7

173 19 26
                                    

selam millet nasılsınız?

iyi okumalar diliyorum, yorum yapmayı ve oy veren herkese bir öpücük ve koca bir sarılma 🍓

her zaman mutlu olun!!




🍋

okulda ki tüm öğretmenler sınav kağıtlarını bitirdikten sonra müdürün yanına çıkmıştı. ama jeongguk'un gözleri taehyung'u arıyordu. ne zaman toplantı olsa veya gruba mesaj yazılsa o orada olmazdı.

neden bu şekilde yaptığını anlamaya çalışıyordu. ama bir türlü sonuca varamıyordu. müdür odasına geldiklerin de müdürün elinde tutmuş olduğu bir kağıt vardı. taehyun ise onun yanında sessiz bir şekilde aralarında konuşuyorlardı.

okulun son zamanda ki sınavların çalınması veya soruların kaybolması yüzünden müdür çokça iftira altında kalmıştı. okulun ileri gelen velileri sürekli müdürü sıkıştırmış ve çocukların gelecekleri hakkında konuşmalar yapmışlardı. okul devlet okuluydu, ama müdür okulun velilerinden çoğu kez yararlanıyordu.

bundan dolayı şimdi eğer ortaya bir şey çıkarsa diye korku için de yaşıyordu. ama unuttuğu bir şey vardı, eğer şikayet edilmesine hak göstericek bir delil bulunursa o zaman mahkemeye verilecekti ve okuldan atılacaktı.

tüm öğretmenler müdür'ün odasında bulunan masanın etrafında bulunan sandalyelere oturmuşlardı. taehyung ise son anda içeriye girmiş, jeongguk'un yanında bulunan boş sandalyeye oturmuştu."son anda yetiştin" demişti jeon yanında oturan kim'e doğru.

"güzel kokuyorsun" demişti sanki her zaman bu şekilde konuşuyormuş gibi. çok rahattı, sanki böyle aklında bir soru vardı da onu çoktan çözmüştü. ve şimdi de onun verdiği rahatlığı yaşıyordu.

jeongguk yaşadığı şoktan çıktıktan sonra müdürün konuşmalarını dinlemeye başlamışlardı. yine saçma sapan tehditvari konuşmalar yapıyordu.

şimdi bugün siz bana yardım edeceksiniz ki ben de sizin maaşlarınızı günün de vereyim. okulun yemekleri şikayet edilmiş, yemeklerde ne var da şikayet ediyorsunuz? şikayet kutusu dolmuş taşmış. onu da kaldıracağım zaten, itibarımız yerle bir olucak bu gidişle.

taehyung sessizce "var mı ki?" diye ağzının içinde konuşmuştu. namjoon elini havaya kaldırdı ve konuşmaya başladı, bu sefer de çocuklar için susmayacaktı.

müdür bey, şikayet kutusunu kaldıramayız, bize şikayetlerini bildirecekler ki biz de ona göre okulumuzu düzeltelim, bu bizim elimiz de. bu onların özgür oldukları haklardan birisi, eğer bugün biz bunu onların elinden alırsak bu sefer daha da çok itibarımızı kaybedeceğiz. ve diğer okullar tarafından bunlar daha çocukların şikayet kutusunu kaldırıyorlar, nasıl çocukları geliştirecekler derler. demiş yerine geri oturmuştu.

namjoon mükemmel birisiydi, tüm öğretmenlerin demek istediklerini hiç çekinmeden laf kaçırmadan söylüyordu, bu da onun daha da çok sevilmesine sebep oluyordu. çocuklar üzerinde çok büyük rolü vardı.

öyle demesiyle tüm öğretmenler de ona onay vermişti, ama taehyung'un bir kere bile sesi çıkmamıştı. aklında farklı düşünceler var gibiydi. jeongguk bir yandan ona bakıyor bir yandan da diğerlerine hak veriyordu. han'da öğretmenlerin hak vereceği bir açıklama yapmıştı. onlar aralarında münazara yaparken sadece kız ingilizce öğretmeni taehyung'un yaptığını yapmaya çalışıyordu.

müdür namjoon'un açıklamasını beğendikten sonra taehyun ile kısa bir konuşma daha yapmıştı. dedikleri fikir kabul edildikten sonra namjoon ve jeongguk bu itiraz kutusu ile ilgilenmesi için baş öğretmen seçilmişlerdi.

jeongguk bir anda top kendisine atılınca taehyung'a olan şaşkınlığını kenara bırakmış bu sefer de bu fikire olan şaşkınlığını belli ediyordu. "acaba neden ben müdür bey?" diye soru yöneltmişti.

"taehyun ve ben sizi seçmek istedik, çünkü dersler de de çok iyisiniz, öğrenciler de sizi çok seviyor sizin yapacağınıza inandık." demiş jeongguk'a hafif gülümsemişti. jeongguk bunun altında bir şey olduğunu düşünse de söyledikleri şey çocuklar için olduğundan kararlarına saygı duymuş ve kabul etmişti.

tüm herkes odadan ayrıldıktan sonra namjoon akşam buluşmak için onların evine gelmesi için jeongguk'a söylemişti.
jeongguk kabul ettikten sonra namjoon da odadan çıkmıştı. şimdi sadece taehyung, eun ae ve jeongguk vardı.

eun ae okulun ikinci fizik öğretmeniydi jeongguk'tan sonra. taehyung demin önce kadın ingilizce öğretmeni ile konuşuyordu, şimdi ise bu öğretmenle.
jeongguk yanlarına yaklaştığında taehyung'u akşam yemeğine davet ettiğini duymuştu. sanki hiç onları dinlemiyormuş gibi çantasını ve telefonunu almıştı kapıdan çıkmıştı.

şimdi ise deli gibi merak ediyordu, kabul etmiş miydi yoksa etmemiş miydi? içinden kesin kabul etmiştir diye düşündükten sonra merdivenlerden yukarıya çıkmaya başlamıştı ki taehyung'da arkasından gelmişti.

"jeon öğretmenim" diye merdivenin oraya gelmişti. "beraber çıkalım, derslerimiz karşı sınıflarda." ikisi de tebessüm ederek merdivenden çıkmaya başlamışlardı. karşı taraftan gelen bir öğrencinin öğretmenlerinin hakkında konuştuğu çok belliydi. taehyung ensesinden tutup kolunun altına doğru almıştı öğrenciyi, şimdi omzunu koluna atmış bir vaziyetteydiler.

"ne konuşuyordun bakalım arkadaşınla fısır fısır?" diye sorunca öğrenci de biraz çekinmişti ama söylemekten de geri kalmamıştı. "jeongguk öğretmenimiz normal de kimsenin yanında gözükmezdi, bir kaç gündür sizinle takıldığı için mutlu olduğumuzu söyledik, iyi ki geldiniz." deyince kafasından okşayıp yanlarından göndermişti.

jeongguk dediği şeye kafa sallayıp geçiştirirken, taehyung'da gülümsemişti. "öğretmeni de haklı ne yapsın bu kadar yakışıklı olduğum için benden uzak kalamıyor." demiş jeongguk'u bugün ikinci kez şok etmişti.




ARKADAŞLAR GÜZEL YER DE BIRAKTIM KÖTÜ YER DE DE BIRAKABİLİRDİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ARKADAŞLAR GÜZEL YER DE BIRAKTIM KÖTÜ YER DE DE BIRAKABİLİRDİM.

NEYSE fotoğraf sizin için yapılmıştır lütfen 🙏🏼🙏🏼🙏🏼🙏🏼 dikkate alın 😔😔😔

#hayaletokuyucuolma 🙏🏼🍓🦥

XOXO!! temmuz 🥯

physicistHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin