Selam.Ben dayanamadım ve bebeğimi de bekletmek istemedim.
Bu bölüm senin için birtanem efititk7654
İyi okumalar.
-
Tae.
Ölmüştü.
Hayatımdaki en değerli kişi, tek sahip olduğum kişi olan babannem ölmüştü. Ve ölmeden önce bana bütün mirasını bırakıp artık onun evinde yaşamamı söylemişti.
Evlatlık alınıp ailem öldükten sonra bile beni bırakmayan biricik babannem.
Ben, kendimi üzülünce temizliğa boğan bir insandım ve şimdide öyle yapıyordum. Bütün evi güzelce tamizlemiştim. biryer hariç sona bıraktığım ve tozlu olduğundan emin olduğum bodrum katı.
Aşşağıya inip ışıkları açtığımda her tarafı toz ve pislik içinde olan odaya bakıp yüzümü buruşturup hapşurmıştum.
Hemen yerdeki kutuları alıp salona çıkartmış ve süpürgeyi çalıştırıp yerleri ve duvarlar daki örümcek ağlarını temizlemeye başlamıştım.
Sonrasında temizlik bezim ile her tarafı silip, yerleri tekrar temizlemek için viledalamıştım.
Odanın temizliği bittiğinde yukarı çıkıp salona geçtiğimde beni bekleyen eski kolileri boşaltmış ve çöpe atmıştım.
Nasıl olsa eşyalarımı buraya taşıdığım için birkaç kolim vardı. Bütün evimi taşımamıştım çoğu ev eşyamı ikinci elciye satmıştım.
Boşalttığım kolinin içinden çıkan ürkünç auralı eşyalar babannemi sörgulamamı sağlamıştı. Yaşlı bir kadının neden bu kadar korkunç eşyaları vardı ki? bunlarla ne yapıyordu ne yapıyordu?
Birkaç değişik kapaklı kitap, bolca kolye, değişik birkaç bıçak ve makas.
Merakım kabarmıştı. Kolinin içinde olduğu için temiz olan kitaplardan birini elime alıp açtım.
(
çok fazla büyü kitabı vibesi vardı fofkckg)
Birinci sayfada bir metin ve bir resim vardı.
Siyah-kırmızı kanatları olan bir kelebek. Metini okumaya başladım.
(
)
'Safrita kelebek ölümünü istediğiniz kişileri düşünerek siyah bir kağıda onun kanını damlatıp yakılması sonucu gerçekleşir. O kim ise sizin istediğiniz zaman istediğiniz sekilde ölecek. sonra kelebeğin kanatları yanıp acı çekmeden kendini öldürecek.'
Bu da neydi böyle? babannem büyülerle mi uğraşıyordu? Bu nasıl bir işti böyle? neyin içine düştüm ben?
Kitabın ikinci sayfasını çevirdiğimde gördüğüm sey yakışıklı bir adamın siyah kanatları ve kendisi olmuştu.
'Wosaki JK. Wosaki Jk bir koruyucudur, sadece istediği insanlara gider. kimse için gelmez. Siyah bir kuş tüğünü alıp kendi kanımıza batırdıktan sonra üfleyip toprak doldurduğunuz bir kavanozun içine koyun. Onu birdaha yok edemezsiniz. toprak tüyü yok edip siyahlaşır."
(kanatları daha büyük)
Bu çok fazla ilgimi çekmişti öyleki yapmak istemiştim. kendimi silkerek aklımdaki bu düşünceyi atmaya çalışıp kitabı kapattıktan sonra eşyaları herhangi bir yere koyup yatmaya gitmiştim.
-
Umarım beğenirsin güzelim.
Baybay👽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Protective | TK
FanfictionTaehyung bir gün babannesinin ölmeden önce ona bıraktığı evin bodrumunu karıştırır ve eski bir kitap bulur. Taehyung kitabın içinde yazan büyüleri merak ettiği için birisini denemek ister. Semekook | Uketae |