak mam nadzieje że komuś się spodoba <3
CZYTASZ
I Don't Smoke // boyxboy
Teen FictionOpowieść o trudach nastoletniego życia, dorostania, przemocy psychicznej i fizycznej i jej skutkach na dalszym życiu, problemach rodzinnych i miłości. bxb/angst/18+ 18+ bardziej przez trudne tematy poruszane w książce, niż same sceny seksualne, ale...