Μεχρι που ειδα ενα μαυρο αυτοκινητο το ιδιο με της αδελφης μου..
Για περιμενε εχει τα νουμερα της αδελφης μου, ειναι της αδελφης μου! Επιτελους ηρθε συνεχισα να καθομαι και εκανα πως δεν την ειδα γιατι μετα απο αυτο που εγινε δεν θελω να της μιλησω..την σιχαθηκα πως τολμησε να μην μου το πει και να με αφησει να πληγωθω!
Αλλα αντι για την αδελφη μου βλεπω τον Harry να κατεβαινει απο το αυτοκινητο και να τρεχει προς τα πανω μου! Οι καστανες μπουκλες του πηγαινοερχονταν..τα ματια του πηραν ενα πιο σκουρο χρωμα και τα χειλη του πηραν ενα απαλο ροζ χρωμα! Αυτα τα χειλη!
Τωρα τι ενδιαφερεται για μενα ας το εκανε αυτο πριν με πληγωσει..
Με αρπαξε απο το μπρατσο και προσπαθουσε να με σηκωσει αλλα εγω εβαζα βαρος
"Τι θες Harry τωρα σε επιασε η αγαπη;" ειπα με ενα ειρωνηκο υφος..δεν απαντησε ομως
"Ασε με πηγαινε στις αλλες Harry ασε με μονη δεν θελω να σε ξαναδω" στην πραγματικοτητα ηθελα να τον δω απλα με πληγωσε! Με πληγωσε τοσο πολλη που ηθελα να βαλω τα κλαματα εδω μπροστα του...και αυτο εγινε!
"Αυτο θελεις πραγματικα Kylie;"
"Αποφασισες να απαντησεις;" αποφυγα την ερωτηση του γιατι πραγματικα εγω ηθελα να μεινει..
"Τι θες Kylie; θες να φυγω;"
"Νε θελωω" οχι δεν θελω..οχι Harry αχχ..αυτο λεει η καρδια μου αλλα την προτρεχει το μυαλο μου!
"Οκ φευγω"
Τι; οχι δεν το περιμενα αυτο πιστευα πως θα εμενε εδω θα ερχετουν και θα με φιλουσε αλλα αυτος φευγει..
Μπηκε μεσα στο αυτοκινητο του και αναψε την μηχανη,εφευγε, εστρυψε και εφυγε τοσο απλα
Εφυγε εμεινα και παλι μονη μου μονο που τωρα ηταν σκοτεινα ουτε το φεγγαρι δεν εβλεπα..
"Αντιο Harry, σ' αγαπαω" ειπα δυνατα επρεπε να του το πω μονο που αργησα!Τι λετε κοριτσια..πως σας φανηκε?
Συγνωμη που αργησα να ανεβασω αλλο...
YOU ARE READING
Crystal love
RomanceΕισαγωγή Ένας ερωτας κεραυνοβόλος που θα προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις!! Η μητέρα του Harry παντρεβετε έναν άντρα τον Davin οι οποίοι αποκτούν δυο γλυκα παιδια... τον Harry και την Selena!! Χωριζουν και ο David παίρνει την Selena μαζι του αφήνοντα...