ရှုပ်ထွေးသောအချစ် ❣

17 1 0
                                    

*၄၅ မိနစ်ခန့်ကြာသောအခါ ဆရာမ ထွက်သွားပြီးနောက်*

ဉာဏ်ဘုန်းပြည့်လျှံ " ဟိန်းသုတ မင်းအသက်ဘယ်လောက်လဲ"
ဟိန်းသုတ " ငါ့အသက်လား၁၉နှစ်လေ မင်းတို့ကရော် အသက်ဘယ်လောက်လဲ"
ဉာဏ်ဘုန်းပြည့်လျှံ " ငါက၁၈"
ဇွဲဂန္တဝင် "ငါက ၂၀ "
စစ်နိုင် " ငါက ၁၉ မင်းနဲ့တူတူပဲ "
ဟိန်းသုတ "အဲ့တာဆိုအငယ်ဆုံးကဉာဏ်ပေါ့"
ဇွဲ ၊ဉာဏ်၊ စစ် " အေးဟုတ်တယ်"
စစ်နိုင် " မင်းငါ့တို့အဖွဲ့ထဲဝင်မလား"
ဟိန်းသုတ " မော်ကြီးခွင့်ပြုရင်ဝင်မယ်လေ"
ဉာဏ်ဘုန်းပြည့်လျှံ " အဲ့တာကတော့စတ်မပူနဲ့ငါတို့ပြောပေးမယ်"
* စကားတွေများနေရင်းဆရာမဝင်လာသည်ကိုမသိကြပဲစကားထက်ပြောရင်း*
ဆရာမ" အနောက်ကကောင်တွေငါတစ်ယောက်လုံးဝင်လာတာကိုမသိကြဘူးလား စကားပဲပြောမနေကြနဲ့ မြန်မာစာအုပ်ထုတ်တော့ စာသင်မယ်"
ဇွဲဂန္တဝင် " ဟုတ် ဆရာမ ကျွန်တော်က ထုတ်ပြီးပြီ ဟိုကောင်တွေစကားများနေကြတာ"
ဆရာမ "အေးအေး "
ဟိန်း၊စစ်၊ဉာဏ် "ဟ မော်ကြီးကလဲငါတို့တောင်မပြောဘူးဆရာမလာတာကို"
*45 mins အကြာ ဆရာမထွက်သွားပြီးနောက်*
စစ်နိုင် "ဂျောင့် မော်ကြီး ဟိန်း ကို ငါတို့အဖွဲ့ထဲထည့်မလို့ အဲ့တာရလားဟ"

ဇွဲဂန္တဝင် "အေးရပါတယ် ဟ"
*ကျောင်းခေါင်းလောင်းသံ*
* 10minsအကြာ မုန့်စားဆင်းချိန်ရောက်သောအခါ*
*canteen ၌ *

girls ဘက်တို့သွားရအောင်

ကောင်မလေး တစ်ယောက် ကြယ်ပုံရိပ်ငယ်  နဲ့တိုက်မိပြီး.
နွေဟန်နီ" တောင်းပန်ပါတယ် ငါ အလျင်လိုနေလို့ပါ ဒါနဲ့ ဒီကညီမက? "

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "ညီမက ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် ပါ ဒီက အစ်မ ကရော်?

" နွေဟန်နီ "အစ်မကနွေဟန်နီပါ"

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "အော်သိပြီ အတန်းထဲကတစ်ယောက်မလား!"

နွေဟန်နီ "ဟုတ်တယ်"

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "canteen သွားမို့လိုက်ခဲ့ပါလား?"

နွေဟန်နီ "အော်ဟုတ် လိုက်ခဲ့မယ်လေ အဲ့တာဆို အစ်မလဲအဲ့ကိုသွားမို့ပဲ"

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "အော်ဟုတ် "

Canteen သို့ရောက်သောအခါ ခေါ်သံကြား၍ ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် လည့်ကြည့်လိုက်သောအခါ..

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် " ဟဲ့ဇွဲပါလား"

ဇွဲဂန္တဝင် "ဒီလာထိုင်လေ"

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "အေးအေး.လာ နွေ သွားကြမယ်"

နွေဟန်နီ "ဟုတ်"

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် " အောင် နင်တို့ကဒီရောက်နေတာကို ငါကလိုက်ရှာနေတာ"

နဒီဖူး " နင်လိုက်ရှာနေတာရော ဟုတ်လို့လား."

အိမ့်ညိမ်းဇင် " ဒါနဲ့ သူက ?"

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "အော်သူလား ငါမိတ်ဆက်ပေးမယ် သူက နွေဟန်နီ ငါ့တို့အခန်းထဲက ပဲ"." နွေဟန်နီ သူ က နဒီဖူး၊ သူက အိမ့်ညိမ်းဇင် ၊ သူက ဇွဲဂန္တဝင် ၊ သူက စစ်နိုင် ၊ သူက ဉာဏ်ဘုန်းပြည့်လျှံ၊ ဒါနဲ့ ဇွဲ သူက အသစ်လား "

ဇွဲဂန္တဝင် " အေးဟုတ်တယ်ကြယ် သူက စစ်နိုင် "

ကြယ်ပုံရိပ်ငယ် "အော်ဟုတ် "

အပိုင်း ၂ ပြီးပါပြီမပိုင်း၃ကိုစောင့်ပေးကြပါအုံးနော်.

အပိုင်း ၂ ပြီးပါပြီမပိုင်း၃ကိုစောင့်ပေးကြပါအုံးနော်

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
ရှုပ်ထွေးသောအချစ်💕 blWhere stories live. Discover now