Kylie's POV:
Ουτε εγω θελω να σε χασω Harry! Τον αγαπαω πιο πολλη και απο μενα και ας τον γνωριζο μονο 2 βδομαδες...
"Ελα στο αυτοκινητο"ακουσα την φωνη του Harry..
"Οχι..φυγε"
"Ελα τωρα"ηταν πιο αποτομος αλλα δεν με ενοιαζε
"Οχι σου ειπα"
"Οκ οπως θελεις" ερχοταν προς το μερος μου και με επιασε πανω του..το προσωπο μου εβλεπε την πλατη του και εκεινος γελουσε φαινοταν να το διασκεδαζε!
"Στο ειπα η με το καλο η σε παιρνω με το ζορι μωρο μου" με αφησε στο καθισμα του αυτοκινητου και κλειδωσε την πορτα για να μην μπορω να φυγο..
"Σοβαρα τωρα?"
"Σε προειδοποιησα μικρη"
"Με περνας μονο ενα χρονο"
"Δεν πειραζει και παλι εισαι η μικρη μου"ηταν τοσο γλυκο αυτο που ειπε!
"Μ'αγαπας?"
"Ναι Harry πιο πολλη και απο μενα"
Τοτε εμφανιστηκε ενα πολλη μεγαλο χανογελο που δεν το ειχα ξαναδει! Καθως πηγαιναμε προς το σπιτι του Harry..οHarry ακουμπησε το χερι του πανω απο το δικο μου και το κρατουσε γερα!
"Μην φυγεις ποτε ξανα Kylie"
"Υποσχεσου μου το"
"Θελω εξυγησεις πρωτα Harry"
"Θα της παρεις αμεσως"
Ειχαμε φτασει..κατεβηκε πρωτος αφου με ειχε κλειδωσει και ηρθε και μου ανοιξε την πορτα του αυτοκινητου. Με επιασε πανω του και εγω περασα τα ποδια μου γυρω απο την πλατη του! Αρχισε να με φιλαει,οσο πληγωμενη και να ημουν δεν μπορουσα να μην ανταποδοσο το φιλι ετσι τον φιλησα και εγω..δεν σταματουσε το φιλι αρχισε να προχωραειω προς τη πορτα του σπιτιου και προσπαθουσε να ανοιξει την πορτα χωρις να σταματησει το παθιασμενο μας φιλι! Εβαζε τα κλειδια αλλα δεν τα καταφερνε,κτυπουσε την πορτα να την σπασει αλλα τον προλαβε η Selena!
"Οπα παιδια μην φασσονεστε μπροστα μου" ειπε με ενα πονηρο χαμογελο
"Αι χασου ελευθερη"ειπε ο Harry για να την θυμωσει προφανος
"Αυτο κοψε το ξερεις πολλη καλα ποσο με ενοχλει που ειμαι ελευθερη εδω και καιρο"
"Οκ το κοβο"
Τοκ τοκ...ακουσαμε την πορτα να κτυπαει!Λετε να ειναι ο Zayn?❤❤
Γνωμες?comment σας παρακαλω
YOU ARE READING
Crystal love
RomanceΕισαγωγή Ένας ερωτας κεραυνοβόλος που θα προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις!! Η μητέρα του Harry παντρεβετε έναν άντρα τον Davin οι οποίοι αποκτούν δυο γλυκα παιδια... τον Harry και την Selena!! Χωριζουν και ο David παίρνει την Selena μαζι του αφήνοντα...