Pov. Soyeon
Minęło już kilka dni odkąd miałam bliższy kontakt z yuqi wsensie nic między nami nie zaszło oczywiście ale no. Ostatnio denerwuje mnie to że Minnie ciągle chce spędzać czas z Yuqi. TO JA CHCIALAM Z NIĄ SPĘDZIĆ CZAS. To wszystko przez to że za późno wstaje a wtedy Minnie i Yuqi są już ze sobą umówione. No i chujowo. Dzisiaj wstałam o 6:00 i podeszłam pod pokój Minnie i Yuqi 🤦🏻♀️ JPRDL PRZECIEZ ONE MAJĄ RAZEM POKÓJ ZAPOMNIAŁAM. no i podeszłam i zostawilam liścik dla Yuqi czy chciałaby dzisiaj iść do galerii ze mną lub do kina lub na basen. I po tym poszłam do swojego pokoju grzecznie czekając aż yuqi sie obudzi i zobaczy list. Później poszłam zrobić śniadanie i zawolalam całą grupę, wszystkie dziewczyny były już ogarnięte ale nie yuqi, nie miała makijażu a włosy miała lekko poczochrane. To było takie słodkie że aż za bardzo. Yuqi jest bardzo ładna bez makijażu. Szczerze, myślę że nie potrzebny jej makijaż na co dzień. Tylko do teledysków i koncerty bo to akurat każdy idol sie maluje do teledysków piosenek i koncerty.
Hej - powiedziała Shu
Hejka - powiedziałam
Czesc - powiedziala Minnie
Heej - powiedziała Miyeon
uuu aaa uuuu! - krzyknęła Yuqi wybiegająca z pokoju która sie spóźniła pięć minutOd razu cała grupa wybuchła śmiechem
Dzień dobry śpiochu - powiedziałam
Ona w odpowiedzi również sie zaśmiała.
Zjadłysmy śniadanie a yuqi zgodziła się na spotkanie.
________
Chcecie kolejną część?