|3| Siyah Toprak.

61 15 63
                                    

Selam.

İyi okumalar.

-

Yazar.


Taehyung, elinde tuttuğu dolu kavanozu sıkıca kavrayarak merdivenlerden çıkmış ve odasına girmişti.

Kavanozu beyaz şifonyerin üstüne bırakıp elini telefona atmış ve saate bakmıştı. İş saatinin geldiğini görünce hemen giyinmiş ve evden çıkmıştı.

Evet iş

Taehyung, faturaları ödeyecek parası bittiğinde hemen iş aramaya başlamış ve daha ilk uğradığı yerde işe alınmıştı.

Kendine baristalık konusunda güveniyordu. Yaklaşık dört sene baristalık yaptığı bardan kendisine sarkıntılık eden bir adamın kafasında bardak kırdı diye kovulmuştu.

Bu adaletli değildi, adamın bardan kovulması gerekiyordu. Taehyung'un değil.

-

İlk iş gününü güzel bir şekilde geçiren Taehyung, yorgun bir şekilde eve varmıştı kavanoza bakacak kadar gücü yoktu.

Belki olmuştur, belki olmamıştır.

Kim bilir?

Bunları düşünmeyi bırakıp, kendisini koltuğa atmış ve anında uykuya dalmıştı.

Siyahlaşmış topraktan habersiz bir şekilde.

-

( Ay bi dakika, Jungkook'un Taehyung'a ilk başta efendim demesini kibarlıpa bağlamayın. Hani Kook'u tae çağırdı ya heh o yüzden öyle diyo. Jk'nin baya havalı güçleri var döfmck)

Uykusunu almış bir şekilde gözlerini aralamış ve kollarını kaldırarak kendini esnetmişti.

Koltukta uyuduğunu unutup olduğu yerde arkasını dönüp yuvarlandığında düşüyormuş gibi hissedip elini başına koyarak düşmeyi beklemişti.

Ama hayır, Taehyung hâlâ havada duruyordu.

Bu nasıl olabilirdi?

Başını kolları arasından yavaşca çıkartıp başını kaldırmış ve onu neyin tuttuğuna bakmak için kafasını çevirmişti.

Gördüğü adam ile birkaç saniye sonra çığlık atarak kendini yere düşürmüş ve hemen ayaklanmıştı.

Yere yapıştığı için burnu acısada o bunu umursamayıp hemen koca kanatları olan adama işaret barmağını doğrultup hem şaşkın hem korkmuş bir sesle konuşmaya başladı

"Sen kimsin?! Nasıl geldin!? Nasıl girdin!?"

"Ben Wosaki Jeon'um, Beni siz çağırdınız Ve ben direkt olarak buraya düşerek geldim efendim"

Taehyung'un aksine sakin bir ses tonuyla konuşan Jungkook, kendisinden küçük olan efendisinin karşısında diz çökerek eğilmiş ve takrar konuşmaya başlamıştı.

"Ben Jeon Jungkook, sizin koruyucunuzum efendim."

Taehyung, hiçkimseye gelmeyen Wosaki Jeon'un kendisine gelmesine öyle çok şaşırmıştı ki oracıkta bayılu vermişti.

-

Öhöm nasıl?

Jk geldi

umarım beğenmişsinizdir.

Şuraya bir tete birakip kaçayim

Şuraya bir tete birakip kaçayim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

baybayy👽

Protective | TKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin