Beşiktaş takımı, klasik geçen günlük antrenman sonrası kendilerini yapay çimlere bırakmış, soğuma hareketleri yapıyorlardı. Hareketleri bitirenlerden bazıları çimlere yatıyor bazıları ise oturmayı tercih ediyordu. Çimlerde bağdaş kurup oturan Isagi Yoichi kendilerine doğru gelen yardımcı teknik direktörlerini görmüş ve meraklı gözlerle ona dönmüştü.
"Benfica haberi kesinleşti."
Yardımcı Teknik Direktörleri Serdar Topraktepe'nin Necip'e ithafen kurduğu cümleden sonra takım kaptanı Necip Uysal oturduğu yerden kalkmış ve Serdar Topraktepe'nin yanına gitmişti. Serdar Topraktepe, burdan sonrası sende der gibi Necip'in omzuna dokunmuş ve yanlarından ayrılmıştı.
Ardından Necip gülümseyerek takım arkadaşlarına döndü. "Evet, bu haberi duymuşsunuzdur. Benfica'dan kiralık forvet alıyoruz. Kesin olarak doğrulandı, birkaç gün içerisinde forvet transferimiz nihayet geliyor."
Geçen sezon gol kralı olan forvetleri Mario Gomez'in takımdan ayrılmasıyla Beşiktaş'ta ciddi bir forvet eksikliği ortaya çıkmıştı. Ligin başlamasına 2 hafta gibi az bir süre varken son dakika olan bu transfer takımı şaşırtsa da yıllardır transfer yaptıkları Benfica takımından gelen forvetin epey işe yarayacağını biliyorlardı.
Necip'in sözlerinin ardından birkaç oyuncu ayağa kalkmış duydukları haberi yerlerinde zıplayarak kutluyorlardı. Necip'in de zorla aralarına dahil edildiğini gören Isagi de yerinden kalktı ve marş söyleyerek kutlama yapan takım arkadaşlarına katıldı.
"Söyleyin Beşiktaş'tan bir büyük mü vaaaarrrr!!!"
_______
kafayi siyirdim cidden niye boyle bir sey yazdigimi bilmiyorum ama COK icimden geldi ve cok eglendim yazarken
hosunuza gider diye biraz aciklayayim kitabi
oncelikle duzyazi ilerlemeyi dusunuyorum (dedive bir daha bolum atmadi
benfica bilmeyenler icin bir portekiz takimi. besiktas ve benfica'nin iliskileri de yillar boyu hep iyi olmustur. benfica'dan kiralik aldigimiz talisca diye bir oyuncumuz vardi. cok sevmistik kendisini ama kiralikti ve bonservisini de alamadik bu yuzden gitti. bu kurgunun ana fikri ordan geliyor aslinda. TALISCAYI COK OZLEDIM
buradaki besiktasin forvet eksikligi var ve benfica'dan rin'i kiraliyorlar.
bir de deginmek istedigim diger konu su ki isagi burda forvet degil. animeyi izlerken de mangayi okurken de ben isagi'nin hep on numara pozisyonunda oynamasini hayal etmistim o yuzden burada on numara olarak yaziyorum.
on numara pozisyonundan da anlasilir ve kisa bir sekilde bahsedeyim. genelde oyun kurucular olarak geciyorlar. on numara oyuncularinin; iyi bir pas yetegi, sut atabilme, top surme ve isagi'nin uzmanlik alani olan oyun gorusu yani meta gorus ozelliklerine sahip olmalari gerekiyor. bu yuzden isagi'nin bu pozisyonda sorunsuz oynayabilecegini dusunuyorum.
cok kasmayin ya takiliyoruz bi sekil
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kiralık forvet || rinsagi
Fanficbeşiktaşın 12 yıllık oyuncusu isagi yoichi ve benficadan beşiktaşa kiralık olarak gelen itoshi rin