Assalamualaikum.. kalau saya ada salah type ke tolong comment. Kalau tak ada salah pun boleh je nak komen.
Selamat membaca
.
.
.Setelah pintu itu dibuka, Airis tidak melihat sesiapa pun di dalam tandas.
Airis pun terkejut dan berlari keluar dari tandas dan memasuki bilik asramanya. Airis pun tertidur.Pada pagi itu dalam pukul 7 pagi, Airis terbangun dan melihat ada ramai rakan-rakan yang berada di katilnya. Airis pun bertanya kepada salah satu rakannya "kenapa ada ramai orang dekat katil aku ni?" Rakannya itu pun menjawab "mereka kata, badan kau getar pagi tadi".
"Aik,bila masa badan aku getar, tak perasan pun" kata Airis didalam hatinya.
"Dah la aku pergi dulu" kata Airis kepada rakannya itu.
Airis pun berjalan untuk ke bilik mandi.
5 minit kemudian..
Airis sudah selesai mandi. Dia pun memakai baju.
Airis keluar dari bilik mandi itu dan pergi ke bilik asramanya.
Setelah tiba di bilik asrama, Airis terjumpa dengan Siti.
Airis pun bertanya kepada Siti "semalam kau ajak aku pergi tandas ke? Tapi kenapa kau tak ada dalam tandas aku pun lari la sebab takut". "Aik, bila masa aku ajak kau pergi tandas semalam?" tanya Siti sambil hairan.
Airis pula berkata"Kau tak payah la nak bohong." Siti pula bertanya "Aku pernah bohong kat kau ke?."Tak tau la" jawab Airis.
Pada malam itu, mereka solat Isyak berjemaah. Selepas solat Isyak mereka pergi ke katil masing-masing untuk tidur.
Tetapi Airis tidak langsung tidur, Airis pergi ke tandas untuk memberus gigi.Sesudah memberus gigi, Airis keluar dari tandas untuk pergi ke bilik asrama.
Apabila Airis sedang berjalan untuk ke bilik asrama, dia terdengar seperti ada orang yang sedang memanggilnya "Airis..."dengan nada suara yang perlahan.
Airis berlari ketakutan kerana dia tidak melihat sesiapa pun yang ada dekat dengannya.
Assalamualaikum jangan lupa follow dan vote wattpad account aina_saffiyah.
Sorry kalau ada silap type
atau sebagainya. Ada part 4 jangan lupa baca tau.
YOU ARE READING
ASRAMA
HorrorKisah seram asrama, Mengisahkan tentang kejadian yang berlaku di sebuah asrama. Airis dan Siti adalah kawan baik. Mereka memasuki di sebuah asrama.Mereka tidur sekatil. Tetapi kejadian seram telah berlaku. Apa yang terjadi? Jadi, bacalah novel ini d...