bolum 6.

14 0 0
                                    


Iyi okumalar :)
Satirlar arasi yorum yapmayi unutmayin 🎀

Bu gun arkadasimin beynimi sikmesi uzrine Snapchat girdim ve 7 ay falan once cektigimiz vidyolari atmami isteri bende dosluk gorevini yerine getirip tabiki atmicaktim :)

Ama o kadar israr edince bir de engle yememek icin vidyolari aramaya basladim vidyolarim icinde gezerken eskiden cektigimiz salak vidyolar gordunce yuzumde gulumsene olusdu hatda bir iki daka sonda baya baya guluyordum

biraz daha asa inince vidyolar gordum bu vidyolar yil basindan once 4 siniflari falan duzenledigi vidyoydu o an aklima onun elimi omzuna atigi yer geldi ve acaba o an vidyoda yansidimi di diye aramya basladim ama malesef ki yokut. galiba silmisdim yuzumdeki gulumeseme kayboldu.

Bir iki vidyodan sonda bir sey fark etdim
Birinici vidyoda arkadasima vermisdim telefonu beni cekmesi icin,tenefus du her kes ordaydi o da orda turkcem muk oldugu icin onutum hani duvrada olur ya kalimanin digeri scak veren isimi yazarsiniz.

her neyse iste oraya yaslanacakdim bende usdugum icin yalan usumuyordum bir anlik cesaretle onun yanina gidecektim
Ama sansima bakin ki ne olsa iyi
Ortak yakin oldugumuz arkadasim geldi ve beni tutup oynatmaya basladi
Sarlima falan dondurme derken
Yagizi arda bizi izledigini gordum
Sidmi salak olmayalim onun gozunun onunde oynuyorduk yabi gorecek bunda abartacak bir dey yok

Ikinci vidyoda ide bir iki saniye izledikten sonra onu cektigini fartk rtmisim vidyoya dikatli baktim ve diger tarafdan elinde bir dey vardi kek falan onu yiyirdu benim cektigini farkt etdi ve gulumsedi baska tarafa bakti sonra yinr baka bakyi yinr gulumsedi sonra emir geldi (sinif arkadasimiz) bir dey soyledi kulagina o an da bana bakti sonra ege geldi sakasina vurdu o da karsilik verdi falan filan burda viyo bitdi,ve yine hemen Instagram girdim heni hesabima  aktif di ne yazicam diyr kara ksra dusunmeye basladim 5 dalak yazdim sildim tabi ona yazmadim baksa akradisma yazdim sildim bunun sonu olmicagini fark rtdim ona bir sey demeden direk vidyolari yoladim ve sadece "bak bende ne var yazim" ve random atdim sonrs hemen o beynimi siken arkadasima yazdim.
Sadece "vay"ve gulmr emojisini bende ona gulme emojisi atsim yazigi seye ve kesabimdan ciktim....

Sizi cok seviyorum 🥰 kendinize iyu bakin 🤍yeni bir olay olurda yazarim 🫣bb optum

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BITMIS BIR OKUL ASKI 🍷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin