Eu și cu Mina ajungem la cat cafe, unde suntem înconjurate de... pisici. Mina, odată ce intrăm în cafe, scoate un sunet care poate fi asociat cu un țipăt de bucurie și fură o pisică, luând-o și pupând-o până săraca pisică se amețește. Eu îmi dau ochii peste cap și o iau pe Mina de mână, așezând-o la o masă. Mă așez și eu în fața ei, și oftez.
"Esti ok?" întreabă Mina.
"Mi-e umpic cam greu cu timpul. Acum ar fi 12 seara în Canada."
"Aa... Te cred. Păi, încearcă să nu adormi."
"Incerc, incerc. În fine, ce e de mâncare în cafeneaua asta?"
"Uhm... Mochi, Bungeoppang-"
"Ce era Bungeoppang?"
"Stii tu, pâine în formă de pește cu umplutură înăuntru."
"A, mi-am adus aminte."
"Bun. Mai poti să îți iei și latte, cappuccino, espresso, macchiato, mocchacino..."
"Ok, m-am prins. Nu trebuie să zici chiar tot de pe meniu."JUNGKOOK POV
Zău că nu mai pot de nervi. Fata cea mai sexy din școală vrea ca eu să o scot la un date, ceea ce desigur nu vreau. Dar, I-am spus că dacă chiar vrea să o scot la un date, că după să mă lasă să i-o trag. În drum spre acest.. cat cafe ciudat, ea mă ține de mână și imi spune cât de fericită e să iasă cu mine. Nu e genul meu de fată, dar cred că mă pot juca cu ea ceva timp. Ajungem la cat cafe, și zic pe un ton plictisit
"Un alt loc nu puteai să găsești? Chiar la acest cat cafe ți-a sărit ție să mergem că un date?"
"Păi, mi-ai zis că putem merge unde vreau eu. Asa că? Rabdă."
Oftez. Ne așezăm la o masă, și astept să vină o chelneriță să ne servească, sau ceva. Mă uit împrejur, unde peste tot sunt pisici. O pisică vine la picioarele mele și miaună. O ridic în aer și intreb
"Ești băiat, hm? Parcă ai un craniu în blană.""Aww, ce drăguț e!"
"Mda... E ok. În fine."
Îl las să-mi cadă din mâini, iar el se duce lângă geam și se pune să doarmă. Părea că mine, într-un fel.YUNA POV
Mă uit la toate pisicile care stau și se odihnesc prin cafe. Între timp, vine o chelneriță că să ne ia comanda. Eu comand un latte și două mochi-uri, iar Mina un espresso. Observ că privirea Minei stă în același punct de un timp.
"Esti ok?"
"Da, doar că cel mai popular băiat din școală e aici. Jungkook."
"Jungkook?"
"Mda... E destul de curvar. Efectiv toate fetele le-a băgat în pat. Înafară de mine, desigur. Îi e frică, fiindcă tata a fost polițist."
"A da, vorbind de tata, unde sunt mama și tata?"
"Sunt la lucru. Vin destul de târziu acasă de la lucru."
"Aaa... Ok. Mai zi-mi de acest Jungkook."
"Păi, e curvar. Și pervers. După cum ti-am zis, a făcut sex cu toate fetele din școală."
"Mhm... Nu prea e genul meu de la prima privire."
În sfârșit, vine chelnerița cu cafeaua și mochi-urile. Iau o mușcătură din mochi, și îmi casc ochii.
"Mama... Ce bun e. Am uitat ce gust bun au mochi-urile."
"Chiar, tu ai mai mâncat kimchi?"
"Nu. Nu prea găsești în Canada."
"Ce?! Bine, deseară, de cină, o să mănânci kimchi cu orez."
"Of... Bine, bine."
"Și o să frig niște carne de porc... Da, o să fie bun."
"Îți aud stomacul cum se roagă de tine să ii dai ceva de mâncare."
"Hehe. După ce bem cafeaua, mergem acasă să fac cina."
"Ok, ok."JUNGKOOK POV
"Deci... Ce vrei să comandam?"
"Nu stiu, cred că îmi iau niște cafea neagră." Zic eu cu plictiseală.
"Tu bei cafea neagra? Nu aș putea. Îmi iau un latte."
"Mhm."
Mă uit împrejur. Ochii mei aterizează pe Kim Mina, care e fata polițistului ăluia. Cu ea, mai e încă o fata, care chiar seamănă cu Mina. Poate e sora ei? Totuși, nu mă interesează. E destul de frumușică. Și pare dură, după cum e îmbrăcată.
"JK, eu sper că nu te uiți la fata aia de acolo?"
"La care, Lisa?"
"La aia cu bluza neagră. De lângă Mina."
"Da ce, n-am voie?"
"Păi, nu prea! Considerând că ești împreună cu mine!"
"Cine a zis că suntem împreună?"
"Uhm... Noi! Gen, suntem la un date! Împreună! Mai târziu o să.."
Îmi arată 👉👌 cu mâinile.
"Păi nu?"
"Păi da, dar cine a zis că te iubesc? Ești doar o păpușă pentru mine."
"Uhm... Păi, nu stiu. Whatever. Ah, uită-te la pisicile alea!"
Sunt două pisici care fac sex.
"Așa vom fi noi!"
"What the fuck-"YUNA POV
Eu și cu Mina bem cafea în liniște, până când ii aud vocea dulce.
"Hey, Yuna?"
"Da?"
"Auzi, tu ce ai făcut de ai venit înapoi în Coreea?"
"Nu ti-au zis mama și tata?"
"Nup"
"Păi... Am fost exmatriculată pentru că am bătut o fată până am bătut-o în spital..?"
"Ce?! De ce?!"
"Pentru că s-a culcat cu iubitul meu; Chris."
"Chris?"
"Da. S-a culcat cu el, și de-aia am bătut-o. Ea i-a pus droguri în apă de l-a făcut să doarmă, la dezbrăcat, și stii tu după aia."
"Oh... Ok, inteleg acum."
"By the way, nu-i vreun loc pe aici de fumat? Sau stii undeva unde pot să iau țigări? N-am putut să iau cu mine pe avion pentru că aeroportul nu lasă țigări."
"Uh, da, știu. Dar sper că nu fumezi un exces."
"Nu, nu. Termin un pachet în patru zile."
"Ok. O să fiu cu ochii pe tine."
Eu și cu Mina ne ridicăm de la masă, plătim cafeaua, și mergem spre magazin să luăm țigări. Pe drum, mă uit la ea cu ochi de cățel.
"Îmi iei tu? Te rog... Ție îți dă, ai 18 ani."
"Of... Bine, bine."To be continued :3
CITEȘTI
𝔇𝔬𝔦 𝔑𝔢𝔟𝔲𝔫𝔦 || FF Jungkook
FanfictionEa; O fată nebună care a fost exmatriculată de la fosta școală, s-a întors în Coreea să continue studiile El; Un nebun bătăuș care se crede că e cel mai bun din școala care a băgat toate fetele în pat