1

8 1 0
                                    

Küçüklükten beri harry potter hayranı olan bir kızım, hala da öyleyim, insan 7'sinde neyse 70'inde de odur değil mi?

İlk izlediğimde 5 yaşındaydım beni o kadar etkilemişti ki her yeni filmi çıktığında babama gitmek için yalvarırdım, babam beni asla kıramazdi ama bir anda o kıramaz beni üzemez dediğim adam kırıp dökmeye başlamıştı.

Sanki kahramanım olarak gördüğüm adam gitmiş kahramanın düşmanı olan kötü karakter gelmişti.

Babam gitti ama ben bana ne kadar kötü anılar hatırlatsa da harry potteri sevmeye devam ettim.

Sevdiğim karakterler bile değişmemişti, weasley ikizleri ve tabi ki George weasley.

Küçükken ne kadar eğlenceli olduğunu düşünürdüm hala düşünüyorum tabi ki de ama bu sefer her şey farklı artık 5 yaşında bir kız değil 16 yaşında bir kızdım. Artık george weasley'e sadece eğlenceli gözüyle bakmamış onu yakışıklı görmeye başlamıştım.
Ona karşı olan sevgimi bir zaman sonra takındı yapmıştım ama şuan neyseki böyle bir durum yok, herneyse kendimi fazla tanıtmadım değil mi ben zeynep, zeynep öztürk 16 yaşında 11. Sınıfa giden bir yks öğrencisi evet doğru duydunuz, kitapların arasında sıkışmış biriyim.

Annemle yaşıyorum, ama aramızda fazla anne kız ilişkisi olduğu söylenemez doğrusu. babam onu terkedip gittikten sonra o da fazlasıyla değişti, tek değişmeyen olarak içimdeki üzgün çocuğa tek ben sarılıyordum artık, fiziğim pek güzek denemez onun dışında kahverengi saçlara ve kahverengi gözlere sahibim saçlarım fazla uzun değil ve boyum 1.75, 1.90 olan george weasleyle nasıl yakışırdık arkadaşlar değil mi?

Neyse benden bu kadar ha bu arada 5 senedir mektup beklediğimi söylemiş miydim? 

"

Çok istekliyim bu kitap icin insallah bok etmem diger bolum asil olaylar baslicak sevgiyle kalin.

𝙒𝙖𝙣𝙙𝙚𝙧𝙡𝙪𝙨𝙩/𝙂.𝙒.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin