♥️1

48 7 80
                                    

"Ben işten ayrılıyorum"

Diyerek istifamı vermiştim gerçekten bir şirket benim için rahat degildi. İmza attıktan sonra şirketten ve işten ayrılmıştım.

Birikimim vardı ve gelen tazminat ile bu şehirden uzaklaşmak istiyordum hatta ülkeden
Arabamı çalıştırıp hızla eve sürdüm.

Yalnız yaşıyordum hickimsem yoktu
Kapının kilidini açtım ve kapiyi kapattım odama gidip yatağıma uzandım ne yapmam gerek diye düşündüm.
Aklıma hep hayalim olan japonya geldi yetişkin insandım sonucta japoncamda vardı en azından korede yaşamaktan daha iyidir diye düşündüm.

Bunu biraz dusunecektim ve Japonya hakkında birseyler öğrenmek istedim şehirde yaşamak istemiyordum.
Bunalmıştım.

Daha iyi bir hayatım olur yada olmazdı ama özgür kalmak istiyodum.

Yatağımdan kalkıp bilgisayar başına oturdum
Japonya hakkında bilgilere bakıyordum hangi şehir hangi kasaba daha yaşanılır hepsini arastiriyodum.

Bakarken fukui adında bir şehir ilgimi çekmişti

Birazdaha araştırdım deniz kenarı ve mükemmel bir kütüphanesi vardı işte bu çok daha ilgi çekiciydi kitap okumayı çok seviyordum.
İş yüzünden bakamiyodum bile ama artık bu aliskanlığıma geri dönmek çok daha kolay olacaktı.

En kısa sürede bilet alıp oraya gitmeyi düşündüm hayat beni nereye suruklerse onu yapacaktım artık planlama yada baska birse umrumda degildi.
Buradaki evde kiraydi yanıma birsey almama gerek yoktu
Hemen bilet sitesine girdim ve 1 hafta sonrası için bilet aldım çok heyecanliydim

__________

Sabah erkenden kalkıştım saate baktığımda daha 7ydi
Yataktan kalkıp elimi yüzümü yıkadım mutfağa gidip kendime kahve hazırladım uykumun açılması için ,çok eksiğim vardı bi an önce onu tamamlamaya koyulmalıydım
Bu yüzden dışarı çıktım eksiklerimi almak için

Aradan 1 hafta geçmişti ve o heyecanlı güne gelmiştim bavulumu hazırlayıp bir taksi çağırdım arabamı oraya goturemezdim o yüzden onuda satmistim.

Taksi geldiği gibi havaalanina yol aldım
Fukuiye gidip oradaki küçük sakin kasabada yaşamaya karar vermiştim çok zorlu bi zaman aralığı olabilirdi benim için ama özgür yaşamak herseyden daha keyifliydi.

Havaalanina gelmistim kalkış için anons verildi o kadar heyecanliydim ki umarım yakın çevrede edinebilirdim.
Uçağa bindim ve yolculuk başlamıştı.
Kulaklığımı taktım bir buçuk saat için sıkıntı çıkmadan sağsalim gelmistim japonyaya.

Bir dolmuş ile fukuinin o küçük kasabasına yol almaya başladım şimdiden arabadaki insanlar çok sıcak kanlı duruyordu bir amcanın yanında oturuyordum.

"Evlat sen hiç buralara benzemiyosun yabancımısın"

"Sey koreliyim ben efendim"

"Burda ne işin var seni hiç görmedim is için falanmı"

"Hayır buraya taşınma kararı aldım yeni bir hayat kurmak istiyorum"

"Bu kasaba çok güzel biryerdir insanları iyidir aynı yere gidiyoruz zaten sana herturlu yardım ederim buda numaram"

Yanımda oturan amca numarasını vermisti çok iyi birisine benziyordu zaten bende kendi numaramı onunla degistirmistim.

"Yanlış hatırlamıyorsam kasabada bir koreli daha vardı genç bir çocuk oda senin gibi "

"Gerçekten mi yalnız değilim o zaman bu iyi oldu"

"Oda senin gibi burada yaşamaya karar vermiş yani öyle dedi büyük meydan kütüphanesine bakıyor benim torunum ile beraber bide yanlarında bir arkadaşları daha var ama onunla hiç konuşmadım tanımıyorum çocuğu"

"Kütüphanenin yerini banada gosterebilirmisiniz"

"Torunuma söylerim o sana yardim eder ayrıca kalacagin yer varmi "

"Aslında yok daha kiralamadim"

"Bu saatlerde pek kimseyi bulamazsın istersen bu gece benim evimde kal yarın beraber bakarız çok efendi bi çocuğa benziyorsun"

"Teşekkür ederim efendim ama sizde kalmam doğru olurmu"

"2 kişi yaşıyoruz bizde hem bu kasabaya ben bakıyorum misafir kabul ederim"

"Tekrardan teşekkür ederim "

Bu gece için kalacak biryer bulmam çok iyi olmuştu.
Kasabaya geldiğimizde arabadan indik ve bavulumu aldım.
Derin bir nefes alıp vererek yeni hayatıma ilk adımı atmıştım.

________

Bu sefer jaeri ile geldim bu kitap icin daha soft ve tatlı şeyler yazmak istiyorum
Daha önceden hiç jaeri yazılmamıştı ilklerden olayım dedim

Bu sefer jaeri ile geldim bu kitap icin daha soft ve tatlı şeyler yazmak istiyorum Daha önceden hiç jaeri yazılmamıştı ilklerden olayım dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♥️♥️

Lal ☆ NCT WISH Jaehee x riku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin